Candy shop - Lady Queen's JQ-L10 review


Dzień dobry! W końcu zebrałam się w sobie siadłam do kolejnego posta...Mamuniu kochana co się ze mną dzieje... Brak pomysłów, brak chęci, brak sił....katastrofa!!! Cudem chyba zrobiłam coś nowego.... :(


Ostatnie paznokcie nosiłam przez krąglutki tydzień, na szczęście trzymały się bez uszczerbku i mi się podobały ☻ Dzisiejsza wariacja powstała niemal całkowicie dzięki mojej Kasi - pomogła skomponować.


Widzicie, przyjaciółka pomoże w każdej sytuacji ♥ W każdym razie uratowała mnie w obliczu absolutnego braku weny twórczej ☻ W rezultacie mogę Wam zaprezentować te kolorowe, cukierkowe pazurki...


Zanim zacznę cokolwiek o nich opowiadać, chcę zaznaczyć, że pazurki są całe w pastelowych neonach - a neony , jak to neony w obiektywnie prezentować się ładnie nie chcą...no cóż. Musicie wierzyć mi na słowo.


Nazwę CANDY SHOP wymyśliła Kasia, a ja od siebie dodam, że nazwa jest trafiona w 100%, bo moje małe szczęście jak tylko zobaczy paznokcie to próbuje je polizać...dłonie muszę trzymać z daleka od niego.


No to czas na opisanie historii tworzenia tego wiosennie pysznego manikiuru ☻ Moim wkładem był pomysł stemplowych naklejek...chodziły za mną od jakiegoś czasu, bo dawno nie robiłam, Kasia wybrała kolorki.


Poszłyśmy w pastele i pastelowe neony...kolorem głównym jest piękny lakier, który widzicie powyżej. Tu wygląda jak różowy, natomiast w realu jest to pyszna, neonowa morelka - CLAIRE'S pastel neons....


Do tej ślicznoty dodałyśmy błękitny CLAIRE'S cupcake o delikatnym waniliowym zapachu (niestety pachniał tylko chwilkę), do tego żółciutki "bananek", czyli CLAIRE'S lovely - słabo odbija od bieli niestety.


Stemple wykonałam białym lakierem od B. LOVES PLATES - blp02 B. a snow white. Tutaj był moment zawodu, bo spod tej bieli przebijają kolory, wolałabym lakier nieco bardziej kryjący - znacie taki? Czekam..


Stempli użyłam dwóch, przy czym JUMBO, który widzicie na zdjęciu poniżej jest moim zdecydowanym faworytem - jak ten stempel zbiera wzory!!! Och, ach...cudeńko! Oczywiście od B. LOVES PLATES


Całość okrasiłam cudnym topem od CLAIRE'S rzecz jasna....Mowa o ditsy, który należy chyba do moich ulubionych, bo już używałam go kilkukrotnie...nadaje paznokciom lekkości, słodyczy i wiosennego look'u ☻


Tyle o lakierach, teraz słów kilka o samym wzorku na akcentowanym. Pewnie zauważyłyście, że w tytule wspomniałam o recenzji, prawda? Otóż jest to pierwsza recenzja z kolejnej paczki od LADY QUEEN...


Tym razem wybrałam sobie różne akcesoria, niekoniecznie do zdobień (ale o tym innym razem...) - dzisiaj pokazuję Wam moją wariację z użyciem płytki do stempli o niewiele mówiącej nazwie: JQ-L10....


Płyteczkę znajdziecie w dziale NAIL ART, a dokładniej TUTAJ w cenie $5,39 (wiem, trochę drogo, ale bywają i promocje...można zaczekać chwilkę). Mamy tutaj 14 wzorów całopaznokciowych i 7 mniejszych.


Wzorki od razu przyciągnęły moją uwagę, myślę że stworzę z nimi niejedno przyjemne zdobienie ☻ Wzory wyżłobione są bardzo dobrze, stempel zbiera je bez żadnych zastrzeżeń - naprawdę sama przyjemność ☻


Jeśli jesteście zainteresowane zakupem , zachęcam Was do skorzystania z mojego kodu rabatowego QWRS15, który zapewni Wam rabat 15% na cały koszyk. Korzystajcie bez żadnego skrępowania ☻


CZEGO UŻYŁAM:
  • odżywki SOPHIN - oxygen hardener;
  • białego lakieru pod naklejki SOPHIN - 357 silk;
  • lakierów CLAIRE'S - cupcake, lovely, neon pastels;
  • topa CLAIRE'S - ditsy;
  • białego lakieru do stempli B. LOVES PLATES - blp02 B. a snow white;
  • utwardzacza SECHE VITE;
  • top coat od SOPHIN (do naklejek);
  • 2 dużych stempli;
  • płytki od LADY QUEEN - JQ-L10;
  • cieniutkiego pędzelka do naklejek (zapomniałam sfotografować);


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI - ŚREDNI:
  1. Na paznokcie nakładamy odżywkę - zdj. 1;
  2. Robimy naklejki (odbijamy wzór, na stemplu kolorujemy, pokrywamy topem a gdy wyschnie delikatnie zdejmujemy gotowe naklejki ze stempla) - zdjęcia 2, 3 i 4;
  3. Malujemy paznokcie odpowiednią ilością warstw poszczególnych lakierów - zdj. 5;
  4. Delikatnie nakładamy stemplową naklejkę na paznokieć - zdj. 6 i dopasowujemy ją do płytki - zdj. 7;
  5. Resztę paznokci pokrywamy ozdobnym topem, czyścimy niedoskonałości i nakładamy na wszystko utwardzacz - zdj.8;

DODATKOWE ZDJĘCIA


Dziękuję za uwagę. Czekam na Wasze opinie, a póki co całuję!
Do następnego wpisu
- Eliza ♥


PRZYPOMINAM O ROZDANIU
(klikając w baner dowiecie się wszystkiego)


Komentarze

  1. Ale cukiereczki :) Jumbo najlepszy :D A dobrej bieli nie znam, nie stempluje na biało, nie pasuje mi do niczego i się poddałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukiereczki jak się patrzy, synek co chwilę chce spróbować :)

      Usuń
  2. Optymistyczne i nietuzinkowe zdobienie :) bardzo mi się podoba to połączenie kolorów ♥ cudownie Elizko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza, tym razem kolorystyka to całkowita zasługa Kasi ♥

      Usuń
  3. Ślicznie wyszło :) Właśnie do takich stemplowych naklejek jest mata którą opisuję na blogu. Płytkę mam identyczną ale nie wszystkie wzory się odbijają, może dlatego, że jest gorszej jakości (mam od edbeauty).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę dobrze się wczytać...chciałabym mieć taką matę - jest to jedna z rzeczy na topie mojej chciejlisty ☺

      Usuń
    2. Jak się zdecydujesz podeślę Ci linka do sprzedawcy, przesyłka doszła bardzo szybko :)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądają! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the accent nail and the colors work great together!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, this time my BF helped me with the colours ;-)

      Usuń
  6. U mnie wygląda jak morelka :) jakie cudowności śliczności <3 naprawdę chce się je zjeść <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the colors used on this mani especially the chevron one. Great job!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie dobrane kolory! Bardzo mi się podoba taki mix ;) mam ostatnio to samo;( całkowita niemoc mnie ogarnęła, albo komputer nawala, albo choróbska mnie zamęczają ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kolorki to całkowita zasługa Kasi - ona wszystko dobierała, ja tylko wykonałam :)

      Usuń
  9. Super Ci wyszło sama muszę spróbować takich stempli, a co do samego lakieru to niedawno zdecydowałam się na hybrydy. Załuję, że tak długo zwlekałam. Nie ma porówannaia z klasycznymi lakierami. Semilaci trzymają się na moich panzokciach 3 tyg. co jest mega komfortowe. Próbowałaś już hybryd? PS. Uważaj, bo one uzależniają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryd używam tylko na stopy - preferuję zwykłe lakiery ☻

      Usuń
  10. beautiful color combo, and pictures of course! have a nice weekend dear

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolorki, ale już zupełnie jestem zachwycona tym zygzakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie słodkie zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz