Trele morele


Cześć! Dzisiaj króciutki post z uroczymi pazurkami w morelowym kolorze. Będziecie oglądały pazurki, które zrobiłam mojej Kasi jakąś chwilę temu (niespecjalnie długą chwilę). Zdobienie proste, ale urocze :)


Nikt mi nie wmówi, że krótkie paznokcie ograniczają....moim skromnym zdaniem króciaki dają niemalże tyle samo możliwości co długie pazury...a są praktyczniejsze :P I też potrafią zachwycać.... 


Niemniej jednak, która z nas nie marzy o pięknych i długaśnych paznokciach...ja marzę od paru miesięcy, póki co ogarnęłam temat połamanego pazura, stosuję odżywki widzę pierwsze rezultaty-tak, jest poprawa!


Ale wróćmy do Kasiulowych paznokci...coś dzisiaj mam tendencję do zbaczania z tematu :) A zatem...tym razem zdecydowałyśmy się na bardzo nieskomplikowane paznokcie w delikatnym, ale soczystym odcieniu.


Namówiłam Kasię na przepiękną morelkę od p2 - 332 makes me happy. Ja uwielbiam lakiery tej marki...świetnie trzymają się moich paznokci - nawet do tygodnia bez większych uszczerbków...


No właśnie...trzymają się MOICH paznokci...na Kasi paznokciach zdecydowanie trzymać się nie chcą :( Kasia ma bardzo wybredne paznokcie...to już kolejna marka lakierów nietolerowana przez jej płytkę!


Tak czy siak kolor nam się podobał....Ozdobiłyśmy go wzorkiem z pierwszej płytki B. LOVES PLATES - B.01 geometry is perfect...mam sentyment do tego wzoru (moje pierwsze stemple ever! - KLIK) ♥


Stemplowałam moją niezawodną bielą do stempli B. a snow white od B. LOVES PLATES. Na jasnych kolorkach wygląda bez zarzutu (na ciemnych trochę przepuszcza tło). Macie jakieś ulubione białe stemplaki?


Pewnie już się domyślacie jakiego stempelka użyłam do odbijania tego wzoru? :) Oczywiście najlepszego na świecie JUMBO od B. LOVES PLATES...naprawdę mam kilka stempli i żaden nie dorasta mu do pięt!


Żeby nie było smutno paznokciom niestemplowanym domalowałam po 3 kropki ułożone w poziome...A co! U siebie pewnie wrzuciłabym ćwieki, ale u Kasi unikamy tego typu ozdób (żeby nie odpadały). :P


CZEGO UŻYŁAM:
  • odżywki NAIL TEK;
  • lakieru p2 - 332 makes me happy;
  • białego lakieru do stempli B. LOVES PLATES - BLP02 B. a snow white;
  • białego ORLY - french tips;
  • utwardzacza SECHE VITE;
  • stempla JUMBO od B. LOVES PLATES;
  • płytki B. LOVES PLATES - B.01 geometry is perfect;
  • sondy;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI - ŁATWE:
  1. Malujemy pazurki odżywką - zdj. 1;
  2. Nakładamy 2 warstwy lakieru, pozwalamy wyschnąć - zdj.2
  3. Odpijamy stemple - zdj.3; Przenosimy stemple na paznokcie - zdj. 4;
  4. Na niestemplowanych paznokciach malujemy w poziomie3 kropki - zdj. 5;
  5. Czyścimy palce i skórki, nakładamy top i gotowe :)


Dodatkowe zdjęcia:


Dzisiaj tyle...
Do niebawem... - Eliza ♥

Komentarze

  1. Śliczne, nawet krótkie paznokcie mogą być ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, a te morelowe pazurki wyglądały rewelacyjnie, zwłaszcza przy opalonej skórze Kasi :)

      Usuń
  2. Bardzo proste i ciekawe pazurki :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny ten kolorek jest <3 Już wiem, że brakuje takiego w moich zbiorach, koniecznie muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek jest boski, na lato idealny - pięknie będzie odbijał się od opalenizny :D

      Usuń
  4. Często mam krótkie paznokcie i nawet wtedy nie rezygnuję z malowania ich ;) śliczna jest ta brzoskwinka ;) mój ulubiony biały lakier do stempli to Konad ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mam głównie krótkie - od paru miesięcy nie mogę zapuścić, ale już jestem na dobrej drodze :) Co do lakieru do stepli, to konada muszę koniecznie wypróbować :)

      Usuń
  5. Brzoskwinka super, niestety nie dla mojej karnacji :( Ja ostatnio zapuscilam paznokcie bardziej niz zwykle, ale dlugo sie nimi nie nacieszylam - zlamalam jeden przy samej skorze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz? Nawet latem by nie pasowało? Mi ostatnio paznokieć połamał się tak mocno, że miesiąc odrastał zanim mogłam całkowicie pozbyć się miejsca złamania....tyyyle czekania :P

      Usuń
    2. Kilka razy probowalam i niestety, kolor nie dla mnie :( Wspolczuje takie zlamania.

      Usuń
    3. No niestety, niektóre kolory takie już są!:*

      Usuń
  6. Śliczne. Bardzo ładny kolor. Podobają mi się krótkie ładnie pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolor bazowy i super wzorek - pazurki dobre na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta brzoskwinka. Też uważam, że krótkie paznokcie zasługują na malowanie :) Ja nawet przy b. krótkich zawsze jakiś kolor mam (choć wtedy faktycznie daję te jaśniejsze i delikatniejsze odcienie) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię króciaki nawet w wersji odważnej - w ciemnych kolorkach też prezentują się pięknie :)

      Usuń
  9. A ja jestem mega zwolenniczką krótkich :)
    Będę monotonna w ocenie mani.Jak zwykle świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Gabi ♥ dawno nie malowałyśmy, co? :)

      Usuń
    2. Oj dawno, dawno. I bardzo ubolewam z tego powodu :( Może po zakończeniu roku uda mi się wbić na jakieś termin :)

      Usuń
    3. No jak się zagramy z naszymi rozjazdami, to pewnie się uda :-P

      Usuń
  10. piękny kolor, ja tam lubię krótkie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To czy jakaś długość wygląda dobrze czy nie zależy tak naprawdę od budowy dłoni i samych paznokci. Choć sama uważam, że paznokcie nie muszą być długie - wystarczy żeby opuszek palca nie wystawał za bardzo poza brzeg paznokcia. Zdobienie bardzo ładne - świetne kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zdecydowanie wolę krótsze paznokcie, takie długie szpony w 9 na 10 przypadków wyglądają jak szpony :( teraz nosiłam dłuższe, bo byłam na weselu, ale już w poniedziałek ścięłam je tak aby tylko wystawały ponad opuszek ;) piękna brzoskwinka, mam podobny lakier Kobo i bardzo lubię go nosić latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię mieć długie paznokcie, ale nie robię Totalnej histerii jak muszę skrócić... Zresztą na tym blogu chyba większość paznokci raczej krótka ;)

      Usuń
  13. Love this pastel shade a lot and the stamped pattern is pretty awesome too!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor piękny ♥ Ja ze swoimi paznokciami mam problem taki, że większość stempli i naklejek całopaznokciowych jest na nie za krótka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak się ma taaaaaaaaakie długie paznokcie to nic dziwnego :)

      Usuń
  15. Piękne :) Bardzo podoba mi się ten morelowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, tego lata pewnie sięgnę po niego kilka razy :)

      Usuń
  16. I LOVE your new blog design; so modern and clean! Beautiful and so is your design today!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Terri :) I like it too - and I'm happy that I finally decided to change it! :)

      Usuń
  17. 20 year old Environmental Tech Randall Doppler, hailing from Haliburton enjoys watching movies like Funny Bones and Leather crafting. Took a trip to Sceilg Mhichíl and drives a McLaren F1. z tego zrodla

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz