Zimowe motyle - BPS stamper REVIEW


Witam! Dzisiaj przy kolejnym leniwym, świątecznym dniu chciałabym Wam skrobnąć kilka słów na temat stempelka, który dostałam od BORN PRETTY STORE w ramach współpracy :) 


Oj długo mi przyszło czekać na moją paczuszkę, dłuuuugggooo...Szła od 10 października - dotarła do mnie ostatniego dnia grudnia....Ale była to druga paczuszka, bo pierwsza zaginęła w akcji - oczywiście do naszego kraju dotarła,a potem ślad po niej zaginął - może jeszcze dotrze, kto wie :)


Mani, które Wam pokazuję zrobiłam na szybciocha, w niedzielę, po długiej drodze powrotnej z Krakowa do Białegostoku :) Doszłam do wniosku, że nie mogę iść do pracy z nieświeżymi paznokciami, więc skorzystałam z okazji dotarcia nowej paczuszki i postanowiłam wypróbować mój nowy stempelek :P


Na początek go trochę zmatowiłam bloczkiem polerskim, bo z doświadczenia już wiem, że tego typu stemple w większości przypadków potrzebują tego zabiegu. Stempel bardzo wygodnie leży w dłoni, no i ważne jest, że z obu stron ma identyczną, mięciutką gumę. 


Po obu stronach stempel jest wystarczająco duży żeby odbić wzór na całej powierzchni paznokcia (mniejsza guma starcza oczywiście na krótsze pazurki, ale i tak jest spora - 2,5 cm, duża ma 3 cm). Jest bardziej miękki niż w klasyczny stempel XL, przez co łatwiej zbiera wzór (ale nie tak miękka jak w moim ulubieńcu!)


Musiałam chwilę powalczyć zanim dobrze odbiłam wzorek, a to ze względu na wspomnianego wcześniej ulubieńca do którego już się mocno przyzwyczaiłam, a który ma trochę inne wymagania :) W każdym razie stempel jest bardzo przyjemny i myślę, że będzie mi dobrze służył :) Stempli nigdy za dużo, prawda? :D


Jeśli jesteście ciekawe gdzie można go znaleźć, kliknijcie TUTAJ. Aktualnie kosztuje $2,99,a cena regularna to $5,17. Warto go teraz zakupić! Jeśli jesteście zainteresowane, to zachęcam Was do skorzystania z mojego kodu AGSW10, który daje 10% zniżki na cały koszyk :) 


Stemplowałam srebrnym lakierem połączonych marek COLOUR ALIKE & B. LOVES PLATES - BLP03 B. a silver king. Lakier jest fantastycznie napigmentowany i wzory odbija rewelacyjnie, zresztą same widzicie na zdjęciach. Wzór pochodzi z płytki BPS bp-07 (którą możecie znaleźć TUTAJ za $2,99).


Bazą pod zdobienie był lakier, którego nie umiem określić...Jest to COLOR CLUB 852 revvvolution. Ciemnografitowy lakier z holograficznymi drobinkami, no właśnie ciemnografitowy był w buteleczce i na początku malowania, później, w świetle dziennym wyglądał jak ciemny zgniłozielony...ale nadal ładny :P


Do srebrnych stempli dorzuciłam duże srebrne ćwieki w kształcie kociego oczka, ładnie się wkomponowały w całość i dopełniły moje mani. Szczerze mówiąc jestem trochę rozczarowana zdjęciami...bardzo trudno było mi uchwycić urok zdobienia - lakier z drobinkami i srebrne stemple są baaardzo trudne do złapania...


Jakbym nie kombinowała, światło rozpraszało się w niewłaściwy sposób. W dodatku robiąc fotki bardzo się spieszyłam żeby zdążyć do pracy :P Ale generalnie rzecz biorąc chyba nie jest źle - musicie mi wierzyć, że w realu pazurki wyglądały naprawdę bardzo ładnie - tak trochę kojarzyły mi się z tapetą :D 


CZEGO UŻYŁAM:
  • odżywki z diamentem EVELINE;
  • lakieru COLOR CLUB - 852 revvvolution;
  • srebrnego lakieru do stempli CA&BLP - BLP03 B. a silver king;
  • utwardzacza SECHE VITE;
  • stempla z BPS;
  • płytki z BPS - bp-07;
  • ćwieków "kocie oczko" - sztuk 4;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI - ŁATWE:
  1. Malujemy pazurki odżywką - zdj. 1, następnie dwoma warstwami ciemnego lakieru - zdj. 2;
  2. Na jeszcze mokry lakier nakładamy ćwieki, lekko dociskamy - zdjęcia 3 i 4;
  3. Przygotowujemy płytkę (zdj. 5) i odbijamy wybrany wzór - zdjęcia 6 i 7;
  4. Czyściemy palce i skórki, nakładamy top i gotowe :)


Kilka fotek extra:


Tyle na dziś, mam nadzieję, że się pdoobało
Do zobaczenia niebawem!
- Eliza :)


Komentarze

  1. Mam taki ale od B. loves plates ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ani takie, ale skoromogę mieć w ramach współpracy... :P jak Ci się on sprawuje? :)

      Usuń
  2. Mam wiele różnych stempli, ale do tego jeszcze nie doszłam ;-D Wygląda nieźle! Zdobienie ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie jakoś ostatnio (tz.n w październiku)wpadł w oko i zaciekawił mnie mocno :) Fajne jest to, że jest mięciutki :)

      Usuń
  3. Świetne zdobienie :-) a i stempel widzę że dobrze się sprawuje: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na żywo wyglądało duużo lepiej :) Stempelek jest w porządku :)

      Usuń
  4. Cudowny lakier bazowy! I do tego jeszcze te holo stemple. Love it! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier bazowy jest naprawdę ciekawy, nawet na którymś ze zdjć widać jego zieloną drugą twarz :P

      Usuń
  5. Mani w szarościach bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam mam jeden stempel ale chyba najlepszy na świecie :D jumbo z b. loves. A teraz mam jeszcze ochotę na ten przezroczysty :) Ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jumbo wygląda jak mój ulubieniec z BPS :) fakt, póki co nie ma lepszego :)

      Usuń
  7. bardzo ładne pazurki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na mani które robiłam dosłownie pół godzinki , wyszło bardzo dobrze :)

      Usuń
  8. proste i szybkie, ale niesamowicie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne motylki w zimowym klimacie, super zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. These marshmallow stampers are my absolute favorite ones. Love the outcome of your nails too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, marshmallows stamp great! I'm happy you like my nail ideas <2

      Usuń
  11. Ładne mani, podoba mi się ten color club, taki nieoczywisty :) Akurat stempelka w takim kształcie jeszcze nie mam, a przydałby się mały i miękki do stemplowania króciutkich paznokci moich koleżanek - moim ulubionym dość dużym stemplem trudno jest ucelować z upatrzonym kawałkiem wzoru w odpowiednie miejsce, a posiadane przeze mnie mniejsze stemple mają twardawe gumki, za którymi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek jest niesamowity, naprawdę do końca byłam przekonana, że jest to bardzo ciemny grafit....a tu psikus :P A co do celowania, to zamówiłam sobie u B. clear stamper - bardzo jestem ciekawa tego stempla!

      Usuń
  12. Niesamowity efekt :) Bardzo mi się podoba to mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę - o to chodzi, żeby się podobało! Dodajecie mi skrzydeł :) <3 :*

      Usuń

Prześlij komentarz