Magdusiowe kwiatki


Dzień dobry, cześć i czołem.... :) Jestem już w domku po kolejnym cudownym wyjeździe na mazury...szkoda tylko, że wszystko co miłe szybko się kończy...Dzisiaj prezentuję Wam paznokcie, które zrobiłam w ubiegłym tygodniu mojej siostrze Magdzie. Od razu się wytłumaczę, że Magdzie baaardzo się spieszyło, w związku z czym nie zdążyłam porządnie wyczyścić lakieru w okolicach skórek, a zdjęcia zrobić musiałam - wybaczcie mi tę odrobinę niechlujstwa :)


Pierwotny pomysł był zupełnie inny, ale to chyba nie był mój dobry dzień na malowanie paznokci więc postanowiłam zrobić coś innego, czego nie da się zepsuć :) Ten manikiur zajmuje stosunkowo niewiele czasu, nie wymaga jakichś specjalnych narzędzi ani szczególnych umiejętności dlatego zachęcam Was do wypróbowania :)

 Czego użyłam:
  • lakieru bazowego Nail Tek Ridge-filling Base Coat - Foundation 1;
  • białego lakieru Sally Hansen Complete Salon Manicure - Ivory Skull;
  • pomarańczowego lakieru O.P.I. - A Roll in The Hague;
  • utwardzacza Seche Vite - Dry Fast Top Coat;
  • sond o końcówkach różnej wielkości;
A oto i wspomniane materiały:
  

Co i jak - czyli instrukcje wykonania. Stopień trudności: ŁATWE


  1. Paznokcie malujemy bazą i czekamy aż wyschną;
  2. Panokieć akcentowany malujemy białym lakierem (2 warstwy) , natomiast pozostałe malujemy na pomarańczowo (2 warstwy) i czekamy aż wyschną;
  3. Na wszystkich pomarańczowych paznokciach malujemy sondą zanurzoną w białym lakierze po 2 kropki różnej wielkości tak jak na 3. zdjęciu;
  4. Pomarańczowym lakierem za pomocą sondy malujemy "płatki" naszych kwiatków i czekamy aż wyschną - to będzie podstawa kwiatów;
  5. Białym lakierem i sondą robimy kolejną warstwę - białe płatki. Malujemy po naszej pomarańczowej bazie zostawiając troszkę pomarańczu na czubku płatka (zdjęcie nr 5). Czekamy aż wyschną;
  6. I znowu pomarańczowym lakierem i sondą malujemy ostatnią warstwę płatków tak jak to pokazałam na zdjęciu nr 6 i oczywiście pozwalamy im wyschnąć;
  7. Ostatnią fazą malowania kwiatka jest biała kropka na środku - zdjęcie nr 7;
  8. Wykończenie akcentowanych paznokci to pomarańczowe kropki i kropeczki wokół naszych kwiatków (ja zrobiłam jeszcze po 2 serduszka: najpierw pomarańczowa kropka, na nią biała i natychmiast przeciągamy po nich igłą lub wykałaczką - jest to opcjonalne);
  9. Czekamy aż paznokcie nam wyschną, czyścimy wszystko dookoła (tym razem nie zrobiłam tego wystarczająco dokładnie), nakładamy TOP i gotowe!

Na koniec tradycyjnie dodatkowe zdjęcia:


Dzięki i do następnego wpisu - E.

Komentarze