Marmurkowe holo


Znowu jestem z opóźnieniem, wszystko przez te filmiki i okres wakacyjny (wyjazdy) - film się zbuntował i nie daliśmy rady zapisać go za pierwszym razem, stąd opóźnienie. Dzisiaj prezentuję Wam moje nowe mani z użyciem jedynego lakieru holograficznego jaki mam - w końcu doczekał się swojej kolejki :) Nawet się nie spodziewałam, że tak cudownie będzie się prezentował, zwłaszcza w słońcu - mieni się wszystkimi kolorami tęczy, aparat nie jest w stanie tego oddać, a próbowałam to uchwycić na wszystkie możliwe sposoby...stąd tyle zdjęć :) Żeby było śmieszniej na tych mniej wraźnych ładniej widać jak się mieni, więc też kilka wrzuciłam... :)



Natalia (znam ją ze swojej facebook'owej strony) zasugerowała mi żebym w jakiś sposób oznaczała stopień trudności moich manikiurów - w najbliższym czasie oznaczę wszystkie jakie mam na tym blogu. Myślę, że zgodnie z sugestią Natalii będę je oznaczała trzystopniową skalą: ŁATWE, ŚREDNIO TRUDNE i TRUDNE. Przy czym zaznaczę tutaj, że to co oznaczę jako "trudne" najczęściej będzie znaczyło bardziej czasochłonne niż naprawdę trudne do wykonania. Oznaczenia będą się pojawiały przy opisie "co i jak"myślę, że tak będzie najlepiej (jeśli jesteście odmiennego zdania proszę dajcie mi znać).


Wracając do tematu paznokci - nadal mam długie! Niesamowite uczucie znowu mieć swoje długie pazurki jak kiedyś :D Zobaczymy czy dotrwają do kolejnego tygodnia....zakładam, że nie... 

Potrzebne materiały:
  • baza pod lakier Nail Tek ridge-filling base coat - Foundation 1;
  • biały lakier (akcentowane paznokci) Sally Hansen Complete Salon Manicure - Ivory Skull;
  • fioletowy lakier (marmurek) Essie - Dj play that song; 
  • holograficzny lakier Alle Paznokcie Holographic Nail Polish - nr 02;
  • utwardzacz Seche Vite Dry Fast Top Coat; 
  • taśma do zdobień (8 paseczków po ok. 2 cm); 
  • 4 "diamenciki" (lub ćwieki albo cyrkonie jeśli ktoś woli) - tu mam naklejki kupione w Rossmannie - fajnie się prezentują; 
  • jakiś spray (ja użyłam perfum, za którymi nie przepadam, może być lakier do włosów lub cokolwiek innego);
  • pojemniczek na wodę (np. plastikowy kubeczek);
  • nożyczki;
  • pęseta (opcjonalnie);
  • wykałaczki (narzędzie pomocnicze przy robieniu marmurkowego efektu); 

Oto i one (materiały w pełnej okazałości) :


 Co i jak czyli film i instrukcje - stopień trudności: ŚREDNIO TRUDNE


POLECAM ZMIENIĆ JAKOŚĆ ODTWARZANIA NA FULL HD


  1. Nakładamy na paznokcie lakier bazowy i czekamy aż wyschnie;
  2. Akcentowane paznokcie malujemy dwukrotnie białym lakierem i czekamy aż wyschną;
  3. Do przygotowanego pojemniczka (np. plastikowego kubeczka) wlewamy wodę, następnie upuszczamy na nią jedną lub dwie krople fioletowego lakieru, który powinien nam się rozlać po prawie całej powierzchni wody. Następnie traktujemy naszą plamę lakieru sprayem aż powstaną dziurki na jej powierzchni (zwykle wystarczy psiknąć raz, góra dwa). Delikatnie zanurzamy palce (oklejone wcześniej taśmą, tak jak widać to na filmiku) celując w jak najładniejsze dziureczki :) wykałaczką zbieramy lakier dookoła palców i wyciągamy je z wody. Jeśli nie jesteśmy do końca zadowolone z efektu czynność można powtórzyć (jak ja). Czyścimy palce i paznokcie (w tym celu użyjcie  jakiegoś płaskiego pędzelka zamoczonego w zmywaczu do paznokci - w ten sposób Wasze paznokcie będą wyglądały bardzo estetycznie, polecam tę metodę przy każdym mani jaki robicie). Wszystko pokrywamy utwardzaczem;
  4. Czekając na wyschnięcie marmurków malujemy resztę paznokci holograficznym lakierem - ja dałam 3 warstwy, Maluejmy topem i czekamy aż wyschną;
  5.  Przyklejamy tasiemki (robimy trójkącik) i malujemy wszytsko to, co nad taśma holograficznym lakierem. Ja musiałam poprawić kolejną warstwą, żeby lakier dobrze pokrył wzorek pod spodem. Zdejmujemy taśmę i zajmujemy się kolejnym paznokciem;
  6. Kiedy skończymy nakładanie holograficznego lakieru na akcentowane pazurki, na czubku każdego trójkącika przyklejamy diamencik i wszystko pokrywamy TOPEM. Gotowe :)

Na koniec zgodnie z tradycją dodatkowe fotki:



To by było na tyle. Dzięki, że zaglądaciei przepraszam za tak duży poślizg :)- E.

Komentarze