Różane malowanki...


Heeej! Obiecałam, że długiej przerwy nie będzie i słowa dotrzymuję :) Mam już nieco więcej czasu i sił, więc działam. Jeszcze żeby tak wróciła do mnie wena .... ach!


Dzisiaj kolejne mani z serii tych nieudanych...Chociaż akurat to mi się podoba, więc nie jest tak źle. Zepsułam nieco przy nakładaniu naklejek...jakimś cudem porozmazywałam sobie wzór na środkowym palcu, co doprowadza mnie do szalu...


Za to kolorystycznie wygląda bardzo przyjemnie - tak naprawdę nieakcentowane paznokcie są w pięknym pastelowo-neonowym odcieniu, którego aparat za żadne skarby uchwycić nie chciał :) To cudeńko to CATRICE 82 a sallon of melon - polecam, jest cudowny :))


Kolorowałam również CATRICE' kami- wszystkie już pokazywałam :) Stemple wykonałam niezawodnym BLP01 B. a dark knight <3 no i wzór ma się rozumieć z płytki B. LOVES PLATES B.02 flower power - uwielbiam ją najbardziej na świecie :))))


Pazurki podobają się i przyciągają wzrok, mi nosiłoby się je idealnie gdyby nie defekty (grrr...), ale już niedługo zmieniam mani i liczę na to, że nowa paczuszka od BPS zainspiruje mnie wystarczająco mocno - zwykle tak właśnie się dzieje..... :P


A muszę Wam zdradzić w sekrecie, że przyszły do mnie same śliczności - część widziałam juz u Was, ale innych jeszcze nikt nie prezentował - na bank Wam się spodobają! Muszę tylko ogarnąć się z malowaniem...może jutro?


CZEGO UŻYŁAM:
  • odżywki z diamentem EVELINE;
  • białego SALLY HANSEN CSM - bleach babe;
  • do stempli B. LOVES PLATES - BLP01 B. a dark knight;
  • fioletowego CATRICE - 65 be my violetine;
  • zielonego CATRICE - 86 (S)wimbledon;
  • CATRICE - 82 A sallon of melon;
  • utwardzacza SECHE VITE;
  • stempli;
  • płytki B. LOVES PLATES - B.02 flower power;
  • sondy;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI - ŚREDNIO TRUDNE.
  1. Malujemy paznokcie odżywką - zdj.1, następnie 2 warstwami różowego i białego lakieru - zdj. 2;
  2. Szykujemy naklejki, odbijamy wzór - zdj. 3, kolorujemy go- zdj. 4, nakładamy top i czekamy aż wyschnie wszystko na stemplu;
  3. Kiedy już nasze stemple są suche, delikatnie zdejmujemy nasze naklejki ze stempelka - zdj. 5 i nakładamy na paznokcie - zdj. 6; Nareszcie paznokci robimy po 3 kropki za pomocą sondy;
  4. Czyścimy skórki i nakładamy top. Gotowe :))


Dodatkowe foteczki:


No i to by było na tyle...
Buziam  pyszczydła - Eliza :*

Komentarze

  1. To jest nieudane mani? Chryste to ja nie powinnam mieć bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedoskonałe :P bo podoba mi się :))) ja jestem strasznie pedantyczna jeśli chodzi o paznokcie :)))

      Usuń
  2. może i są niedoskonałości, ale bardzo drobne ;) fajny ten koral, lubię takie odcienie, zwłaszcza latem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koral jest najśliczniejszy, na paznokciach wygląda rewelacyjnie! :)))

      Usuń
  3. Jeju, nie bądź dla siebie taka surowa, dla mnie to jest boskie, a kolorystyka bardzo ciekawie dobrana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyrozumiałość! No ja baaardzo nie lubie rozmazań i niedoskonałości, więc zawsze na to narzekam :)))) Ale kolorki mi się podobają :)))

      Usuń
  4. The colors are just gorgeous. Imperfections? I blew up one of your photos-Looked pretty perfect to me! This is so beautiful<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne! Mnie malowanie stempli tak dobrze nie wychodzi, chyba wzrok mi się posypał albo co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :* No to w takim razie wspomaganie na oczy trzeba zorganizować - ja mam :D

      Usuń
  6. Elizko, bardzo ładne te naklejki zrobiłaś - super kolorki. Jest takie przyjemne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo przyjemne, kolorki wciąż letnie - i dobrze, bo u nas lato w pełni jeszcze :)))

      Usuń
  7. Love the colors you used for this delicate and elegant manicure. The flowers came out just perfect!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D The pink one was just perfect - it's one of my favourites!

      Usuń
  8. Piękne połączenie kolorów :) Uczennice podziwiają?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne są, kolorystyka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! Kolorki same się nasunęły...pasowały do róż :)

      Usuń
  10. Cudowne mani, mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz