Projekt NAILART: Tydzień 5 - Bajkowa Kraina ( icon nail design)


"ME WANT COOKIE..." Cześć wszystkim :) Dzisiaj kolejne mani do projektu u SABI. Temat: Bajkowa kraina - icon nail design....Przyznam szczerze, że zabierałam się do tego tematu caaaały tydzień bo nie bardzo wiedziałam jak do tego podejść... 


Przeglądałam inspiracje, które zamieściła Sabi, miałam nadzieję, że podpatrzę jak dziewczyny biorące udział w projekcie podejdą do sprawy i....nic z tego :) Chyba wszystkie miałyśmy podobny problem hihihi :) Do wczoraj praktycznie nikt nie dodał żadnego zdobienia...musiałam zdać się na siebie...


W czasie dyżurów na przerwach wertowałam internet w poszukiwaniu pomysłu godnego projektu, no i oczywiście wykonalnego dla mnie i tak natrafiłam na Ciasteczkowego Potwora :D Raz, że jest przeuroczy, dwa - wydał się wystarczająco łatwy do zrobienia, trzy - od razu miałam pomysł jak ma wyglądać całość (granitowe piaski od WIBO natychmiast przyszły mi do głowy jako ciasteczka)....Tak oto zrodził się pomysł na przedstawione zdobienie :)


Przysiadłam do projektu dość późnym wieczorem, bez specjalnych chęci i wiary, że pójdzie łatwo i przyjemnie. Bardzo się zdziwiłam, bo zajęło mi to ledwie trochę ponad godzinkę i nie miałam absolutnie żadnych trudności. Ciasteczkowy Potwór mi sprzyjał :)


CZEGO UŻYŁAM:
  • odżywki EVELINE 8  w 1;
  • białego SALLY HANSEN Complete Salon Manicure  - bleach babe;
  • jasnego piasku WIBO - granite sand nr 5;
  • ciemnego, błyszczącego piasku WIBO WoW - glamour sand nr 3;
  • niebieskiego piasku LOVELY - baltic sand nr 6;
  • utwardzacza SECHE VITE - dry fast top coat;
  • akrylowych farbek: białej i czarnej;
  • prostokątnych, granatowych cyrkonii - sztuk 6;
  • sondy (nakładanie lakieru piaskowego);
  • pędzelka (zapomniałam sfotografować) 


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI: DOŚĆ ŁATWE
  1. Malujemy paznokcie odżywką, następnie lakierami: 2 warstw białego na akcentowanych paznokciach i 1 warstwę piaskowego - zdjęcie 1;
  2. Nieakcentowane paznokcie malujemy kolejną warstwą granitowego piasku i natychmiast nakładamy cyrkonie, lekko dociskamy i już - zdjęcie 2;
  3. Pędzelkiem i czarną farbką malujemy zarys potwora i ciasteczek - zdjęcie 3, następnie oczy - zdjęcie 4 i 5 i wszystko pokrywamy topem (teraz, bo piaskowych lakierów się nie przykrywa niczym);
  4. Niebieskim piaskiem, przy użyciu sondy malujemy futerko potwora zostawiając czarną "paszczę" nie zamalowaną - zdjęcie 6;
  5. Kolejnym krokiem jest malowanie ciasteczek. Używamy tego samego piaskowego lakieru co na nieakcentowanych paznokciach i dajemy dość grubą warstwę, żeby były jak najbardziej realistyczne - zdjęcie 7;
  6. Ciemnym lakierem piaskowym malujemy kawałki czekolady, czyścimy skórki i gotowe - zdjęcie 8; 


 DODATKOWY RZUT OKIEM:



To tyle...do następnego! - Eliza :) 

Komentarze

  1. Genialnie Ci to wyszło :) jak zauważyłaś... chyba wszystkie miałyśmy problem z tym tygodniem.. ja namalowałam dopiero coś wczoraj wieczorem... ale nie będzie to powalające mani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu! No właśnie byłąm zaskoczona, że nikt nic ni dodawał przez cały tydzień...Sama też robiłam wczoraj późnym wieczorem dopiero - ale za to miałam wenę :) Czekam na Twoje pazurki, coś nie chce mi się wierzyć w to co mówisz!

      Usuń
  2. Super to połączyłaś! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałaś co, a jak już wymyśliłaś, wyszło bosko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialne :D ten piaskowy lakier wygląda jak ciasteczko :) bardzo ładnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie od razu pomyślałam o tym piaseczku :) i miałam rację, bo do zadania był po prostu idealny :)

      Usuń
  5. idealne połączenie tego piaska do tego zdobienia!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale obłędne !!! :D mega pomysł na wykorzystanie lakieru piaskowego :DD po prostu przesłodkie pazurki - nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, muszę sama przyznać nieskromnie, że ten piaskowy lakier to był strzał w 10 :) Cieszę się, że tak się podobają :)

      Usuń
  7. Genialne!!! Też chcę takiego Ciasteczkowego Potwora :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :) Hahah myślę, że bardzo szybko zmalowałabyś takiego potworka...i pewnie zrobiłabyś to lepiej :)

      Usuń
  8. Taki mani do schrupania :P świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute! I especially love how you used the sand for the cookie. This is sort of an arty skittle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Teresa :) I'm kind of proud of this mani...really :)

      Usuń
  10. o jezu, nie powinnam oglądać tego posta o godzinie 24 bo mi się pieguska zachciało ;P a nie mam w domu żadnych ciastek ;(( co to za dom, ja nie wiem!! Chciałam Ci powiedzieć, że idealnie to skomponowałaś!! ciastko wygląda tak realistycznie,że chce się je zjeść, a do tego urocza mordka ciasteczkowego potwora!! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ciastka wyszły na medal, nawet się nie spodziewałam że będą aż tak realistyczne :)

      Usuń
  11. Ta praca to mój faworyt! Jest tak niesamowicie skomponowana!!! Świetna robota, na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) rosnę od tych komplementów :)

      Usuń
  12. Ten potwór jest cudowny, chociaż to ciastka skradły moje serce. Mani jest porostu CUDOWNE! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem to ciastka zjadły potwora...wszystkim się najbardziej podobają ;)

      Usuń
  13. Łał, Ciasteczkowy Potwór, super pomysł :D Ślicznie, jak zwykle z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo głowa nawet podobna :D Twój też uroczy <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz