Jesień idzie przez park....


Witam, w końcu odzyskałam trochę sił i pomyślałam sobie, że spróbuję dzisiaj jednak wrzucić nowego posta. Cały dzień przeleżałam w łóżku z wysoką gorączką bez sił na cokolwiek - nawet zrobienie zdjęć było dla mnie problemem, w związku z czym  w świetle dziennym mam tym razem tylko kilka fotek (kosztowało mnie to naprawdę wiele sił), reszta robiona wieczorową porą...jak już dałam radę usiąść prosto bez większego wysiłku :)


Skąd tytuł? Efekt uzyskany za pomocą lakieru essie bardzo mi się skojarzył z dywanem liści jesiennych w parku - tym bardziej, że wczoraj byłam z syneczkiem na kilkugodzinnym spacerku i  buszowaliśmy w kolorowych liściach w poszukiwaniu kasztanów, stąd właśnie skojarzenie....Miałam zrobić zupełnie coś innego na paznokciach, ale nie mogłam się oprzeć chęci wykorzystania moich nowych nabytków (chodzi o to - klik). Nie wiem czy udało mi się uchwycić na zdjęciach to, jak pięknie mieni się lakier Shine of the Times.


Czego użyłam:
  • lakieru bazowego Nail Tek Ridge-Filling Base Coat - Foundation I;
  • brązowego lakieru Sally Hansen Complete Salon Manicure - Sequin Scandal;
  • mieniącego się kolorami jesieni Essie - Shine of The Times;
  • pasków do frencha w kształcie widocznym na zdjęciach - sztuk 4;
  • utwardzacza Seche Vite - Dry Fast To Coat;
  • kwadratowych ćwieków w kolorze złotym;


 Co i jak. Poziom trudności: Łatwe.
  1. Malujemy paznokcie bazą i czekamy aż wschną;
  2. Wszystkie paznokcie malujemy dwoma warstwami brązowego lakieru;
  3. Kolejnym krokiem jest trzecia warstwa lakieru brązowego - zaraz po pomalowaniu układamy na paznokciach ćwieki i lekko je dociskamy; 
  4. Akcentowane pazurki malujemy mieniącym się cudnie lakierem Essie - następnie je utwardzamy;
  5. Przyklejamy paski do frencha i malujemy brązowym lakierem, zdejmujemy paski od razu po pomalowaniu i czekamy aż troszkę wyschną;
  6. Wszystkie paznokcie malujemy utwardzaczem i voila! :)


Porcja zdjęć na zakończenie 


Dzięki za uwagę - E.

Komentarze

  1. Jak już będę miała co malować, to też taki chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście! ale na krótkich też piknie by to wyglądało :)

      Usuń
  2. Your nails look amazing! Love them.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank U, it's thanks to the shine of the times - it's just gorgeous!!!

      Usuń
  3. 32 years old Executive Secretary Werner Hegarty, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like "Low Down Dirty Shame, A" and Urban exploration. Took a trip to Su Nuraxi di Barumini and drives a Caravan. jej wyjasnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. 27 year-old Executive Secretary Salmon Josey, hailing from Terrace Bay enjoys watching movies like Vehicle 19 and Lockpicking. Took a trip to Lagoons of New Caledonia: Reef Diversity and Associated Ecosystems and drives a Aston Martin DB3S. kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz