Na przekór jesieni


Niedzielne dzień dobry, a w zasadzie dobry wieczór! Korzystam z wolnych chwil na całego, stąd kolejne mani po zaledwie kilku dniach :) Tym razem stemplowane piaski...a co! ...na przekór jesieni zrobiłam wiosenne pazurki :D


Doszłam do wniosku, że turkusowe kamyczki pewnie odpadną w najmniej oczekiwanym momencie, a że w poniedziałek mam baaaardzo zawalony dzień, bankowo właśnie wtedy zdekompletowałoby mi się moje piękne manicure...zadziałałam więc zapobiegawczo - zrobiłam sobie nowe pazurki :D


Już dawno chodziły za mną liściaste stempelki z mojego nowego nabytku od B. LOVES PLATES - B.04 leaves of happiness. Co prawda pierwotnie wzór miał być zupełnie inny, ale nijak nie chciał mi się odbić  w całości o.O Mówię o środkowym wzorze z płytki...któraś miała podobny problem? Czy może ja coś źle robię?


Na szczęście kolejny wzór odbił się bez najmniejszego problemu...i przy nim zostałam :) Stemplowałam oczywiście lakierami od COLOUR ALIKE i B. LOVES PLATES BLP12 B. a fresh mojito - odbija cudownie (jak i cała reszta, którą mam...) i fantastycznie zgrał się z zielonym lakierem :) Odcień w zasadzie identyczny.


Do zdobienia użyłam po raz pierwszy lakierów LOVELY z serii SUMMER SAND. Kupiłam je jeszcze przed wakacjami z myślą, że będą idealne na lato i....jakoś o nich zapomniałam. Mowa o kolorkach oznaczonych numerkami 1 (biały) i 6 (limonka). Jak widać na wszystko przychodzi odpowiednia pora...


Jeśli chodzi o lakiery, oczekiwałam trochę bardziej "piaskowej" struktury...nie żeby ta mi się nie podobała, ale WIBO przyzwyczaiło mnie do czegoś innego :P Tak czy siak, paznokcie bardzo mi się podobają, wykończenie tych lakierów też jest bardzo fajne - zielony to taka skórka limonki - dosłownie!


CZEGO UŻYŁAM:
  • odżywka z diamentem EVELINE;
  • białego LOVELY - summer sand nr 1;
  • limonkowego LOVELY - summer sand nr 6;
  • do stempli limonkowego CA & BLP - BLP12 B. a fresh mojito;
  • płytki B. LOVES PLATES - B.04 leaves of happiness;
  • stempla;
  • prostokątnych, zielonych cyrkonii - 6 sztuk;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI: ŁATWE.
  1. Malujemy paznokcie odżywką - zdj. 1, następnie 2 warstwami lakierów - zdj. 2;
  2. Nakładamy kolejną warstwę zielonego lakieru (po kolei) i na jeszcze mokry lakier nakładamy cyrkonie, lekko je dociskając - zdj. 3 i 4;
  3. Nakładamy lakier na płytkę, ściągamy jego nadmiar zdrapką - zdj. 5, przenosimy na stempel i na biały paznokieć - zdj. 6;
  4. Czyścimy skórki i gotowe!


Kilka dodatkowych ujęć :)


Dzięki za uwagę!
Eliza :*

Komentarze

  1. oooo, śliczne! piękne kolory i ten wzorek uroczy :) śliczne, pozytywne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywne :) od razu widać, że w dobrym humorze byłam...prawda? :)

      Usuń
  2. Śliczne, i pomyśleć że ja nie lubię tego limonkowego piasku a on tak ładnie wyglada u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja też dość długo zabierałam się za ten lakier, a teraz jestem mega zadowolona :) na paznokciach wygląda super! :))

      Usuń
  3. Super - bardzo lubię liściaste wzory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory niewiele ich robiłam, ale liściastą płytkę mam, nadrobię :)

      Usuń
  4. I recently used the green summer sand polish and I love the effect of it. Your mani looks AMAZING, everything it is in harmony. I simply love it'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm so happy you like IT! I also love the effect :)

      Usuń
  5. ale masz piękne i długie paznokcie! zdobienie cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś urosły niepostrzeżenie :) oby wytrzymały jeszcze tydzień - na wesele... Pewnie akurat trzasną :)

      Usuń
  6. śliczne to zdobienie, bardzo wiosenne ;) u mnie na pazurkach również listki, ale bardziej jesienne - złote ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie natchnęło na wiosenne mani ;) fajnie się je nosi

      Usuń
  7. ale cudowne *.* zapraszam również do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ długie paznokcie Ci urosły! Nie widziałam u Ciebie jeszcze takiej długości :)
    Fajny dobór kolorów, choć za piaskami to ja nie przepadam :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeszcze wpisane odpukać, ale najwidoczniej blogger >< uznaje za wykluczenie :P

      Usuń
    2. oj miałam nawet dłuższe...popatrz na posty METALOWE PLECIONKI,czy UKWIECONY PROJEKT 3 Bratki, takie kwiatki :))) chciałabym żeby mi się jeszcze trochę utrzymały - uwielbiam taką długość :P

      Usuń
  9. śliczne listki ;) ja również wolę fakturę piasków z wibo czy GR ;) Zazdroszczę długości paznokci, moje się zbuntowały ostatnio całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! Jak już trochę ponosiłam te piaseczki, to zaczęłam się przyzwyczajać :) mam jeszcze kilka kolorków ;P A paznokcie pewnie niedługo się połamią, bo juz są za długie :P

      Usuń
  10. Piękne zdobienie. Listki wyszły Ci idealnie! A piaski osobiście wolę nieco bardziej brokatowe jak te z GR czy p2 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo soczyste pazurki :) super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne pazurki ;)
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz