Szmaragdowy początek karnawału - ZILA FLASH 202 emerald


Cześć! Nie wiem gdzie uciekł mi czas, ale dopiero się zorientowałam, że od tygodnia nie wrzuciłam żadnego posta (a tyle pazurów czeka w kolejce!).  Jako, że mamy karnawał zdecydowałam się zaprezentować coś z błyskiem :)


Trochę zaburzę kolejność prezentowanych mani, bo jak widzicie pazurki mam ultra-krótkie (połamałam w zupełnie beznadziejny sposób...),a na dysku czekają zdobienia z moimi długaśnymi paznokciami...Ale co tam!


Samo zdobienie nie jest jakoś nadto wymyślne. Ale...po pierwsze primo siadałam do malowania paznokci naprawdę późnym wieczorem...a po drugie - jak zobaczyłam lakier wiedziałam, że nie mogę przesadzać z ozdobami.


A ów lakier to...ZILA FLASH 202 EMERALD, który dostałam do testów od internetowej drogerii DROGERIA.PL w ramach blogerskiej współpracy. Oczywiście musiał swoje odczekać, ale za to jest pierwszy w roku!


Część z Was zna już lakiery ZILA - stosunkowo niedawno pojawiły się na naszym rynku, ale dziewczyny niejednokrotnie pokazywały na swoich blogach te maleńkie ale jak urokliwe cudeńka. Ja też już je pokazywałam.


Tym razem dostałam emalie w bardzo zdecydowanych kolorkach (haha! nie zdradzę Wam w jakich!). Numer 202 przetestowałam jako pierwszy, bo zachwycił mnie swoim kolorem i nieskończonością holo drobinek ♥


Znowu kombinowałam ze zdjęciami - mam nadzieję, że udało mi się choć trochę pokazać Wam jak pięknie się mieni ten szmaragdowy holoś...Nie jest to klasyczne holo - efekt jest raczej rozproszony, ale robi wrażenie! ♥


Ten lakier w kolorze butelkowej zieleni i szmaragdu zamknięty jest w klasycznej buteleczce o pojemności 8 ml. Sam kolor nie robiłby takiego wielkiego wrażenia, gdyby nie zatopiony w nim holograficzny pyłek ♥


Drobinki mienią się wszystkimi kolorami tęczy, w zależności od kąta padania światła. Trochę się nacieszyłam tym efektem, bo ostatnie dni pełne były słoneczka, więc emalia pokazała cały swój holograficzny urok ♥


Oprócz wyglądu, oczarowało mnie również krycie lakieru - absolutny jednowarstwowiec!!! Na zdjęciach bez zdobień widzicie właśnie jedną warstwę bez topu. Świetnie sobie poradził z kryciem, prawda? Jestem zachwycona!


Kolejny plus to konsystencja. Chociaż lakier należy do tych gęstszych, nie sprawia żadnych problemów podczas aplikacji. Niezbyt szeroki pędzelek łagodnie sunie po płytce, a lakier rozprowadza się idealnie.


Na tyle idealnie, że w zasadzie nie musiałam nic czyścić przy skórkach, a to rzadkość! Jeśli chodzi o czas schnięcia jest dość przyzwoity...Nie musiałam czekać jakoś specjalnie długo przed nałożeniem kolejnej warstwy.


Taaak, nałożyłam drugą warstwę tylko i wyłącznie ze względu na ćwieki (bo ja mocuję ćwieki na mokry lakier bazowy). Nie powiem, kolejna warstwa  nadała dodatkowej głębi tej ciemno szmaragdowej zieleni :)


Jak już pisałam wcześniej, ozdabianie paznokci ograniczyłam do absolutnego minimum - na serdecznym paznokciu wrzuciłam po 2 złote ćwieki. Tak naprawdę tylko dla zasady, przecież ja nie noszę nieozdobionych paznokci!


Myślę, że chociaż dość skromne, to zdecydowanie karnawałowe jest to zdobienie :) Jest złoto, jest błysk, są efekty specjalne (mam na myśli holo) - niczego więcej nie potrzeba...I na dodatek świetnie się trzyma, nadal je noszę!


CZEGO UŻYŁAM:

- odżywki EVELINE 8 w 1;
- lakieru ZILA FLASH nr 202 emerald;
- utwardzacza SECHE VITE;


Dodatkowe zdjęcia (a właściwie to "zdjęcie"):


Dziękuję DROGERIA.PL za możliwość testowania lakieru


Do zobaczenia niebawem
- Eliza :*

Komentarze

  1. Faktycznie karnawałowe mani :) I ponoć najmodniejszy kolor tego roku to zieleń wiec trafione w punkt ;) 💚 Piszesz, że lakier jest gesty i swietnie kryje, wiec nasuwa mi sie pytanie...próbowałaś nim stemplować? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, o stemplowaniu nawet nie pomyślałam...oczywiście, że sprawdzę! :)

      Usuń
    2. Daj znać jak wyszło, bo jestem bardzo ciekawa :D

      Usuń
  2. Genialny kolor! Napisz jak zmyjesz czy nie zafarbował płytki na żółto ... to jest niestety wada zielonych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny kolor. Takiego chyba jeszcze nie mam w zbiorach

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze holo i super ćwieczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor marzeń! Muszę mieć ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Wygląda jak "dupe" Colour Alike "Do jasnej choinki" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, robi wrażenie, zwłaszcza w piękny, słoneczny dzień :)

      Usuń
  7. Przepiękny kolor! Ciekawa jestem jak wypadłby w porównaniu z Colour Alike - 501 Do jasnej choinki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale karnawałowo! u mnie nowy semilaczek I'm not sure :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz