Neonowe Wariacje różowe

Tym razem poczułam ciepełko i zapragnęłam letnich kolorków na paznokciach - w tym celu postanowiłam pomalować pazurki w dość nieskomplikowany,ale za to efektowny (tak mi się wydaje!) sposób. Do tego mani wykorzystałam:

  • bazę wzmacniającą paznokcie Yves Rocher (bez bazy pod lakier ani rusz!)
  • lakier pełniący funkcję bazowego na paznokcie akcentowane to: Sally Hansen Hard as Nails kolor - White on
  • Neonowy róż firmy Claire's to: Rave
  • lakier brokatowy Claire's : splatter effect - Sequins
  • utwardzacz lakieru Seche Vite
a oto i one :) 
 

Wykonanie takiego manicure jest banalne, ale za to rezultat baaardzo efektowny. 
  1. Wszystkie pazurki najpierw malujemy bazą pod lakier
  2. Następnie akcentowane paznokcie dwukrotnie białym lakierem a cała reszta 2 lub 3 warstwy lakieru różowego (ja mam tutaj dwie bo to w zupełności wystarczyło, ale co kto lubi :) )
  3. Kiedy paznokcie nam wyschną, na białe nakładamy starannie brokatowy lakier (niestety troszkę tym cętkom trzeba pomóc w ładnym rozłożeniu...),
  4. Na wszystko nakładamy warstwę utwardzacza i voila :)

Komentarze