Podwieczorek - Wyzwanie z Rainbow Lyll - tydzień 2. "ociekając słodyczą"


Hej! Zgodnie z obietnicą, dzisiaj nowy post - oczywiście pisany w ostatniej chwili, bo właśnie do dzisiaj trzeba wysłać pracę na drugi tydzień projektu u RAINBOW LYLL....jak zwykle rzutem na taśmę jestem :)


Tematem drugiego tygodnia są słodycze....paznokcie powinny ociekać słodyczami. No cóż, moje pazurki to taki delikatny podwieczorek raczej, ale było to drugie podejście do tematu a czasu miałam niedużo :P


Fotki może nie są najlepsze, ale ten, kto śledzi mego bloga wie, że tydzień temu zepsuł mi się aparat (chlip) i do tej pory nie mam sprzętu - z braku laku zdjęcia wykonałam telefonem...ujdzie póki co mam nadzieję!


Jak już wspomniałam, to jest drugie podejście do tematu słodyczy. Pierwsze było we środę i zakończyło się absolutną porażką mimo bardzo fajnego pomysłu - to nie był dobry dzień na robienie paznokci....


Poszłam w dość proste zdobienie - kolorowane stemple i najbardziej słodki z kolorów, czyli róż :P Leniwiec pełną gębą ze mnie, co? Akcentowany paznokieć pomalowałam bladoróżowym SOPHIN nr 356.


Całą resztę pomalowałam uroczym różowym lakierem COLOUR ALIKE o numerze 510. To śliczny przydymiony róż z mnóstwem holograficznych drobinek, które pięknie mienią się w intensywnym świetle.


Stemplowałam niezawodnym B. a dark Knight od COLOUR ALIKE i B. LOVES PLATES. Kolorowałam natomiast tintami OPI i P2. Te z p2 mnie totalnie zachwyciły - cudowne! Chcę ich więcej!


Wzór pochodzi z najbardziej słodkiej płytki jaką mam, którą kiedyś kupiłam za punkty w BORN PRETTY STORE. Mowa oczywiście o płytce bpl-023, którą możecie znaleźć klikając TUTAJ - polecam ♥


CZEGO UŻYŁAM:

- odżywki EVELINE - 8 w 1;
- różowego COLOUR ALIKE - nr 510;
- SOPHIN - nr 356;
- taśmy w płynie z BPS;
- czarnego lakieru do stempli BLP - B. a Dark Knight;
- tintów p2 i OPI sheer tints;
- utwardzacza SECHE VITE;
- stempla "jumbo" od B. LOVES PLATES;
- płytki BPS - bpl-023;
- cienkiego pędzelka;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI - DOŚĆ PROSTE:

1. Malujemy paznokcie odżywką - zdj. 1, następnie 2 warstwami koloru - zdj. 2;
2. Zabezpieczamy skórki "taśmą w płynie" - zdj. 3;
3. Stemplujemy paznokcie - zdj. 4, a następnie kolorujemy je tintami - zdj. 5 i 6;
4. Zrywamy lateksową ochronkę, czyścimy niedoskonałości, nakładamy top i już :)


Dodatkowe zdjęcia:


Bardzo dziękuję za uwagę ♥
- Eliza :)

Komentarze

  1. Przesłodkie mani ;) A ten różowy lakier jest po prostu obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie to zdobienie, bez dwóch zdań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wcale nie są złej jakości, a zdobienie jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie ostatnie,to fakt, ale aparat jednak robi lepsze :-P

      Usuń
  4. Urocze zdobienie :) Ja do swojego będę dopiero siadać :P
    Zdjęcia telefonem wyszły całkiem dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to nie tak późno ogarnęłam temat w takim razie ;-)

      Usuń
  5. Super :) właśnie przyszła do mnie ta płytka

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, że jestem wścibska, ale nie zdradziłaś jaki był pierwszy pomysł, a jestem potwornie ciekawa :D ... A mani słodkie i świetne - jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jasnoróżowym tle, białe stemplowane cukierki a na nich kolorowe naklejki stemplowe z różnymi ciastkami,holograficzne lakiery i te sprawy...

      Usuń
  7. słodkie :) bardzo mi się podoba ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne <3 Moje też proste a mimo to efektowne jak i twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawa, ciasteczko i lemoniada ;-) Super zdobienie ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak podwieczorek, to podwieczorek... :-P Dziękuję ;-)

      Usuń
  10. Jest słodko i bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdobienie :) A płytka przy takich słodkich tematach jest niezastąpiona :) Coś o tym wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie zdobienie, idealna płytka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia wyszły spoko a zdobienie bardzo ładne i apetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz