Happy Birthday to Me :)


Hej Kochani. Dzisiaj przychodzę do Was z nietypowym postem...Tytuł już duuużo zdradza :) Tak , tak za chwilę minie rok odkąd prowadzę tego bloga (dokładnie 15 maja, chociaż wpisy wskazują coś innego - dawałam wsteczne daty dla prac zrobionych wcześniej). Nawet nie myślałam że sprawi mi to tyle frajdy. Zakładając go myślałam bardziej o sobie, że chcę gdzieś trzymać te moje wszystkie prace, uporządkowane,  opisane, ze zdjęciami - pomyślałam że będzie to swojego rodzaju wzornik... 

Dzisiaj mój blog jest zupełnie innym miejscem,  na pewno nie tylko wzornikiem :) Jest to mój kącik relaksu i dzielenia się z Wami nowymi pomysłami. Jest to miejsce, w którym poznałam osoby dzielące moją pasję, osoby które mnie wspierają i inspirują. Nie spodziewałam się,  że zdobędę swoich czytelników regularnie śledzących moje poczynania. Jesteście dla mnie najważniejsze i dajecie mi mnóstwo dzikiej satysfakcji komentując moje pazurki. Każdy komentarz znaczy  dla mnie bardzo wiele. Cieszę się jak dziecko kiedy widzę że komuś podoba się to, co robię. W podziękowaniu za to, że jesteście, że zaglądacie, że komentujecie i dodajecie mi skrzydeł, postanowiłam zaszaleć i zorganizować URODZINOWE ROZDANIE :)

SKOPIUJ BANEREK
Jak widzicie moje rozdanie jest całkiem pokaźne i mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Wybierałam lakiery i produkty, których sama używam i które lubię - wszystkie są świetniej jakości.

W skład mojego prezentu dla Was wchodzą:
  • odżywka NAIL TEK I Maintenance Plus;
  • preparat do usuwania skórek SALLY HANSEN Instant Cuticle Remover;
  • oliwka do skórek LAURA CONTI Argan Oil Therapy;
  • lakier COLOUR ALIKE 549 L (multichrom);
  • lakier SALLY HANSEN Xtreme Wear 280 Marine Scene (zdjęcie dość dobrze oddaje kolor);
  • lakier SALLY HANSEN Complete Salon Manicure 815 Perfectly Poppy (klasyczna czerwień);
  • lakier SALLY HANSEN Hard as Nails 300 Rock Candy(topper z małymi brokatowymi drobinkami);
  • lakier ESSIE For the Twill of It (niesamowity kolor - sobie też kupiłam!);
  • lakier CATRICE 65 Be My Violetine (idealny do stempli, super napigmentowany - też mam: klik);
  • lakier CATRICE 50 Glitterazzi (Effect Coat);
  • lakier piaskowy WIBO Wow Granite Sand nr 3 (przyjemny kolorek - zobacz);
  • lakier piaskowy WIBO Wow Glamour Sand nr 3 (w tym jestem absolutnie zakochana, na paznokciach wygląda tak: klik);
  • lakier VIPERA 526 (cudowny neon, czego zdjęcie nie pokazuje);
  • lakier VIPERA 527 (również neonowy);
  • lakier ESSENCE Colour & Go 170 Beijos de Brazil (super-soczysta zieleń);
  • lakier ESSENCE Colour & Go 109 Off to Miami (ładny koralowy odcień);
  • 2 taśmy do zdobień - srebrna i złota;
  • 3 opakowania cyrkonii (około 25 sztuk każde): różowe łezki, różowe opalizujące trójkąty i błękitne opalizujące prostokąty;
  • mix ozdób: czarne ćwieki, różnokolorowe diamenciki i fioletowe kwiatki;
  • arkusik srebrnych naklejek w kształcie ślimaczków;
Dużo prawda? Dużo dlatego, że nie organizuję, ani nie będę organizowała rozdań często - tylko z okazji urodzin. Wszystkie produkty są nowiuteńkie i nigdy nie były używane. Lakierów nawet nie odkręcałam - są tylko dla którejś z Was. Tak, tak...WSZYSTKO zgarnie JEDNA OSOBA!!!

REGULAMIN ROZDANIA:
  1. Organizatorem i sponsorem rozdania jestem ja: Eliza Ok-W;
  2. Czas trwania rozdania to miesiąc od 15.04.2015 do 15.05.2015 do 20:00;
  3. Warunkiem losowania jest zgłoszenie się przynajmniej 30 osób;  :
  4. Wszystkie elementy nagrody są nowe i nieużywane
  5. Wygrywa jedna osoba;
  6. W losowaniu biorą udział jedynie osoby, które wypełnią wszystkie obowiązkowe warunki;
  7. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone maksymalnie po 7 dniach od zakończenia rozdania i zostaną ogłoszone na blogu w oddzielnym poście i na moim fanpage'u;
  8. Zwycięzca zostanie poinformowany mailowo i zobowiązany jest do skontaktowania się ze mną w ciągu 2 dni;
  9. Jeśli zwycięzca nie zgłosi się w ciągu 2 dni, losowanie odbędzie się ponownie;
  10. Nagroda wysyłana jest tylko na teren Polski, koszt wysyłki pokrywam ja;
  11. Rozdanie nie podlega Ustawie o grach i zakładach wzajemnych z 29 lipca 1992r (Dz. U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późniejszymi zmianami);
  12. Osoba biorąca udział w rozdaniu akceptuje powyższy regulamin;
CO TRZEBA ZROBIĆ: 
  1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga (po lewej  mamy gadżet OBSERWATORZY i niebieski przycisk: dołącz się do tej witryny);
  2. Polub mój fanpage na FACEBOOK'U - KLIK;
  3. Udostępnij publicznie informację o rozdaniu na swoim FB (zdjęcie zbiorowe powyżej);
  4. Wypełnij komentarz według wzoru, który podaję poniżej;
DODATKOWE LOSY MOŻNA ZDOBYĆ NASTĘPUJĄCO (każdy punkt to dodatkowy los):
  1. Obserwuj mnie na INSTAGRAMIE - KLIK;
  2. Obserwuj mnie na PINTEREŚCIE - KLIK;
  3. Obserwuj mnie na TWITTERZE - KLIK;
  4. Udostępnij podlinkowany baner rozdania w pasku bocznym na swoim blogu;
  5. Wykonaj mani inspirowane moimi pracami (każde to +1 los) - prace przysyłamy przez stronę na FB;
WZÓR KOMENTARZA: 

Biorę udział
  1. Obserwuję bloga jako:
  2. Lubię na FB jako:
  3. Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak/Nie + link;
  4. Mój adres mailowy:
DODATKOWO:

     5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie/Tak+nick;
     6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie/Tak+nick;
     7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie/Tak +nick;
     8. Udostępniam baner na blogu: Tak/ Nie + link;

 Rzut oka na nagrodę:


Mam nadzieję, że nagroda się podoba i że zgłosi się trochę osób :)
Życzę powodzenia! 
Eliza :* 






Komentarze

  1. Gratulacje, Eliza! Fajne rozdanie, ja nie wezmę udziału, bo odchudzam kolekcję, ale mam kilka z tych lakierów i b. b. lubię. Obserwuję tam, gdzie mam konto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi trudno się rozstać z moimi lakierami, ale może kiedyś dojrzeję do tego :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego Eliza! Życzę Ci kolejnych tak wspaniałych latek blogowania!
    Czyżbym była pierwsza?Nagroda super,więc żal nie wziaść udziału :)
    Obserwuję bloga jako:Z miłości do paznokci
    Lubię na FB jako:Z miłości do paznokci
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak-https://www.facebook.com/zmiloscidopaznokci/posts/1473939599493448
    Mój adres mailowy:natalia_87.87@o2.pl
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE:Tak:Z miłosci do paznokci
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak:zmiloscidopaznokci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję bloga jako Marzena Rzempała
    2. Lubię na FB jako Marzena Rzempała
    3. Udostępniłam publicznie informację- tak https://www.facebook.com/profile.php?id=100003612360160
    4. Mój e-mail: marzena.rzempala@gmail.com
    Dodatkowo
    5. Obserwuje na Instagramie jako nailsbymania
    Udostępniłam baner na blogu- TAK http://sistersnails1.blogspot.com

    Genialne rozdanie, aż oczka się śmieją do takich nagród:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako: Danuta Suchojad
    Lubię na FB jako: Danuta Suchojad
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak, https://www.facebook.com/danuta.suchojad.9
    Mój adres mailowy: danutasuchojad1@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział

    Obserwuję bloga jako: orangemisia
    Lubię na FB jako: Paulina Kochanek
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/paulina.kochanek.1/posts/972188222815922?pnref=story
    Mój adres mailowy:
    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak http://orangemisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wzięcie udziału :) Poproszę jeszcze o adres mailowy, bo umknął gdzieś :)

      Usuń
  6. Biorę udział

    Obserwuję bloga jako:Ania Cygert
    Lubię na FB jako:Anna Adam Cygert
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak/Nie + link;tak https://www.facebook.com/ania.cygert
    Mój adres mailowy:cygertania@gmail.com
    Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : tak Ania
    7. Obserwuję na TWITTERZE:Tak:misiaczek 156

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział

    Obserwuję bloga jako: Ewelina Kwiatkowska
    Lubię na FB jako: Ewelina Kwiatkowska
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak + http://www.facebook.com/ewa.kwiat.129/posts/1585591118377436
    Mój adres mailowy: ewelina.kwiatkowskaa@gmail.com

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak+ INSONIA1989
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Martyna Zawierucha
    Lubię na FB jako: Martyna Zawierucha
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak: https://www.facebook.com/martyna.zawierucha.549/posts/892647467464835
    Mój adres mailowy: martynazawierucha@wp.pl

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako:Emibloguje
    Lubię na FB jako:Emibloguje
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=348405128692563&id=162921093907635
    Mój adres mailowy: emibloguje@wp.pl
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: TAK Emibloguje
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak zakładka kart na górze ,, udział w konkursach'' http://emibloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział w losowaniu nagrody:
    1. Obserwuję bloga jako: Krystyna kowalewska
    2. Lubię na FB jako: Krystyna Kowalewska
    3. Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: TAK https://www.facebook.com/krystyna.kowalewska.96
    4. Mój adres mailowy: krysiaczuniak@gmail.com
    Dodatkowo:
    Udostępniam baner na blogu :TAK http://ksiazkinajwiekszamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako: Ada Łozowska
    Lubię na FB jako: Ada Łozowska
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak link; https://www.facebook.com/ada.lozowska/posts/943416465692510?pnref=story
    Mój adres mailowy: adrianna.lozowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Edytaa17
    Lubię na FB jako: Edyta Adalik
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/edyta.adalik/posts/1040973485931189
    Mój adres mailowy: edytaa_90@o2.pl

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : TAK jako: Edyta Adalik
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  13. hej hej :) wreszcie tu dotarłam :D miałam co prawda pisać posta... ale nie wiem czy mi się jeszcze chce ;) leń mnie dopadł ostatnio straszny...
    no ale nie o tym miało być! w ramach formalności - zgłaszam się do zabawy (o dziwo nie mam prawie niczego z powyższych fotek - oprócz piaska z Wibo)
    zgodnie z regulaminem mój komentarz zgłoszeniowy:
    Biorę udział :))
    Obserwuję bloga jako: Kasia Kulak
    Lubię na FB jako: Pretty Nails by Kasia (i prywatnie też:)
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak - rankiem na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=940512742638073&id=822681704421178
    Mój adres mailowy: pnbykasia@gmail.com
    DODATKOWO:
    i tu będzie skromnie
    5-6-7 NIE, bo nie korzystam ;) obserwuję za to na G+ i nailpolis :))
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak - za chwilkę będzie u mnie w pasku bocznym!
    9. pracę już jedną wykonałam, ale możesz się spodziewać ich więcej :) nie wiem, czy moje miśki się liczą, ale byłam z nich bardzo zadowolona (bo i Twój pomysł był świetny)
    pozdrawiam cieplutko i jak wytrwam do północy to jeszcze tu dziś zaglądnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu! A widzisz jak mi się udało wstrzelić :) Trzymam kciuki! Miśki zaliczam jako inspirację :)

      Usuń
  14. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: modnaania
    Lubię na FB jako: Anna Cichowska
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/anna.wrobel.180/posts/10206171316911515
    Mój adres mailowy: modnania@2.pl
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak nailsbymodnania
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Magdalena Kwiatkowska
    Lubię na FB jako: Magda Kwiatkowska
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak, https://www.facebook.com/magdalena.kwiatkowska.773/posts/895499553846922?ref=notif&notif_t=like
    Mój adres mailowy: magdalenakwiatkowska01@gmail.com

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak, magda_kwiatkowska
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: kasia sobczyk
    Lubię na FB jako: kasia sobczyk
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak, https://www.facebook.com/katarzyna.sobczyk.395/posts/443870775788761
    Mój adres mailowy: kasia@alefajnie.com

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak, qbuntu44
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : tak, Katarzyna Sobczyk-Lenart
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział

    Obserwuję bloga jako: ann bee
    Lubię na FB jako: Anna Szmid
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/anna.szmid/posts/464688677030247
    Mój adres mailowy: anka09@vp.pl

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak jako: annaszmid
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę kolejnych długich lat na blogu :D
    Biorę udział
    1. Obserwuję bloga jako: JoanneD
    2. Lubię na FB jako: Joanne's Nail Polishes
    3. Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak - https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=963629120348393&id=893316077379698
    4. Mój adres mailowy: joanna.p0496@gmail.com
    DODATKOWO:
    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak - joanna27d
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Tak - JoanneD
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak - http://joannes-polishes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej. Wszystkiego naj dla Ciebie i Twojego bloga !! Dobrze, że robisz rozdanie bo odwalasz kupę dobrej roboty przy postach, paznokciach, kolażach zdjęć itd, a dzięki temu więcej osób może tu trafić (czego Ci szczerze życzę) :*

    Biorę udział

    Obserwuję bloga jako: Sabi- nails
    Lubię na FB jako: Sabi- nails
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/sabina.nails/posts/655505747883329
    Mój adres mailowy: sabinaziob@gmail.com

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak: sabi_nails_pl
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Tak: czarnasabka
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak www.sabi-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział

    Obserwuję bloga jako: Magda Sielamowicz
    Lubię na FB jako: Magda Sielamowicz
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/713507352049516/photos/a.714925615241023.1073741830.713507352049516/870852882981628/?type=1&theater
    Mój adres mailowy: kcmagdalenka@wp.pl

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu:Nie

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział!
    Obserwuję bloga jako: Paulina Dominika
    Lubię na FB jako: Paulina Dominika N.
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: https://www.facebook.com/pnosowska/posts/347654862109231?pnref=story
    Mój adres mailowy: landofcosmetics@gmail.com
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego :))
    Zgłaszam się ♥ Tym bardziej, że koniec jest w moje imieniny - to by dopiero był prezent! :D

    Obserwuję bloga jako: Kropka
    Lubię na FB jako: Zosia Pawlak
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/zosia.a.pawlak/posts/10206403067819868?pnref=story
    Mój adres mailowy: pawlak.zosia@gmial.com

    DODATKOWO:
    Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak krropka
    Obserwuję na PINTEREŚCIE: Tak Kropka
    Obserwuję na TWITTERZE: Tak Zosia Pawlak
    Udostępniam baner na blogu: Tak http://happy-dots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję bloga jako: Paulina Madejczyk
    Lubię na FB jako: Paulina Madejczyk
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak link; https://www.facebook.com/paulina.madejczyk.9/posts/701185516658522?pnref=story
    Mój adres mailowy: paulinka390@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: J.M.K. Janas
    Lubię na FB jako: Kasia Janas
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak - https://www.facebook.com/profile.php?id=100009340368777
    Mój adres mailowy: j.m.k.janas@gmail.com
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Tak - Ruby
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak - http://aksamitne-stronice.blogspot.com/p/blogi-ktore-czytam-roz.html
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Karolina Siekielska
    Lubię na FB jako: Karolina Siekielska
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/karolina.siekielska
    Mój adres mailowy: k.siekielska@wp.pl
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  26. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Honsia Honsia
    Lubię na FB jako: nie mam fb
    Mój adres mailowy: czytelniczka27@o2.pl
    Baner: http://zrecenzowano.blogspot.com/p/konkursyrozdania.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. No, I TERAZ WSZYSTKO GRA :) trzymam kciuki :)

      Usuń
    3. EDIT: Lubię na fb jako: Honsia Honsia

      Usuń
  27. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Kamila Motylewska
    Lubię na FB jako: Kamila Motylewska
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak: https://www.facebook.com/kamila.jankowska.9212/posts/467307980100564
    Mój adres mailowy: kam.mot.88@wp.pl
    DODATKOWO:
    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział! ;-)
    Obserwuję bloga jako: Jagodowa^^
    Lubię na FB jako: Jagodowa w świecie lakierów - Nail Art & Lacquers
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=455424207956848&id=322603251238945
    Mój adres mailowy: jagodowa00@gmail.com
    DODATKOWO:
    Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    Udostępniam baner na blogu: Tak www.jagodowa00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Biorę udział ;-)
    Obserwuję bloga jako: Agnieszka Winciorek
    Lubię na FB jako:Agnieszka Winciorek
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/agnieszka.winciorek.9/posts/1582500261967046?pnref=story
    Mój adres mailowy:agnieszkawinciorek92@gmail.com
    DODATKOWO:
    Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Candymona Blogspot
    Lubię na FB jako: Moniska Nowa
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak+ link; https://www.facebook.com/moniska.nowa
    Mój adres mailowy: candymona@wp.pl

    DODATKOWO:
    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Tak+nick; candymona
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak+ link; http://candymona.blogspot.com/

    Życzę 100 lat wspaniałego blogowania oraz miliona obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia, chciałbym... 😝 trzymam kciuki!

      Usuń
  31. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako:Lara Cox
    Lubię na FB jako: Ala Mias
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak link"https://www.facebook.com/ala.mias.3
    Mój adres mailowy: shju@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział z przyjemnością i życzę samych sukcesów :)
    Obserwuję bloga jako: Renata Ciosek
    Lubię na FB jako: Renata Ciosek
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/renata.ciosek/posts/839358036148894?pnref=story
    Mój adres mailowy: renata-ciosek@wp.pl
    DODATKOWO:
    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: TAK Renata Ciosek
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Tak Renata Ciosek
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie i życzenia, trzymam kciuki B-)

      Usuń
  33. Biorę udział

    Obserwuję bloga jako:Benia besia
    Lubię na FB jako:Bernadetta Bomba
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1657207791166760?pnref=story
    Mój adres mailowy:bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję bloga jako: lizzie
    Lubię na FB jako: Elżbieta Świtulska
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/1068651973163408?pnref=story
    Mój adres mailowy: lizzie@wp.pl
    DODATKOWO:
    Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak lizzie33333
    Obserwuję na PINTEREŚCIE : Tak Elżbieta Świtulska
    Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję bloga jako:Renata Grocholska
    Lubię na FB jako:Renata Grocholska
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/739014159549436?pnref=story
    Mój adres mailowy:Marylek19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział

    Obserwuję bloga jako: szyję,więc jestem
    Lubię na FB jako: Paulina M.
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak, https://www.facebook.com/paulina.majchrzycka/posts/1650634798503993?pnref=story
    Mój adres mailowy: pola03081993@o2.pl

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Tak pola03081993
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  37. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako:nati71
    Lubię na FB jako: Maria Przewłocka
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=925783457474036&id=100001271713587
    Mój adres mailowy: mania71@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Lyanna
    Lubię na FB jako: Maria Nowicka
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak - https://www.facebook.com/maria.nowicka.9
    Mój adres mailowy: ryska91@o2.pl
    DODATKOWO:
    Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak - lyannafairy
    Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    Obserwuję na TWITTERZE: Tak - Lyanna_Fairy
    Udostępniam baner na blogu: Tak - http://lynnspassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Biorę udział

    Obserwuję bloga jako:Naughty Girl
    Lubię na FB jako: Naughty Girl
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/naltygerl/posts/659916364141373
    Mój adres mailowy:naughtygirl0106@interia.pl

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE :Tak - giovannajoanna
    7. Obserwuję na TWITTERZE: tak - giovanna_joanna
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak/ http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję bloga jako:Katarzyna Wierzba
    Lubię na FB jako:Kasia Wierzba
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/945325172186104
    Mój adres mailowy:kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń

  41. Obserwuję bloga jako: Sylwia Bomba
    Lubię na FB jako: Sylvia Bomba
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/390203031185038
    Mój adres mailowy: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję bloga jako : Justyna Łuczka
    Lubię FB jako : Justyna Łuczka
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu:https://www.facebook.com/713507352049516/photos/a.714925615241023.1073741830.713507352049516/870852882981628/?type=1
    Mój adres mailowy: j.misiek84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Biorę udział ;)
    Obserwuję jako: carolinovaxx
    Lubię FB jako: Karolina Wysocka
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu: https://www.facebook.com/karolina.j.wysocka/posts/1060122244016161?notif_t=like
    Mój adres mailowy: karolciawysocka86@gmail.com

    DODATKOWO
    Obserwuję na Instagramie jako: TAK jako carolinovaxx
    Obserwuję na Pinterest: NIE
    Obserwuję na Twitterze: TAK jako carolinovaxx
    Banner: TAK mymyselfandmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. To i ja się dopiszę i składam najlepsze życzenia z okazji pierwszych urodzin bloga ;)
    Biorę udział

    Obserwuję bloga jako:Lucy nails
    Lubię na FB jako:Lucyna Lachendrowicz
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/lucyna.lachendrowicz/posts/484829171665371
    Mój adres mailowy:telimena.xxx@wp.pl

    DODATKOWO:

    Obserwuję na INSTAGRAMIE: tak : lucynails26
    Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    Udostępniam baner na blogu: Tak http://lucynails-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję bloga jako: Mariska93
    Lubię na FB jako: Anita Sadło
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/anitkaaaaa/posts/1101136329901759
    Mój adres mailowy: anitasadlo@interia.pl
    DODATKOWO:
    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak Psychodelax3
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: TAK Anita Sadło
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak www.psychodelax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję bloga jako: lifestylegirl88
    Lubię na FB jako: Narcyza White
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/profile.php?id=100009525879744
    Mój adres mailowy: miriamgrubba@wp.pl


    Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    Obserwuję na PINTEREŚCIE : Tak Miriam Grubba
    Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    Udostępniam baner na blogu: Tak http://lifestylegirl88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję bloga jako: rudy włos
    Lubię na FB jako: Kasia S
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=360414287492030&id=260076160859177
    Mój adres mailowy: miriamgrubba@wp.pl


    Obserwuję na INSTAGRAMIE: rudy_wlos
    Obserwuję na PINTEREŚCIE : NIE
    Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    Udostępniam baner na blogu: Tak http://rudywlos.blogspot.com/search/label/banery

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję bloga jako Emily Egzistenz
    Lubię na fb jako Emilia B.
    Udostępniłam publicznie info o rozdaniu, ale nie wiem jak uzyskać linka do wklejenia :(
    Adres mailowy: egzistenz@gmail.com
    Obserwuję na Pinterest: Emily.

    OdpowiedzUsuń

  49. Obserwuję bloga jako: Testerka produktów
    Lubię na FB jako: XTestowane
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1574401259475360&id=1448517458730408
    Mój adres mailowy: xtestowane@gmail.com
    Banner: www.xtestowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Biorę udział :)
    Obserwuję bloga jako: nieidealniezidealnizowana
    Lubię na FB jako: Karolina Rogala
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak, https://www.facebook.com/nieidealniezidealnizowana.blogspot/posts/441176236045712
    Mój adres mailowy: karuss96@o2.pl

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak, nieidealniezidealnizowana
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak, http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Sandi Cullen
    Lubię na FB jako: Sandi Cullen
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Nie
    Mój adres mailowy: niunia3_17@o2.pl
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie/
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Tak Sandi Cullen
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  52. Obserwuję bloga jako: Katarzyna Muller
    Lubię na FB jako: Kasia Muller
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak + link:
    https://www.facebook.com/kasia.muller.10/posts/400950070107608

    Mój adres mailowy: katarzyna.muller@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję bloga jako: Aniela M
    Lubię na FB jako: Aniela Muszalska
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak + link:
    https://www.facebook.com/aniela.muszalska/posts/1611200675758714
    Mój adres mailowy: nadamagdamus@gmail.com

    Obserwuję na TWITTERZE: Magdalena @NadaMagdamus

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję bloga jako:SzanownaKlaudia
    Lubię na FB jako:Klaudia Maksimczyk
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/klaudia.maksimczyk/posts/688915751235779?pnref=story
    Mój adres mailowy: maksimczyk.klaudia@tlen.pl
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Tak / Ola Koroniewska
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Tak @klaklusia00
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak/ Nie + link;

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuje bloga jako : Bartosz Kłosowiak
    Lubię na FB jako : Nikoletta Kulczak
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu:Tak: https://www.facebook.com/nikoletta.kulczak?pnref=story
    Mój adres mailowy: nikola-0093@o2.pl
    DODATKOWO:
    Obserwuję na INSTAGRAMIE: kiciaa00
    Obserwuję na PINTEREŚCIE : kicia00
    Obserwuję na TWITTERZE: nie
    Udostępniłam baner : nie

    OdpowiedzUsuń
  56. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Marzena Heda
    Lubię na FB jako: Marzena He
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/profile.php?id=100008407209676&fref=nf&pnref=story
    Mój adres mailowy: marzena.heda@vp.pl
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję bloga jako: Ke$ha DIY
    Lubię na FB jako: Sandra Sadowska
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak, https://www.facebook.com/KeshaDIY/posts/356205024580713
    Mój adres mailowy: diy.kesha@gmail.com

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak, my_zydrate
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Tak, SandraLaiho78
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak, www.i-like-the-night.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję bloga jako: justynab6789 .
    Lubię na FB jako: Karina Grzyb
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak/https://www.facebook.com/adam.konieczny.944/posts/942534902464600?pnref=story
    Lubię na FB jako:Mój adres mailowy:
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE:Tak - nowackik
    Mój adres mailowy: justa8912@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: gembula
    Lubię na FB jako: gembulove craft
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1601519603427417&set=a.1387740554805324.1073741828.100007081784541&type=1
    Mój adres mailowy: gembula78@wp.pl
    DODATKOWO:
    Udostępniam baner na blogu: Takna: gembulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Kinaaa 99
    Lubię na FB jako: Kinga Ara
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1398700893788555&id=100009459734217&pnref=story
    Mój adres mailowy: kinaaa99@gmail.com
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: tak kinaaa.99
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak http://kinaaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję bloga jako: nr147
    Lubię na FB jako: Natalia Rzepka
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak/ https://www.facebook.com/natalia.rzepka.7/posts/843040249099803?pnref=story
    Mój adres mailowy: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję bloga jako:Aneta Grzesiuk
    Lubię na FB jako::Aneta Grzesiuk
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/aneta.grzesiuk.332/posts/1627926604114736?pnref=story
    Mój adres mailowy: stein1@op.pl
    DODATKOWO:
    . Obserwuję na INSTAGRAMIE: nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: tak jako aneta2323
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak http://pikape000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Biorę udział

    Obserwuję bloga jako:specialle nails
    Lubię na FB jako:Katarzyna Wojdyła
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=785290824911618&id=100002921240686&pnref=story
    Mój adres mailowy:katarzynawojdyla@onet.pl

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie, bo nie mam konta;
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie, bo nie mam konta
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie, bo nie mam konta
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak http://rainbowonmynails.blogspot.com/

    I wszystkiego najlepszego dla Ciebie i bloga

    OdpowiedzUsuń
  64. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: anioleek89
    Lubię na FB jako: Marta P.
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/photo.php?fbid=887428201317736&set=a.355822274478334.78826.100001516923565&type=1&theater
    Mój adres mailowy: anioleek89@gmail.com
    DODATKOWO:
    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak martusiaa89
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie/
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  65. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: wiolkaa93
    Lubię na FB jako: Magda N
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/magda.niewiadome/posts/799161343513583?pnref=story
    Mój adres mailowy: mojczyk@wp.pl
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuję bloga jako: alizall z.
    Lubię na FB jako: Iza Z.
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak : https://www.facebook.com/iza.zalska/posts/870129179713427?pnref=story
    Mój adres mailowy: alizalz293@interia.pl

    DODATKOWO:
    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak : izazal93
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak : http://alizal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  67. Biorę udział I skąłdam najserdeczniejsze życzenia i gratulacje:) i kolejnych lat :)

    Obserwuję bloga jako: Katarzyna Cubała
    Lubię na FB jako:Kasia Cubała
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/kasia.cubala.77/posts/1013430575348947?pnref=story
    Mój adres mailowy: kasiatko88@o2.pl

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak kasiatkom
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Tak Kasia Cubała
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie;
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak http://wychowujeitestujeszyjetworze-czaruje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Hejja!!! Chętnie wezmę udział i wytrwałości życzę! ;-))))
    Biorę udział

    Obserwuję bloga jako: Kasia Kot
    Lubię na FB jako: Kasia Kot
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/kaskosek/posts/1409691136020566?pnref=story
    Mój adres mailowy: k_kotynska@wp.pl

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  69. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Justyna Klimek
    Lubię na FB jako: Justyna Klimek
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=369487336582439&id=100005635274351&pnref=story
    Mój adres mailowy: justynaklimek@interia.pl
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  70. Biorę udział :)

    Obserwuję bloga jako: Agnieszka Nieścieruk
    Lubię na FB jako: Agnieszka Nieścieruk
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak + link; https://www.facebook.com/agnieszka.niescieruk/posts/976601502384046?pnref=story
    Mój adres mailowy: wiadro.cementu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję bloga jako: Kamila Lyll
    Lubię na FB jako: Świat Lyll
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/swiat.lyll/posts/875042819232453
    Mój adres mailowy: lylleill.lys@gmail.com

    Obserwuję na INSTAGRAMIE: TAK / @kamila.lyll

    OdpowiedzUsuń

  72. Obserwuję bloga jako:Ula Pięta
    Lubię na FB jako:Ula Pięta
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/ula.pieta/posts/874248972641497?pnref=story
    Mój adres mailowy:ulcia87@interia.pl
    Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak ulcia87

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję bloga jako:Zdzisława Imianowska
    Lubię na FB jako:Zdzisława Imianowska
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/831109150308600?pnref=story
    Mój adres mailowy:rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Biorę udział

    Obserwuję bloga jako:Anna Zierold
    Lubię na FB jako: Anna Zierold
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak;https://www.facebook.com/azierold1/posts/888939884478436?pnref=story
    Mój adres mailowy:azierold@wp.pl

    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  75. Sto lat dla bloga :)

    Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Ituu Itk
    Lubię na FB jako: Ituunails
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak + https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=962729793772001&id=715569578488025
    Mój adres mailowy: mitugosia@gmail.com
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak+ ituunails
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  76. Biorę udział
    1.Obserwuję bloga jako:Agnieszka Koss
    2.Lubię na FB jako:Agnieszka Kostrzewska
    3.Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak + link; https://www.facebook.com/tila2008
    4.Mój adres mailowy:agulek329@gmail.com
    DODATKOWO:
    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  77. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: hae loves nails
    Lubię na FB jako: hae loves nails
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/haelovesnails
    Mój adres mailowy: haelovesnails@gmail.com
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak, nick: haelovesnails
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  78. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Barbara Danielska
    Lubię na FB jako: Basia Żurek-Danielska
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak,https://www.facebook.com/baska.barbara.71/posts/1587432994867270?pnref=story
    Mój adres mailowy: duszyczka2000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję bloga jako: Marta Kochaniec
    Lubię na FB jako: Marta Kochaniec
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak/ + link; https://www.facebook.com/marta.kochaniec/posts/1660789580810827
    Mój adres mailowy: marta1409@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Agnieszka Reszyc
    Lubię na FB jako: Agnieszka Reszyc
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/szmaragdoweoczko/posts/693951924049661
    Mój adres mailowy: szmaragdoweoczko@interia.pl
    DODATKOWO:
    Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak jako szmaragdowe_oczko
    Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    Udostępniam baner na blogu: Tak http://szmaragdoweoczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuję bloga jako: DziwnaJa
    Lubię na FB jako: Basia Szotowska
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/basia.szotowska/posts/692779204182403?pnref=story
    Mój adres mailowy: basia.wiwa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Sabina eM
    Lubię na FB jako: Sabina Matusik
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak + https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1578883142387773?pnref=story
    Mój adres mailowy: sabinkaemm@gmail.com
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak + http://sabinka-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: dorota wysocka
    Lubię na FB jako: Dorota Wysocka
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/847945701908672?pnref=story
    p.s. czy zaznaczając w tym podpunkcie opcję NIE byłoby się branym pod uwagę w losowaniu?
    Mój adres mailowy: dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Biorę udział :)
    Obserwuję bloga jako: madziulka g
    Lubię na FB jako: Magdalena Kwaśny
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/magdakwasny/posts/10202997407174455
    Mój adres mailowy: madziulkag@gmail.com
    DODATKOWO:
    Obserwuję na INSTAGRAMIE: nie
    Obserwuję na PINTEREŚCIE : tak, Magdalena Kwaśny
    Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    Udostępniam baner na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  85. Biorę udział Obserwuję bloga jako Magdalena Kusio Lubię na FB jako Magda Kusio Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu https://www.facebook.com/magda.kusio.9/posts/901750983221090 Mój adres mailowy magdalenakusio@gmail.com DODATKOWO Obserwuję na INSTAGRAMIE nie Obserwuję na PINTEREŚCIE tak Magdalena Kusio Obserwuję na TWITTERZE tak Harika55 Udostępniam baner na blogu nie

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję bloga jako: Looolinkaa
    Lubię na FB jako: Karolina Kubicka
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/713507352049516/photos/a.714925615241023.1073741830.713507352049516/870852882981628/?type=1&pnref=story + dodałam baner na blogu.
    Mój adres mailowy: kubickakarolina@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. 100 lat blogowania, czyli wytrwałości! :)

    Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Karina - Azmariaa
    Lubię na FB jako: Karina Je
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak; https://www.facebook.com/karina.jezierska.31/posts/419036384941312
    Mój adres mailowy: karinajezierska@onet.pl
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie/
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Tak; Karina
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Tak; _Azmariaa_
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Katarzyna Michałowicz
    Lubię na FB jako: Katarzyna Michałowicz
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak/ https://www.facebook.com/katarzyna.michalowicz/posts/968327369858599?pnref=story
    Mój adres mailowy: katarzyna.michalowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  89. 1. Obserwuję bloga jako:MMMaloka
    2. Lubię na FB jako: Lakierkowo
    3. Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak, https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=850727321681716&id=514961751924943
    4. Mój adres mailowy:muminek526@wp.pl
    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Nie
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Nie
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Nie
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak, www.lakierkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: Serenitka B
    Lubię na FB jako: Monika Bochman
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/965733746800030?pnref=story
    Mój adres mailowy: akasha162@interia.eu
    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: Tak serenitka
    6. Obserwuję na PINTEREŚCIE : Tak Monika Bochman
    7. Obserwuję na TWITTERZE: Tak @SerenitkaB
    8. Udostępniam baner na blogu: Tak http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  91. Biorę udział
    Obserwuję bloga jako: dobiezka
    Lubię na FB jako: Marta Dob....
    Udostępniłam publicznie informację o rozdaniu: Tak/ https://www.facebook.com/martajotdobieqa/posts/374255236099821?pnref=story
    Mój adres mailowy:
    DODATKOWO:

    5. Obserwuję na INSTAGRAMIE: tak gohardor....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz