Róż i róże



Dzisiaj dość wyjątkowo nie moje paznokcie, ale mojej młodszej siostry Magdy - jestem jej nadworną manicurzystką i dobrze mi z tym. Fajnie móc komuś sprawić radochę tym co się umie i lubi robić, no i oczywiście jest to dobry pretekst do spotkania :D Nie jest to mój własny pomysł na zdobienie paznokci, ale niestety nie jestem w stanie przytoczyć żadnej konkretnej bloggerki, którą się sugerowałąm....po prostu jest to dość "chodliwy" wzór w tej chwili i postanowiłam sobie poeksperymentować na siostrzyczce :) efekt chyba całkiem spoko, co? :) (mam nadzieję,że nadejdzie moment kiedy ktoś mi się tutaj pod spodem odezwie...).


Oto lista użytych rzeczy (od lewej na zdjęciu):
  • baza wzmacniająca paznokcie Yves Rocher;
  • utwardzacz lakieru Seche Vite;
  • różowy lakier OPI - Kiss Me On My Tulips;
  • jasnoróżowy lakier Sally Hansen Hard As Nails - First Blush;
  • jasnozielony lakier (listki) Virtual Fashion Mania- Little Green Dress;
  • ciemniejsza zieleń to: Joko Find Your Color - Corriander Green;
  • mój nieśmiertelny biały Sally Hansen Hard As Nails - White On;
  • cieniutki pędzelek do zdobienia paznokci;
  • sonda;
Tak to wygląda (już niedługo będę zamieszczała ładne zdjęcia...)



  1. Pomalowałam paznokcie bazą - nie zapominać o tym! :)
  2. Nałożyłam po 2 warstwy lakierów: różowego i białego - widać co i gdzie;
  3. Na białych paznokciach zrobiłam sondą (mniejszą końcówką) jasnoróżowe kropeczki i poczekałam aż wyschną;
  4. Kiedy wszystko wyschło zrobiłam kropy większą końcówką mojej sondy, ale nie starałam się, żeby były zbyt równe - wtedy troszkę lepiej wyglądają namalowane płatki :)
  5. Cieniutkim pędzelkiem malowałam kreseczki jasnoróżowym i różowym lakierem wokół środka mojej róży - tak jak dzieci malują różyczki :)
  6. Zielonym lakierem (jasnym) z pomocą pędzelka namalowałam listki, następnie "maznęłam" ciemniejszą zielenią, dla uwiarygodnienia listka (hihi);
  7. Kiedy wszystko wyschło (albo prawie wyschło) nakładamy top i gotowe :)
P.S. Paznokcie wytrzymały ponad tydzień! OPI jest boskie!!!

Komentarze