Projekt u Malinowej - geometrycznie + Born Pretty Store BP-L054


Witam we wrześniu! Ależ ten czas szybko leci, dopiero co zbliżał się koniec wakacji, a tu już jestem w ferworze szkolnego hałasu, obowiązków, dokumentów i książek - istny szał. Nie wiem kiedy minął  kolejny tydzień :)



Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdobienie, które zrobiłam w ramach ostatniego już tygodnia PROJEKTU U MALINOWEJ. Co prawda mam mały poślizg, bo projekt zakończył się w niedzielę, ale...


Jak to się mówi - lepiej późno niż wcale :) W każdym bądź razie z samym zdobieniem zdążyłam na czas, bo przygotowałam je tydzień temu tylko nie wyrobiłam się z publikacją...zdarza się najlepszym, prawda?


Tematem ostatniego tygodnia była geometria i z tego co widziałam, dziewczyny zrobiły sporo zdobień z użyciem podobnych wzorów - nie mogłam być gorsza :D Poza tym nie miałam ani czasu ani pomysłu na cokolwiek innego


Wymyśliłam małe, kolorowane naklejki stemplowe w kolorach współgrających z lakierem bazowym. Chyba mi się udało, chociaż jakoś za szybko mi wszystko poszło...mam na myśli i zrobienie i trwałość :P


Do tego zdobienia użyłam płytki BORN PRETTY STORE, którą otrzymałam w ramach współpracy w mojej ostatniej paczuszce. Długo mi schodzi recenzowanie tych produktów...trzeba się w końcu ogarnąć! :)


Płytką, o której wspomniałam jest geometryczna BP-L054, którą możecie znaleźć TUTAJ w cenie $2,99. Jest na niej mnóstwo podobnych wzorków w różnych konfiguracjach - raj dla tych, którzy lubią tego typu motywy.


Moim zdaniem płytka jest idealna do tworzenia stemplowych naklejek - zarówno tych całopaznokciowych, jak i takich jakie wykonałam ja, czyli małej naklejki, która zajmie tylko część paznokcia :)


Płytka przychodzi do nas w ślicznym kartoniku, a przed jej użyciem należy zdjąć niebieską folię ochroną (uwierzycie, że przy pierwszej styczności ze stemplami nie zdjęłam tej niebieskiej ochrony?).


Standardowo dla marki BPS, wszystko jest świetnie wyżłobione i nie musimy się martwić nawet o najdrobniejsze szczegóły, które na pewno świetnie się odbiją. Przynajmniej ja nigdy nie miałam problemów :)


Jeśli skusicie się na zakupy, zachęcam Was do użycia mojego kodu zniżkowego ELZB10, który zapewnia 10% zniżki na cały asortyment...no i daje znać, że trafiłyście do sklepu ode mnie - to korzyść dla mnie :)


Teraz może powiem słów kilka o produktach, których użyłam...A zatem: kolorem bazowym jest różowy, piegowaty lakier marki P2 z serii CALI VIBES , a nazywa się cotton candy...i faktycznie jest słodki :)


Jest to typowo cukierkowy róż z mnóstwem małych czarnych paproszków, co zresztą widać na zdjęciu powyżej. Na paznokcie wrzuciłam 3 warstwy emalii, dopiero wtedy zapewni nam pełne krycie.


Lakier też z jakiegoś powodu nie utrzymał się zbyt długo na moich paznokciach, co mnie nieco zirytowało, ale cóż...miałam pretekst do zmiany kolorku na paznokciach :) Liczyłam na coś trwalszego...


Reszta lakierów została użyta do pokolorowania naklejki, wymienię je przy punkcie "czego użyłam" :) nie chce mi się teraz za dużo pisać...muszę się przygotować do jutrzejszych lekcji :P


Ach, bo nie pochwaliłam się jeszcze, że dostałam pracę! Jest to dla mnie ogromne wyzwanie, gdyż tym razem pracuję w szkole podstawowej i zajmuję się klasami 1-4 ... spory przeskok od klas maturalnych, prawda? :P


Między innymi to jest przyczyną ostatniego małego przestoju na blogu - trzeba opanować sytuację, a jestem pewna, że trochę mi na tym zejdzie. Muszę się konkretnie przestawić - ale dzieci są słodziuchne ♥


CZEGO UŻYŁAM:

- odżywki PIROLAM;
- SOPHIN 34 i 354;
- P2 cotton candy i milky lilac;
- BELL hypoallergenic 03;
- ESSIE dj play that song;
- B. LOVES PLATES b. a dark knight;
- utwardzacza SECHE VITE;
- płytki BPS  bp-l054;
- stempla BPS;
- cyrkonii;
- cieniutkiego pędzelka;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI: ŚREDNIO TRUDNY;

1. Nakładamy odżywkę - zdj. 1, następnie 3 warstwy lakieru - zdj. 2;
2. Na jeszcze mokry lakier nakładamy cyrkonie - dociskamy - zdj. 3;
3. W międzyczasie robimy stemplowe naklejki: na silikonowej macie odbijamy wybrany wzór - zdj.5;
4. Cieniutkim pędzelkiem kolorujemy wzory - zdj. 6 i zamalowujemy topem.
5. Kiedy top jest już dość suchy (ale wciąż elastyczny) zdejmujemy naklejki z maty - zdj.7 i przenosimy na paznokcie - zdj. 8;
6. Nadmiar naklejki zmywamy pędzelkiem ze zmywaczem. Nakładamy top i już :)


Kilka dodatkowych foteczek:





Tyle na dziś - niebawem kolejny wpis ♥
- Eliza :)


Komentarze

  1. Piękne zdobienie :) Najbardziej podoba mi się kolor bazowy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek super, ale nie chciał mi się trzymać na paznokciach :(

      Usuń
  2. piękny lakier bazowy, szkoda że nietrwały ;) przypomina mi te marmurki z Lemax, ale był na nie szał kilka lat temu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,chciałam kiedyś mieć te marmurki, ale zawsze coś się nie składało ;) potem już chciejstwo minęło ;) ale nadal lubię piegowate lakiery ;)

      Usuń
  3. Płytka faktycznie ta sama (u mnie też długo czekała na recenzję) ale wzorki inne ☺ Fajny ten bazowy róż oraz oczywiście całe zdobienie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, i zapomniałam napisać: gratuluję nowej pracy! 😃

      Usuń
    2. Jakoś mi nie idzie to recenzowanie. Ale mam przygotowaną kolejną recenzję.. Może się uda w końcu ;)

      Usuń
    3. I dziękuję! Duże wyzwanie ta nowa praca...

      Usuń
  4. Widzę, że nie tylko ja się spóźniłam i zgubiłam tydzień :D
    Bardzo mi się podoba Twoje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie to wariacki czas - początek roku szkolnego, nigdy nie wyrabiam się z planowanymi postami ;)

      Usuń
  5. Lakier bazowy jest przepiekny! Ja mam plytke BP, ktora mi w ogole nie odbija wzorow i juz dostaje z nia nerwicy: ). Chciałam ja uzyc do kolejnego zdobienia, ale na szczęście przyszla do mnie juz inna z podobnymi wzorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, czyli czasem się zdarzy... Ja na razie nie trafiłam na żadne problemy ;) wszystko przede mną ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładne ;) ta płytka bije ostatnio rekordy popularności dzięki projektowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) to fakt, prawie każda z nas jej użyła ;)

      Usuń
  7. ale cudo <3 lakier bazowy boski tez go mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajny lakier, kolor iście cukierkowy - dawno takiego nie nosiłam :)

      Usuń
  8. Cudne. <3 Że też mi nie chcą stemplowe naklejki tak fajnie wychodzić... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki ♥ a dlaczego Tobie nie wychodzą?

      Usuń
  9. Gratuluję Kochana :) Oby te dzieciaczki zawsze były słodkie! ❤️ Ja całe wakacje męczyłam czwartoklasistę i cukierkowo nie było :p
    Oj u mnie z recenzjami tez spora obsuwa... Jakiś się tak nie składa ;)
    Pazurki oczywiście piękne, kolorek przecudny a ta płytka to już must have przy geometrycznych tematach 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nic nie mów...ja mam całe stadko czwartoklasistów na wychowawstwie :P Dzięki :*

      Usuń
  10. Super wygląda to zdobienie! Cudo! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Uwierzysz, że miałam nie robić mu zdjęć, bo mi się nie podobało?:) Mąż mnie namówił :)

      Usuń
  11. piękne paznokcie :) też lubię bawić się w zdobienia, ale teraz niestety mam chwilową przerwę w malowaniu paznokci i z tego powodu bardzo cierpie :'(
    PAZURKI PIĘKNE :) oby tak dalej, będę zaglądać po inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Ja nie lubię przerw w malowaniu....tak sobie myślę, że też bym chyba cierpiała :) Witam w gronie obserwatorów i mam nadzieję, że zostaniesz na długo :)

      Usuń
  12. Nie lubię pieguskowych lakierów, ale ten jest bardzo sympatyczny ;) Zdobienie fajne, ale ja boję się geometrycznych, bo mogę je źle odbić i wtedy mogiła, bo nie wytrzymam z krzywym manicure :P I gratulacje nowej pracy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię i to bardzo :) Przyznam się bez bicia, ze moje mani też było krzywe i też mnie to bardzo mierziło...zmyłam z poczuciem ulgi :)

      Usuń
  13. Podoba mi się to zdobienie :) W ogóle lubię geometryczne wzory na paznokciach, mam nadzieję, że nie tylko z racji matematycznego wykształcenia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Ja też lubię chociaż muszę mieć na nie nastrój ;)

      Usuń
  14. I need this stamping plate, looks fantastic, exactly like your mani!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz