Back to school


Hej dziewczynki! Zrobiłam dokładnie tak, jak pisałam na FB (klik), skusiłam się na paznokcie tematyczne :) Powodów było kilka, po pierwsze koniec wakacji właśnie nastąpił i rozpoczynamy nowy rok szkolny, a po drugie po 2 latach siedzenia w domu z moim małym szczęściem ,wracam do pracy - a jestem nauczycielem właśnie. Mam mieszane uczucia - radość (naprawdę lubię swoją pracę), stres - nowa szkoła, nowi uczniowie, generalnie wszystko nowe.....no i przede wszystkim czarna rozpacz z powodu rozstania z moim ukochanym syneczkiem... Już nie będę spędzała z nim tak dużo czasu :( Eeeeech znowu zrobiło mi się byle jak więc wracam do paznokci - bo właśnie nimi sobie osłodziłam powrót do pracy :D


Myślałam, że pójdzie mi trochę łatwiej i przyznam się bez bicia, że musiałam zmywać moje "zeszyciki". Szalona porwałam się na malowanie linii odręcznie (pędzelkim znaczy), co prawda nie wyszło tragicznie, ale ja nienawidzę niedociągnięć (mam delikatnie pedantyczną naturę - ale tylko w pewnych kwestiach na szczęście!) i zmyłam wszystko. Poprawiłam sposób wykonania - bardziej pracochłonne taśmy, ale za to proste linijki - będzie widać na filmie (tak, tak zrobiłam w końcu!).

Do rzeczy...

Czego użyłam: 

  • lakieru bazowego Nail Tek Ridge-Filling Base Coat - FOUNDATION 1;
  • kolorem bazowym tradycyjnie był Sally Hansen Complete Salon Manicure - Ivory Skull;
  • brokatowego Claire's - FIREWORKS;
  • linie na akcentowanych pazurkach to: Claire's - GEORGIE;
  • margines to Essence - Off To Miami!;
  • utwardzacz - mój niezbędnik: Seche Vite Dry Fast Top Coat;
  • taśma do zdobień - pomoc przy liniach;
  • flamaster do zdobień paznokci: Alle Paznokcie - Nail Art Pen nr 2;

Co i jak, czyli film. Stopień trudności:ŚREDNIO TRUDNE.


Polecam oglądanie w jakości HD

tu będzie film

I jeszcze pisemne instrukcje wykonania:
  1. Malujemy paznokcie lakierem bazowym;
  2. Wszystkie paznokcie dwukrotnie malujemy białym lakierem i czekamy aż wyschną;
  3. Malujemy niebieskie linie na paznokciach akcentowanych: tniemy tasiemki na ok 2.cm paski i przyklejamy tak jak widać to na filmie. następnie bardzo ostrożnie malujemy turkusowym lakierem przestrzeń między tasiemkami. Taśmy natychmiast odklejamy (na filmie wszystko widać mam nadzieję);
  4. Kiedy linie wyschną, malujemy marginesik: podobnie jak przy liniach używamy w tym celu taśmy: przyklejamy dwa paseczki pionowo - malujemy przestrzeń między nimi koralowym lakierem i zdejmujemy taśmy. Czekamy aż wyschną;
  5. Flamastrem robimy napisy - wedle uznania;
  6. Wszystko malujemy topem i gotowe;
 Na koniec tradycyjnie porcja fotek:


Dzięki za uwagę - Eliza :)

Komentarze

  1. I love these nails! I am a retired teacher, after many years teaching Art. But I work as a substitute teacher at my school of many years and have already been back to school too.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te tematyczne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Cudo! Zdolniacha z Ciebie :*)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome post! To learn the art of makeup, join MSTC- the best makeup academy in Mumbai.

    makeup academy in Mumbai
    makeup classes in Kolkata
    makeup courses in Kolkata

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz