Diamentowe piaski


Cześć chłopcy i dziewczęta! Nowy post troszkę wcześniej niż zwykle - mój rażący brak fantazji jakoś podejrzanie szybko zaczął mi odpryskiwać (po 3 dniach, co mnie bardzo zdenerwowało) więc musiałam zmyć pazurki i wymalować nowe. Tym razem obyło się bez wielokrotnego malowania i zmywania....od razu była konkretna myśl.


Dzisiejsze zdobienie to nie jest mój oryginalny pomysł. Zainspirowałam się INSTAGRAMEM (regularnie oglądam paznokciowe fotki), a dokładniej rzecz biorąc pracą użytkownika @SHAYSTYLISTA (tutaj znajdziesz obrazek-klik). Nie wiem dlaczego, ale od razu pomyślałam sobie, że ten bardzo prosty wzorek będzie się idealnie komponował z lakierami piaskowymi - teraz utwierdziłam się w tym przekonaniu. Nie mam chwilowo białego lakieru (czekam na dostawę, bo już jakiś czas temu przestałam kupować lakiery w sklepach - na necie są przynajmniej o połowę tańsze!) w związku z czym użyłam lakieru holograficznego - na zdjęciach wygląda niepozornie, ale w słońcu mieni się wszystkimi kolorami tęczy <3


Czego użyłam:
  • lakieru bazowego Nail Tek Ridge-Filling Base Coat - Foundation 1;
  • holograficznego lakieru Alle Paznokcie - nr 02;
  • piaskowego granatowego lakieru Lovely Baltic Sand - nr 6;
  • piaskowego lakieru Essence Colour&Go w kolorze brudnego różu - 182 Hello Rosy;
  • utwardzacza Seche Vite - Dry Fast Top Coat;
  • pasków do frencha w kształcie widocznym na zdjęciu - sztuk 8;
  • małych diamencików w kolorze granatowym, które kupiłam w sklepie internetowym Alle Panokcie;
  • pęsety (opcjonalnie) 

 Co i jak. Stopień trudności: DOŚĆ ŁATWE.
  1. Malujemy paznokcie bazą i pozwalamy im wyschnąć;
  2. Akcentowane pazurki pokrywamy 3 warstwami lakieru holo i je utwardzamy; zdjęcie nr 2;
  3. Resztę paznokci malujemy piaskowym lakierem w kolorze brudnego różu - u mnie 2 warstwy, którym pozwoliłam wyschnąć; zdjęcie nr 3;
  4. Nakładamy trzecią warstwę różowego lakieru (na każdy palec osobno) i natychmiast po pomalowaniu nakładamy po mini diamenciku, lekko go dociskamy; zdjęcie nr 4;
  5. Wracamy do akcentowanych paznokci: naklejamy na nie paski do frencha w sposób pokazany na zdjęciu nr 5, następnie malujemy paznokcie granatowym lakierem piaskowym (zdjęcie nr 6) i natychmiast po pomalowaniu zdejmujemy paski - zdj. 7;
  6. Czekamy aż pazurki nam wyschną i gotowe :) 

Okazało się, że moje granatowe diamenciki oblazły z granatu - aktualnie mam je w kolorze srebrnym, co też ładnie się komponuje (niemniej jednak granatowe bardziej mi się podobały). Mam nadzieję, że jak przy zwykłych lakierach pomaluję je topem, to kolor diamencików wytrzyma dłużej niż kilka godzin.....a w tej chwili wyglądają tak (tu troszkę widać jak ładnie się mieni lakier holograficzny...):


Tradycyjna już porcja zdjęć na zakończenie :) 



 

Dzięki za uwagę - Eliza  :)

Komentarze