Bo ja tak kocham maki.... - BPS water decals review


Cześć Gwiazdeczki! Dzisiaj pokażę Wam zdobienie z kolejnymi naklejkami wodnymi, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem BORN PRETTY STORE. To już ostatni produkt z "naklejkowej" paczuszki...zdążyłam już wybrać nowe rzeczy...naklejek chwilowo nie :)


Tym razem padło na maki. Uwielbiam te kwiaty. Jakby się tak zastanowić, to zdecydowanie są na pierwszym miejscu moich ulubionych kwiatów w ogóle i zawsze żałuję, że nie mogę ich mieć w wazonie...Ale za to mogę na paznokciach! 


Do maków dobrałam piękne lakiery w kolorze malinowym i nude. Malinowy to WIBO 1 Coat Manicure nr 8, w którym jestem absolutnie zakochana - bardzo lubię taki odcień czerwieni <3 Idealnie dopasował się do koloru maczków - tu 2 warstwy z matowym topem.


Nudziak, to COLOUR ALIKE 520 "cumel" - jaśniutki beż wpadający w róż (przynajmniej tak mi się wydaje). Lubię ten lakier, fajnie się nim maluje, chociaż mógłby trochę lepiej kryć - ja pomalowałam 2 warstwami, ale jakby miał być bez naklejek trzeba by robić trzecią.


Jeśli chodzi o same naklejki, to miałam z nimi troszkę problemów...Główną przyczyną był fakt, że kwiaty na naklejkach mają baaaaaardzo długie łodygi, które nie mieściły mi się na paznokciach jako cała naklejka. (stąd niezbyt piękne wykończenie dzisiaj). Musiałam wycinać każdy kwiatek z osobna i naklejać go indywidualnie.


Na lewej ręce zrobiłam to bardziej chaotycznie (a właśnie lewą głównie fotografuję), ale już z prawą poszło mi lepiej - wiedziałam co i jak :) Niestety zużyłam prawie wszystkie maki :( zostało mi tylko na mani z 1 akcentowanym pazurkiem <chlip> 


W zasadzie długość łodyżek była jedynym problemem przy aplikacji - reszta poszła już bezboleśnie. Efekt bardzo mi się spodobał - po zmatowieniu wyszło tak, jakby były narysowane na papierze <3 Jednym słowem: miodzio :)


Jeśli jesteście zainteresowane zakupem tych naklejek, możecie znaleźć je TUTAJ w cenie $2,99. Arkusik ma 2 rodzaje wzorów - jeden to kwieciste maziajki w kolorze turkusu (na zdjęciach niżej widać), drugi, to właśnie maki, na które zdecydowałam się ja. 


Jeśli chcecie, korzystajcie z mego kodu rabatowego AGSW10, który daje Wam 10% zniżki na cały koszyk. Jeśli chodzi o naklejki wodne, to mogę je Wam polecić z czystym sumieniem - fajnie się aplikują, są trwałe i mają przepiękne wzory!


Początkowo miały to być pazurki w połysku, ale coś mnie natchnęło na matowy topik i to był strzał w dziesiątkę! Paznokcie wyglądały pięknie! Złote ćwieki ożywiły dodatkowo całe mani (bo ja nie lubię zostawiać paznokci bez żadnych ozdóbek...). Mam nadzieję, że Wam też się podoba!


CZEGO UŻYŁAM:
  • odżywki EVELINE 9 W 1;
  • nudziaka COLOUR ALIKE - 520 cumel;
  • malinowego WIBO - 1 coat manicure nr 8;
  • utwardzacza SECHE VITE;
  • OPI - matte top coat;
  • naklejek od BPS;
  • złotych ćwieków - sztuk 12;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI: ŁATWE:
  1. Malujemy paznokcie odżywką - zdj. 1;
  2. Nakładamy po 2 warstwy lakierów - zdj.2;
  3. Na świeżo nałożony czerwony lakier nakładamy po 2 ćwieki, lekko je "wciskamy" - zdj.3;
  4. Z arkusza naklejek ( zdj. 4) wycinamy wybrane wzory, zdejmujemy z wierzchu folię i zanurzamy na chwilę w wodzie. Kiedy naklejka odchodzi od kartonika, przenosimy ją na paznokieć. Przycinamy i osuszamy ręcznikiem papierowym. Nakładamy SECHE VITE - zdj. 5;
  5. Wszystkie paznokcie pociągamy matowym topem i gotowe - zdj. 6 :)


Kilka dodatkowych ujęć:


Dzięki za uwagę i do następnego wpisu...a już mam nowe zdobienie na paznokciach :P
Eliza <3

Komentarze

  1. Jak zwykle podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jak zwykle cieszę się szalenie z tego powodu :))

      Usuń
  2. Bardzo fajne zdobienie :) naklejki sa śliczne :) te drugie tez całkiem nieźle się prezentują :) Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są śliczne:D teraz pewnie zrobię sobie przerwę od wodnych naklejek, bo prawie całe wakacje noszę wodne naklejki na pazurkach :P ale jak już odsapnę, zacznę wykorzystywać resztę wzorów :)

      Usuń
  3. Cudne <3 jedne z piękniejszych mani jakie ostatnio pokazywałaś, Elizko :D Ten mat to był strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Też tak myślę... Mat to było dobre posunięcie ;)

      Usuń
  4. Piękne! Ja kupiłam właśnie cały zestaw na Ali 50 zestawów naklejek za jakieś 3$ ale widziałam też pojedyncze z makami za 0,15-0,20$ także nie rozpaczaj a pędź na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam sobie płytkę z motywem maków - będzie idealna do kolorowanych stempli :)a od wodnych naklejek chwilę odpocznę :P

      Usuń
  5. Dla mnie rewelacja! Naklejki świetne i to Wibo mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazuuurki ;) a te maki - cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham makowe zdobienia :) ale ja zawsze je maluję, nie miałam jeszcze naklejek ;)
    te turkusowe też strasznie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też....robiłam podchody do namalowania, ale zawsze brakuje mi odwagi i wiary w to, że umiem :)

      Usuń
  8. O Maatulu kochana!!!! Tych Ci nie odpuszczę. Muszę mieć MAKIIIIIIIII Ja jestem makowa wariatka, nawet łazienkę mam w maki. Piekne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, zapraszam, coś wymyślę :) Też kocham te kwiaty <3

      Usuń
  9. Piękne :) Uwielbiam patrzeć na twoje zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję <3 Nawet nie wiesz jak bardzo mnie cieszą tego typu komentarze - od razu chce się pisać kolejnego posta :)

      Usuń
  10. świetne te naklejki! no i mat to faktycznie strzał w 10! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - Pięknie wyglądały, i mało kto zorientował się, że to naklejki :) Podejrzewano mnie o własnoręczne malowanie :D

      Usuń
  11. Ślicznie to wygląda. Takie klasyczne kolory ;) Doszłam do wniosku że już dawno nie miałam niczego na paznokciach w wersji matowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też doszłam do podobnych wniosków, dlatego machnęłam wszystko lakierem matującym :)

      Usuń
  12. Naklejki rewelacja, no ale właśnie ten dobór kolorystyki i dodatków bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, całość idealnie zgrana ze sobą. I pomyśleć ze ja ten lakier za każdym razem jak wezmę w dłoń odkładam z powrotem na półkę w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, zupełnie niepotrzebnie...następnym razem kieruj kroki w stronę półki WIBO i łap za tę piękną czerwień :)

      Usuń
  14. Łał, maki <3 Uwielbiam maki, to jedne z moich ulubionych kwiatów, muszę koniecznie mieć te naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wiesz gdzie szukać! Ja muszę sobie dokupić :))))

      Usuń
  15. Jejku, przepiękne, zakochałam się! :) I ten mat prezentuje się genialnie:) Aż mnie natchnęło, żeby kupić ten top z OPI. Powiedz proszę, ile czasu Ci się trzyma? Bo maty lubią się szybko ścierać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję!Opi trzyma się jak każdy mat, w końcu się wyciera...ale do końca widać ,że pazurki były matowe :)

      Usuń
  16. Eliza, you are amazing! I`m a beginner at nail art manicures but I really want to improve my skills and your ideas inspire me to create something unusual and wonderful as you do!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Gosh, thx! I'm dreaming to be someone's inspiration one day :))

      Usuń

Prześlij komentarz