O w bombkę....!!! (BPS Colorful Pearl Nail Art Decoration REVIEW)


Hej, hej! Dzisiaj piszę do Was z Krakowa :) Przygotowałam Wam zdobienie świąteczne, które niestety w mojej głowie wyglądało znacznie lepiej niż w realu, ale postanowiłam niczego nie zmieniać :) Nie jest brzydkie....tylko trochę inne niż myślałam, że będzie...Jest to też pościk prezentujący moje kolejne gadżety z BPS, kolorowe perełki 3D, podobne do tych, które możecie spotkać w jednym z wcześniejszych postów, a mianowicie: Perła na Granitowym Piasku


Święta tuż tuż, dlatego właśnie zdecydowałam się na tematyczne mani (nie robię tego często). Nazwa wzięła się od nazwy lakieru COLOUR ALIKE, uroku którego nijak nie mogłam uchwycić aparatem....może gdzieś się dopatrzycie, że mieni się on pięknymi czerwonymi drobinkami - jest naprawdę cudowny....zresztą złoty lakier CATRICE też mnie nie rozczarował i dał taki efekt, jakiego się spodziewałam :)


Wyżej widzicie moją karuzelkę z perełkami od Born Pretty Store, którą możecie dostać >>tutaj<<. Jest w niej około 100 perełek w różnych kolorach, o wielkości 4 mm. Jest to dekoracja 3D, lekko odstaje od powierzchni paznokcia (na ok. 1,5 mm). Aplikacja jest banalna, wystarczy kapnąć utwardzaczem na spód perełki i ułożyć ją na paznokciu lekko dociskając - będzie się trzymała spokojnie kilka dni (chyba, że o coś zaczepimy, ale to już siła wyższa). Jeśli jesteście zainteresowane zakupem, to śmiało korzystajcie z mojego kodu rabatowego, który gwarantuje Wam 10% zniżki na wszystko (do tego nierejestrowana przesyłka jest zawsze darmowa). Po prostu wpiszcie AGSW10 i gotowe :)


Czego użyłam:
  • bazą pod lakier była odżywka EVELINE 8 w 1;
  • potem użyłam czerwonego lakieru holograficznego  od COLOUR ALIKE - nr 503 (nazwa na stronie to "o w bombkę");
  • złotego CLAIRE'S - Gold Chain;
  • złoto-brokatowego CATRICE Million Brilliance Luxury Laquers - 07 Stars & Stories;
  • utwardzacza SECHE VITE - Dry Fast Top Coat;
  • perełek od BORN PRETTY STORE - właśnie takich;
  • cieniutkiego pędzelka (do malowania wstążki); 


Co i jak. Stopień trudności: ŁATWE.
  1. Malujemy paznokcie odżywką i pozwalamy im wyschnąć - zdjęcie 1;
  2. Nakładamy 2 warstwy lakieru czerwonego - zdjęcie 2;
  3. Na kciuk i środkowy paznokieć nakładamy 2 warstwy brokatowego, złotego lakieru i pozwalamy im wyschnąć - zdjęcie 3;
  4. Na palcu serdecznym, malujemy cieniutkim pędzelkiem i złotym lakierem wstążeczki - zdjęcie 4, następnie czerwonym lakierem domalowujemy pośrodku paseczek i utwardzamy;
  5. Nakładamy perełki (na spód kropelka utwardzacza i lekko dociskamy do paznokcia) - zdjęcie 5;
  6. Czyścimy skórki i gotowe :) 


Dodatkowe foteczki 


Dziękuję  i do następnego posta - Eliza :)


Komentarze

Prześlij komentarz