Czekając na deszcz...


Cześć Gwiazdeczki! Jak Wam minął weekend majowy? U mnie w zasadzie nie różnił się niczym specjalnym od mojej codzienności...no, może poza faktem, że zrobiłam małą rowerową przebieżkę po prawie dwóch latach przerwy - cudownie było!



Przy okazji uświadomiłam sobie, ze poza moją niewielką wioseczką, w której mieszkam od lipca, byłam ponad 2 miesiące temu! Szok 👀 urlop macierzyński + pandemia = zdziczenie pełne...główny strój to dres, zero makijażu (ale przynajmniej raz w tygodniu mam!) i do niedawna paskudne, niezrobione paznokcie...


Powoli staram się wrócić do zwyczaju malowania pazurków i muszę z dumą przyznać, że póki co mi się udaje...codziennie oliwkuję skórki, raz w tygodniu zasiadam do malowania. Dałam sobie czas na skomplikowane i wymyślne manikiury...najpierw trzeba wpaść w rytm....no i doprowadzić skórki do stanu używalności 😅


Na początek wrzucam na paznokcie wszystkie nowe lakiery jakie zakupiłam w czasie mojej paznokciowej niemocy 😜 I właśnie taki lakier prezentuję Wam w dzisiejszym poście 😁 Wypatrzyłam go bodajże na instagramie u GALANEA MARTA  i od razu chciałam je mieć!


Mowa o lakierach KADS,a dokładniej o serii z drobinkami miki...to była miłość od pierwszego wejrzenia i nie było mowy, że nie będę ich mieć! Wlazłam na aliexpress i zamówiłam całą serię, a co sobie żałować będę... 😛 fakt, że trochę to trwało zanim do mnie dotarły ale w końcu się doczekałam 😍


Przyznam szczerze, że to moje pierwsze lakiery tej marki, zupełnie ich nie znałam...kupiłam bo jestem sroką i tyle...Ciekawe jesteście jakie są moje wrażenia? Otóż zakochałam się w nich totalnie! Pomijając ich urodę, to jeszcze cudnie się nimi maluje a i trwałość jest godna podziwu 💪


Jedynym drobnym mankamentem, do którego mogłabym się przyczepić to fakt, że lakier jest taki trochę żelkowaty i potrzebne są aż 3 warstwy, żeby uzyskać efekt pełnego krycia. Na szczęście emalia wysycha naprawdę szybko, więc nie jest to jakiś wielki problem 😊


Ach, zapomniałam napisać co to za lakier 😆 ten piękniś to KADS YM04 WHISPERING WINDS, który możecie znaleźć na Aliexpress na przykład tu 👉 KLIK ze swojej strony mogę go naprawdę polecić - jestem nim szczerze zachwycona. W niedługim czasie pewnie będę Wam stopniowo pokazywać swoją całą kolekcję 😉


Dzisiaj już kończę swój króciutki wpis, pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia niebawem!

- Eliza ♥

Komentarze

  1. przepiękny ten lakier! byłam pewna że to jakaś masura albo coś w tym stylu, bardzo wyjątkowy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała seria jest obłędna, lakiery są świetne, naprawdę! No i takie piękne, że chyba będę ich często używała 😁

      Usuń

Prześlij komentarz