PROJEKT u ELIZY edycja III -> Zapisy


Witajcie moje piękne! Po raz kolejny chciałabym Was zaprosić do projektu, jaki zdecydowałam się Wam (i sobie) zorganizować. Aktualnie kończy się projekt u RAINBOW LYLL (sama biorę w nim udział) dlatego wierzę, że znowu uda nam się zgromadzić chociaż kilka osób do wspólnej zabawy...
Tak jak wpoprzednich edycjach, w projekcie może wziąć udział każdy - nie trzeba prowadzić bloga.


ZASADY:

  1. Ruszamy 13 listopada kończymy 18 grudnia (5 tygodni);
  2. Na wykonanie prac będziecie miały czas do kolejnej soboty, ewentualnie niedzieli - ale niech to będzie absolutna ostateczność...Prace wysyłamy na mojego maila na adres: eliza.okulowicz@gmail.com w tytule maila podajemy słowo "PROJEKT + numer tygodnia" (jeśli prowadzicie bloga itp. podsyłajcie również linki do postów ze zdobieniem);
  3. W niedziele będę publikowała Wasze prace w osobnych postach podsumowujących miniony tydzień. Głosować możemy przez cały tydzień - do dyspozycji mamy 2 głosy;
  4. Chciałabym ruszyć z projektem przy minimalnej liczbie 10 uczestniczek (oczywiście marzy mi się więcej). Tematy są dość proste - postawiłam na konkretne zdobienia :P Nie bójcie się ich, wiecie, że wszystko da się zrobić :)
  5. Chciałabym, żeby osoby prowadzące bloga umieściły podlinkowany banerek projektu gdzieś u siebie na pasku bocznym - nie jest to obowiązek, ale będzie mi miło :)
  6. Prace do projektu MUSZĄ BYĆ WYKONANE NA JEGO POTRZEBY - proszę, żeby to nie były "stare" zdobienia, które podpasowały do tematu;
  7. Do projektu można dołączyć w każdej chwili;
  8. Chętni zgłaszają się pod tym postem

TERMINY
Tydzień pierwszy (grochy): 13.-19.11.2016
Tydzień drugi (half moon): 20. - 26.11.2016
Tydzień trzeci (tribal): 27.11-3.12.2016
Tydzień czwarty (mikołaj): 4. - 10.12 .2016
Tydzień piąty (biżuteria): 11.-17.12.2016


To chyba wszystkie niezbędne informacje....mam nadzieję, że tematy Wam podejdą i zgłosi się wymagana liczba osób. W tym miejscu chcę powiedzieć, że mój kolorowy banerek zrobiłam tradycyjnie już dzięki MADL-LEN i jej graficznemu kreatorowi scen (znajdziecie na jej blogu do darmowego pobrania) - mam nadzieję, że Wam się podoba :)


NO TO CZEKAM NA ZGŁOSZENIA W KOMENTARZACH


Oczywiście będzie miło jeśli udostępnicie informację o projekcie na swoich stronach - zawsze to większa szansa na pokaźne grono uczestniczek ♥

P.S. Na uczestniczkę, która najczęściej będzie gościła na podium czeka drobny upominek :)

Komentarze

  1. Dołączam <3 Banerek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja niestety... mało mam czasu, publikuję najczęściej zaległe zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielka przyjemnością się przyłączam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czy dam rady, ale zgłaszam się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się uda - tematy nie są bardzo wymagające :-)

      Usuń
  5. Ja spróbuję swoich sił ;) oby czas mi na to pozwolił .

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeci tydzień mnie przekonał, zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja, i ja czy dam rade być co tydzień, nie wiem, ale spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę zrezygnować, projekt u Aliny i masa zaliczeń na uczelni :( a nie chcę opuszczać tygodni. Powodzenia dla wszystkich dziewczyn, na pewno będę śledzić co ciekawego zmalowałyscie :)

      Usuń
  9. Oj, już się zapisałam na inny projekt i mogę się nie wyrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale może jakoś się uda...nie poddawaj się od razu :P A tak swoją drogą kto jeszcze robi w tym czasie projekt? Bo taka byłam zadowolona, że dobry termin wybrałam :P

      Usuń
    2. http://lilang-baso.blogspot.com/2016/10/zbiorowe-malowanie-iv-edycja-zapisy.html?m=1
      Zastanawiam się czy się nie podjąć dwóch naraz, ale wtedy chyba tylko będę siedzieć i malować paznokcie przed samymi świetami ;)

      Usuń
    3. Oj, lubisz przecież malować pazurki :)

      Usuń
  10. Zapisałam się na projekt Kamili i wykonałam jedną pracę - wstyd! Nie chcę zrobić tego samego i u Ciebie, więc będę z doskoku wysyłać zdobienia :) Możesz uznać, że połowicznie się zapisuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę Ciebie całkowicie :P Jak w którymś tygodniu coś nie pójdzie, trudno :)

      Usuń
  11. Super projekt, akurat na zakończenie roku, zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Również chętnie wezmę udział :) Fajnie, że organizujesz kolejny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy, witamy :) Ja też się cieszę, tym bardziej, że to już trzeci raz (pomysł na kolejny już mam!)

      Usuń
  13. Strasznie fajne tematy :-) To ja też się zapisuję! Mam nadzieję, że uda mi się coś stworzyć na każdy z tygodni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę! Cieszę się, że jesteś z nami :)

      Usuń
  14. Zgłaszam się! Zdjęcia będę wrzucać na bieżąco na Instagram, a na koniec zrobię podsumowanie na blogu, mam nadzieję, ze tak może być? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. A jakiego hashtagu używać do oznaczania prac na Instagramie? :)

      Usuń
    2. Oczywiście, że może być! Ja akceptuję absolutnie wszystko co chcecie ♥

      Usuń
    3. aaaa, #projektuelizy będzie OK :)

      Usuń
    4. Również będę pod takim hastagiem wrzucała zdjęcia :)

      Usuń
  15. Też się zgłaszam! :) To drugi raz jak się zgłaszam do takiego projektu, za pierwszym razem się nie wyrobiłam i chyba tylko połowę tematów zrobiłam ;P Ale liczę że tym razem będzie inaczej, bo już mam pomysły na zdobienia <3
    Banner świetny, zaraz go wrzucę na bloga :) Nie wiem czy wyrobię się z postami w każdym tygodniu, ale zdobienia na pewno Ci podeślę mailem i pewnie wrzucę na instagram, a na koniec zrobię post podsumowujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temaciki są przyjemne, więc zakładam, że żadna z nas nie będzie miałą problemu ze zmalowaniem czegoś :P

      Usuń
  16. Och Eliza, wielkie serducho dla Ciebie za używanie i promowanie graficznego kreatora scen <3 Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę. Co do udziału w projekcie, to... jak będę, to będę, bo u mnie to różnie bywa :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreator jest świetny, więc polecam i korzystam..już kolejny raz zresztą:) Co do projektu, rób co się da :)

      Usuń
  17. Biorę udział, przynajmniej na początku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo chciałabym wziąć udział, mam nadzieję, że podołam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno podołasz, takie łatwe tematy.... ♥ Dasz radę!

      Usuń
  19. Zgłaszam się z wielką przyjemnością :) Baner za moment zawiśnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz