3. urodziny bloga - rozdanie ♥


obrazek z internetu

Dzień dobry! Zgodnie z tym, co obiecywałam w ostatnim poście rozpoczynamy świętowanie kolejnych - trzecich już urodzin bloga...Ech jak ten czas szybo minął...Zakładając bloga nie miałam pojęcia w co się pakuję.
Założeniem było stworzenie miejsca, w którym zarchiwizuję zdobienia paznokci, które przecież tworzę od niemalże 20 lat!!! Tak....dopiero od kilku lat dokumentuję to co robię, ale paznokcie mam pomalowane non stop przez większość swojego życia :)

Naklejki wodne odkryłam jakieś 10 lat temu, kiedy były zupełnie niepopularne. Koleżanki patrzyły na moje paznokcie jak na dziwolągi - no bo kto normalny dodaje jakieś kwiatki, kropki czy postacie z bajek... A jednak!

Dzisiaj nail art jest tak popularny, że chyba już mało kto dziwi się najróżniejszym kombinacjom na pazurkach :) Metod jest tyle, że sama tego nie ogarniam. Zresztą większości nie stosuję, bo najnormalniej w świecie nie potrafię ich użyć :)

Tworzę dość proste zdobienia, które odpowiadają mnie samej... Nigdy nie przypuszczałam, że blogowanie tak mnie wciągnie, ani że dzięki niemu poznam tyle fantastycznych ludzi - zarówno osobiście jak i wirtualnie ( liczę na to, że z niektórymi jednak spotkam się w przyszłości w realu).

W ciągu tych trzech lat nawiązałam kilka mniej lub bardziej owocnych współprac...ostatnio trochę mi się sypnęły, ale nie będę narzekała - i tak jest dobrze :) Lubię to miejsce, lubię dziewczyny, które mnie odwiedzają i komentują moje propozycje. Jestem wdzięczna, że ze mną jesteście. Dziękuję!!! ♥

W ramach podziękowania chciałabym podarować którejś z Was drobny upominek, jak co roku zresztą :)
Poniżej znajdziecie regulamin rozdania i banerek do udostępniania. Proszę o dokładne przeczytanie wszystkich zasad, żeby nie było żadnych nieporozumień ani przykrości.

R E G U L A M I N

Postanowienia ogólne:
  • Organizatorem i sponsorem rozdania jestem ja.
  • Rozdanie przeprowadzane jest tylko na terenie POLSKI.
  • Rozdanie trwa od 22. kwietnia do 15. maja 2017 roku.
  • Rozdanie przeprowadzane jest na podstawie niniejszego regulaminu.

Warunki uczestnictwa:
  • Żeby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem mojego bloga i strony na FB (KLIK) oraz wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy.
  • Będzie mi ogromnie miło jeśli będziecie obserwatorami mojego konta na instagramie -> KLIK (nie jest to jednak warunek konieczny).
  • Proszę również o udostępnienie podlinkowanego banerku o rozdaniu na Waszych blogach i facebook'ach :)

Zasady i przebieg rozdania oraz wyłaniania zwycięzców:
  • Uczestnikiem rozdania może być każda osoba pełnoletnia, która w razie wygranej będzie mogła podać polski adres do wysyłki.
  • Warunkiem uczestnictwa w rozdaniu jest spełnienie warunków przedstawionych we wpisie organizacyjnym (czyli tutaj).
  • Ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania. Wyniki będą ogłoszone na blogu i na stronie FB.
  • Zwycięzca ma 48 h na zgłoszenie się w wiadomości prywatnej i podanie adresu wysyłki, po tym czasie nagroda przepada  i jest przekazana kolejnej, wybranej losowo, osobie.
  • Wysyłka nagrody odbędzie się za pośrednictwem Poczty Polskiej w ciągu 7 dni od otrzymania danych adresowych. Zwycięzca nie ponosi kosztów dostawy.
  • Biorąc udział w rozdaniu uczestnik potwierdza, że zapoznał się i akceptuje niniejszy regulamin.

Nagroda:
  • Nagroda przedstawiona jest na zdjęciu poniżej - stanowi jedną całość i nie będzie dzielona na drobniejsze nagrody - zwycięzca zgarnia całość.
  • Nie ma możliwości wymiany nagrody na równowartość pieniężną.
  • Nie ma możliwości przenoszenia nagrody na inne osoby.
  • Zwycięzca ponosi odpowiedzialność za dostarczenie danych niezbędnych do prawidłowego doręczenia nagrody, tj. imię i nazwisko + adres zamieszkania.
Dodatkowe uwagi:

  • Oświadczam, że rozdanie nie jest loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku w rozumieniu Art. 2 ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.). 
  • Biorąc udział w rozdaniu uczestnik zgadza się z warunkami Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych adresowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883).
  • Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w wyjątkowych, niezależnych ode mnie sytuacjach.

                                  Zdjęcie nagrody i jednoczesny banerek do udostępniania:


Formularz zgłoszeniowy:

Komentarze

  1. Robisz przepiękne zdobienia, ja maluję na jednolity kolor a i tak potrafię wyjechać lakierem na skórki :D ale idzie mi już całkiem nieźle ;)
    Graatuluję 3 urodzin bloga! Dalszej motywacji do pisania i inspiracji do tworzenia cudów na paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :-* Jak to mówiła jedna z moich nauczycielek "ćwiczenie czyni mistrza" i lata praktyki robią swoje :-)

      Usuń
  2. Gratuluje wytrwałości w blogowaniu. Pazury robisz piękne i nie wyobraża sobie nie zaglądać do Ciebie. Poproszę tak do końca świata i o jeden dzień dłużnej :) Oczywiście zgłaszam się w formularzu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś dla Ciebie wszystko :-* Dziękuję za życzenia, a za inne rzeczy będę dziękować później <3

      Usuń
  3. Wszystkiego najpiękniejszego <3 I kolejnych 300 lat :D
    A ja uwielbiam Twój blog nie tylko za prześliczne zdobienia - to jasne, ale też za treść postów - zawsze wspaniale mi się Ciebie i ogląda i czyta :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, żeby chęć do pisania nie mijała... Dzięki wielkie Żanetko, dobrze wiedzieć, że ktoś czyta te moje wywody :-D

      Usuń
  4. Gratulacje! My również dziękujemy, za to, że piszesz dla nas, za Twoje piękne zdobienia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Zgadzam się, że blogowanie wciąga i można poznać bardzo fajne kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Tak, bardzo fajne babeczki jesteśmy. Bez dwóch zdań ;-)

      Usuń
  6. Gratuluję i życzę wytrwałości w blogowaniu ; abyś malowała 100 lat i o jeden dzień dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Czas szybko leci, sama byłam zdziwiona swoim stażem w blogosferze :)
    Wielu ciekawych pomysłów na zdobienia i czytelników życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę kolejnych zdobień i wpisów na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tych trzech lat! Wszystkiego najlepszego i oby pomysły na zdobienia nigdy Ci się nie kończyły! A ja odwiedzam Cię z przyjemnością już dłuższy czas i w każdym Twoim wpisie jest zarówno na co popatrzeć jak i co poczytać. To lubię ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z przedmówczyniami :) Twojego bloga fantastycznie się czyta :) Często tu zaglądam, ale nie zawsze daję komentarz, bo nie jestem paznokciową profesjonalistką ;)
    Spóźnione, ale szczere HAPPY BIRTHDAY :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłosiłam się, a paznokcie robisz super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego naj! Dla Ciebie i dla bloga! Cieszę się, że zdecydowałaś się go założyć - zawsze oglądam Twoje nowe zdobienia, choć nie zawsze zostawiam komentarz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego !!! i życzę kolejnych udanych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego! Życzę następnych owocnych lat w blogowaniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje i życzę dalszej pomyślności i wytrwałości, no i spełnienia marzeń ^_^
    ps. rozdanie udostępnione na fb i Google+

    OdpowiedzUsuń
  16. Wytrwałości, pomyślności, zdrówka! :) piękne paznokcie <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne paznokcie,gratuluję rocznicy prowadzenia bloga.
    Banerek na blogu na FB polubiłam jako Elżbieta Wróbel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Mam nadzieję, że ze mną zostaniesz :)

      Usuń
  18. Witam, aż wstyd się przyznać ale ja dopiero uczę sie porządne maować paznkcie, nigdy nie przywiązywałam do teg wagi, dopiero na starość:) po trzydziestce:) Wiec podziwiam talent:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno na naukę :) Po trzydziestce to chyba jeszcze nie starość! Ja tam czuję się całkiem młodo...mimo, że już bliżej 40 niż 30 :P

      Usuń
  19. gdzie sa jakies wyniki?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz