And the winner is....- wyniki rozdania :)


Cześć!!! Rozdanie zakończyło się już chwilę temu (prawie tydzień!!!) , a ja dopiero się ogarnęłam z faktem, że nie ogłosiłam oficjalnych wyników na blogu....Brak słów - brawo ja :P


Zanim jeszcze raz zabiorę się za ogłaszanie wyników, rzućmy okiem na nagrody, które można było zgarnąć...
Nagroda główna była dosyć pokaźna...kilka świetnych lakierów, odżywki i preparaty marki SOPHIN (ta część nagrody została zasponsorowana przez firmę COSMO ART , wyłącznego dystrybutora marki SOPHIN w Polsce). Poza tym w puli znalazły się: płytka BPS + bardzo przyjemny stempel, tasiemka do zdobień, 2 arkusze naklejek wodnych BPS, neonowe ćwieki (2 rodzaje), bulion i kilka arkuszy różnych pasków do frencha i szczelinek...zresztą, same zobaczcie :P


Druga nagroda - nieco skromniejsza, ale myślę, że baaaardzo przydatna to odżywki i preparaty marki SOPHIN, zasponsorowane przez firmę COSMO ART. W tym miejscu chciałabym podziękować nieocenionej i najkochańszej na świecie Rusłanie z COSMO ART za hojne zasilenie mojego rozdania. Jestem Tobie niezmiernie wdzięczna!!! Myślę, że zwyciężczynie rozdania są równie wdzięczne :)


A teraz może przejdźmy do rzeczy...Chwilę kombinowałam jak rozegrać temat losowania - ostatecznie zdecydowałam się na prawdziwe losowanie. Mój synek - Krzyś bardzo chętnie wziął w tym udział i czuł się bardzo ważny (bo i rola była istotna). Skorzystałam ze stosunkowo nowej funkcji facebook'a - wideo transmisja na żywo. Transmisję prowadziłam po raz pierwszy w życiu i do końca nie wiedziałam jak to wszystko działa...W rezultacie film mam "położony" na boku...No cóż...nigdzie nie było napisane, że telefon trzeba trzymać w określony sposób :D Następnym razem będę wiedziała ...

Same zobaczcie :D


Jak słyszycie rozdanie wygrała

PAULA STALOŃCZYK

Druga nagroda powędrowała do:

NATALII IDZIKOWSKIEJ (natalien)

Dziewczęta już się zgłosiły i pozostało im tylko czekać na dotarcie nagród. Jeszcze raz GRATULUJĘ!!!

Chciałabym jeszcze podziękować wszystkim dziewczynom, które wzięły udział w zabawie i powiedzieć na pocieszenie, że niebawem odbędzie się pewnie kolejne rozdanko - już bez takiego rozmachu (takie to tylko na urodziny), ale też z fajnymi nagrodami ;) Zostańcie ze mną, to na pewno Was nic nie ominie.

Buziam - Eliza ♥



Komentarze

Prześlij komentarz