Hybrydowy debiut w kolorze fuksji


Cześć Pięknoty! W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać coś nietypowego dla mnie...jeszcze nigdy nie publikowałam na swoim blogu hybrydowych paznokci, chociaż od czasu do czasu takowe robię....


Zdobienie, które prezentuję dzisiaj zrobiłam pod koniec stycznia na paznokciach mojej młodszej siostry Magdy :) Siostrunia szykowała się na wesele, a ja nie mogłam jej zrobić paznokci tuż przed imprezą.....


Zaproponowałam jej zatem hybrydki. Trwałe, ładne, robi się je równie szybko, co zwykłe mani...Magda się zgodziła i efekty widzicie same :) Jest to pierwsze hybrydowe mani na tym blogu, ale hybrydy robię o 2 lat.


Mam kilka kolorków - sobie maluję nimi głównie pazurki na stopkach w okresie sezonu sandałowego (czyli odkąd tylko można nosić odkryte buty do września). Manicure hybrydowy robię niezwykle rzadko :(


Nie dlatego, że nie lubię hybryd, ale raczej z powodu tego, że lubię malować paznokcie i zmieniam mani 2 razy w tygodniu. Chyba by mnie skręciło z niecierpliwości gdybym musiała czekać aż 3 tygodnie na zmianę :)


Ale...Cynthia z BPS poprosiła mnie o wybranie sobie jednej z ich hybrydek, więc na bank dzisiaj nie jest ostatni raz kiedy ten rodzaj mani pojawia się na moim blogu..poza tym chyba na święta sobie zrobię hybrydy


Święta w tym roku są u mnie i przy masie roboty w kuchni i przy sprzątaniu hybrydki są chyba najlepszą opcją. Raczej nie przewiduję wolnego czasu na dłubanie w nowym manikiurze w wielkim tygodniu-zobaczę..


Ale znowu się rozpisałam nie na temat (taka już ze mnie gaduła :P). Na paznokciach Magdy widzicie oczywiście hybrydkę marki SEMILAC - 034 mardi gras, jeden z moich ulubionych kolorków ♥


Stemplowałam srebrnym B. a silver king od COLOUR ALIKE & B. LOVES PLATES , natomiast wzorek pochodzi z płytki, którą zgarnęłam za punkty w BORN PRETTY STORE - QA65 - ładny, co? :)


CZEGO UŻYŁAM:
  • bazy i topu marki SEMILAC;
  • SEMILAC - 034 mardi gras;
  • płytki BPS - QA65;
  • srebrnego CA & BLP - BLP03 B. a silver king;
  • stempla z BPS;
  • srebrnych ćwieków;
  • cleanera SEMILAC;
  • lampy UV;
  • wacików bezpyłowych;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI - ŁATWE:
  1. Przygotowujemy paznokcie (skórki poodsuwane, płytka zmatowiona bloczkiem) - zdj. 1;
  2. Nakładamy cieniutką warstwę bazy i pod lampę - zdj.2;
  3. Nakładamy 2 warstwy lakieru hybrydowego, po każdej warstwie utwardzamy światłem UV - zdj. 3;
  4. Przemywamy pazurki cleanerem i robimy stemple - zdj. 4 i 5;
  5. Czyścimy skórki, nakładamy top, na niego ćwieki i całość znowu utwardzamy; Przemywamy cleanerem i voila :)


Dodatkowe foteczki:


Tyle na dzisiaj :)
Miłego weekendu :*
- Eliza ♥

Komentarze

  1. Bardzo ładnie :) Ja też za szybko nudzę się jednym kolorem albo wzorkiem, więc jeszcze nie używałam hybryd ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w tym tkwi cały problem...ale poważnie rozpatruję tę opcję na święta :P

      Usuń
  2. Co tu dużo mówić kolor piękny i wzór niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek jest rewelacyjny - na lato mój ulubiony :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek. A hybrydy też nie dla mnie - zbyt często lubię malować paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest ten kolorek, fioletów nie lubię, ale taka fuksja bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to taka fuksja pełną gębą - pięknie wygląda na żywo :)

      Usuń
  6. fajne mani, też lubię często zmieniać mani więc hybrydy nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mardi gras wygląda świetnie, musze w koncu sie na niego skusic.

    OdpowiedzUsuń
  8. o proszę jakich tu się rzeczy dowiaduję, że Eliza hybrydy robi :D bardzo estetycznie wykonane i śliczny ten kolor semilaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A robi, robi..już od 2 lat ponad :P ale bardzo rzadko - zwykle ograniczam się do stópek w sezonie sandałowym :P

      Usuń
  9. fajne mani ! ^^ Pozdrawiam !

    Zapraszam na konkurs do mnie!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz