Róże Retro - NAILS STICKERS V 637


Dzień dobry! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jedno z zaległych zdobień, które wymyśliłyśmy z Kasią na początku lipca (!!!). Zdobienie jest o tyle wyjątkowe, że Kasia nie lubi kwiatowych zdobień....


Nawet nie pamiętam dokładnie jak to było, ale wydaje mi się, że moja psiapsiółka miała ochotę na paznokcie w kolorze nude i kombinowałyśmy z czym połączyć wybrany kolor lakieru...kolor piękny, nie?


Wybrałyśmy naklejki wodne, które pasowały kolorystycznie - były to cudowne retro róże, które skojarzyły nam się z tapetą babci :D Przepiękne i sentymentalne herbaciane róże wyglądały cudownie na pazurkach ♥


Przedstawiane naklejki dostałam w ramach współpracy od Naklejki wodne na paznokcie - Nails Sticker i jest to już 9 stylizacja, którą z tymi naklejkami pokazuję. ♥♥♥ Prawda, że są piękne? ♥♥♥


Ten cudownie delikatny i kobiecy wzór znajdziecie pod oznaczeniem V 637, które znajdziecie na ALLEGRO -> KLIK w cenie zaledwie 3,50 zł za arkusik - uwierzcie na jednym się nie skończy!!!


Naklejki są bardzo cieniutkie, i jedyna trudność-nietrudność polega na byciu ostrożnym. Ja nakładałam je już kolejny raz i jestem przyzwyczajona, zero problemu - szybka aplikacja bez zbędnych przygód ♥


Przy okazji pokazywania innego wzoru zrobiłam filmik, na którym możecie same zobaczyć jak to wszystko wygląda w rzeczywistości -> KLIK. Ja serdecznie polecam naklejeczki, są piękne, trwałe i niedrogie ♥


Kolorem stanowiącym podstawę całego zdobienia był połyskujący nudziak SALLY HANSEN z serii Complete Salon Manicure - 104 cancer moon. Nałożyłam 2 warstw,to wystarczyło do pełnego krycia.


Żeby nie było smutno paznokciom nieakcentowanym, dodałam na nich po 2 kropki zrobione idealnie pasującym do naklejek SOPHIN nr 66 - kolor nieoczywisty, ale ma w sobie "to coś" ♥ Fajnie wyszło!


SOPHINKA serdecznie polecam, zwłaszcza jeśli lubicie nieoczywiste rozwiązania kolorystyczne. Znajdziecie go TUTAJ w cenie 26 zł, co nie jest wygórowaną kwotą za lakier TEJ jakości - polecam!!!


CZEGO UŻYŁAM:

- odżywki SOPHIN - oxygen hardener;
- SALLY HANSEN - 104 cancer moon;
- SOPHIN - nr 66;
-  utwardzacza SECHE VITE;
- naklejek NAILS STICKERS - wzór v 637;
- sondy;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI - ŁATWE:

1. Malujemy paznokcie odżywką - zdj. 1, następnie dwoma warstwami koloru - zdj. 2;
2. Z arkusza naklejek - zdj. 3, wycinamy wybrane wzory - zdj. 4 i wkładamy na chwilę do wody - zdj. 5;
3. Kiedy naklejki zsuwają się już z tekturki, bardzo delikatnie zsuwamy je na paznokcie i osuszamy - zdj. 6;
4. Na nieakcentowanych paznokciach robimy sondą kropki (lakier Sophin 66);
5. Czyścimy skórki, nakładamy top (ostrożnie, żeby naklejki się nie rozmazały) i gotowe;


Dodatkowe foteczki:


Dziękuję za uwagę!
- Eliza ♥

Komentarze

  1. Kochana masz nieziemską zdolność do łączenia kolorów!!! Ten miks jest przepiękny 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Mówi to TA, która robi na paznokciach cuda o których mogę tylko pomarzyć :P ♥

      Usuń
  2. Wow, jakie śliczne ; ) Zdolniacha ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorystyczne :) Cudny efekt końcowy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Naklejki są przepięknie i idealnie się prezentują z tym kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te naklejki :) Zdobienie bardzo eleganckie i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie w stylu retro ... zdecydowanie. Jeszcze gdzieś w szafie mam takie zasłony w róże identyczne kolorystycznie. Nie wrzuciłam ich tylko przez sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja babcia kiedyś też miała właśnie zasłonki z kwiatami, coś w tym stylu :-)

      Usuń
  7. Pięknie, i kolorek taki fajny, jesienny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat najwięcej lubię kwiatowe wzorki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też świetnie się czuję z kwiatami na paznokciach :)

      Usuń
  9. Mam podobne naklejki, więc może się skuszę? ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz