Wiosna, wiosna wkoło :)


Dzień dobry! Jestem :) Weekend co prawda miał być zajęty na maksa (sprawdzanie matur), okazało się jednak, że uwinęliśmy się znacznie szybciej i mamy niedzielę wolną od obowiązków (no, może nie pani przewodnicząca..)


Dzisiejsze zdobienie należy do tych "wyciągniętych z szuflady". Zrobiłam je pod koniec marca na pazurkach mojej przyjaciółki Kasi. Katarzyna wybrała lakier (tę pięknie połyskującą zieleń), ja natomiast wymyśliłam resztę.


Chociaż może być też tak, że Kasia wybrała jeszcze wzór stempla, bo zwykle tak to się właśnie odbywa :) Tak czy siak, wymyśliłam sobie pastelowy efekt rozmazanej akwarelki - taki wiosenny akcencik pod liście.


Całość wyglądała bardzo przyjemnie i świeżo - a przecież o to chodzi wiosną, prawda? Swoją drogą zastanawiam się dlaczego nie wpadłam na pomysł użycia tego lakieru u siebie - jest przepiękny ♥.♥ 


Tym zielonym pięknisiem jest lakier COLOUR ALIKE nr 570 "takie pawie tylko w wawie". Dostałam go od Violi z nailsbyviolka.blogspot.com w ramach rozpieszczania mnie przy każdej możliwej okazji :)


Jest to pięknie nasycona, bardzo świeża zieleń migocząca holo-drobinkami. Mówię Wam, coś pięknego ♥ O ile dobrze kojarzę, mamy tu 3 cienkie warstewki emalii (żeby uniknąć prześwitów a nadać głębi koloru).


Zdjęcia oczywiście nie oddają prawdziwego uroku tego kolorku - zieleń nie jest tu taka żywa i energetyzująca jak w realu. No cóż, kto zna ten kolor, ten wie jak to faktycznie wygląda :) Ładnie w każdym razie :P


Bazą pod zdobienie na akcentowanym paznokciu był niezawodny SOPHIN 358 - taki porcelanowy, lekko rozbielony beżyk ♥ piękności, w dodatku świetnie kryje, szybko wysycha no i najważniejsze - nie odpryskuje!


Jak już wspominałam gdzieś wyżej, kolor pod zdobienie wzbogaciłam tzw. efektem blurr - użyłam do tego farbek akrylowych (za każdym razem obiecuję sobie, że kupię nowe...moje już ledwie dychają) i wody :)


Wszystko w delikatnych, pastelowych i kojarzących się z wiosną (przynajmniej taką mam nadzieję) kolorach. Motyw liści ma się rozumieć nawiązuje do aktualnej pory roku kiedy to drzewa przestają straszyć :)


Wzór stempli pochodzi oczywiście z najpiękniejszej liściastej płytki na świecie - B.04 leaves of happiness od B. LOVES PLATES. Liści, listeczków znajdziecie tam multum - pasują do każdej pory roku, zwłaszcza do wiosny ♥


Całe zdobienie, można powiedzieć, zrobiłam z pomocą marki B. LOVES PLATES...oprócz napomkniętej już płyteczki, użyłam również markowego stempla jumbo oraz czarnego lakieru "B. a dark knight" :)


CZEGO UŻYŁAM:

 - odżywki NAIL TEK 3;
- lakieru CA 570 takie pawie tylko w wawie;
- SOPHIN 358;
- matowego topu GOLDEN ROSE;
- czarnego BLP B. a dark knight do stempli;
- utwardzacza SECHE VITE;
- płytki B. LOVES PLATES B.04 leaves of happiness;
- stempla jumbo od B. LOVES PLATES;
- farbek akrylowych;
-wody;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI - ŚREDNIO TRUDNE:

1. Malujemy paznokcie odżywką, następnie nakładamy kolor - zdj. 1 i 2;
2. Matujemy akcentowany paznokieć, zabezpieczamy go lateksem i robimy efekt blurr (farbki,pędzelek i woda) - zdj. 3;
3. Kiedy tło jest gotowe, robimy stemple - zdj. 4, 5 i 6;
4. Zdejmujemy ochronną taśmę, nakładamy top i czyścimy niedoskonałości :)


Dodatkowe zdjęcia:


Dziękuję za uwagę i do następnego 
- Eliza ☺

P.S. Na FB opublikowałam dzisiaj wyniki rozdania -> czekam do wtorku na adres :)

Komentarze

  1. Paznokieć akcentowany bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny ten zielonek :D I taki wiosenny, i Bożonarodzeniowo miałby swoje 5 minut :) Ekstra blur :) Bardzo ładna całość <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny na wiosnę, to fakt - Boże Narodzenie w akompaniamencie jakiejś pięknej czerwieni też się sprawdzi :) Dzięki Żanetko :* ♥

      Usuń
  3. Ha ... czy ja Cie rozpieszczam? No nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosną wszyscy sięgają po zielenie. ;) Bardzo fajne, a akcent na paznokciu świetny, muszę sama w końcu wypróbować taki efekt akwarelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo wiosna to taki zielony czas :) trudno się dziwić :) akwarelowy efekt jest bardzo przyjemny, też muszę poćwiczyć, żeby wychodziło ładnie :)

      Usuń
  5. Super ten kolor! Od razu od pierwszego zdjęcia szukałam informacji co to za piękniś :) Szkoda, że już niedostępny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale czasem wznawiają jakieś stare kolorki i pytają jakie byśmy chciały , moze akurat się przytrafi :)

      Usuń
  6. Zielony przesuper! Piękny lakier ;-) Bardzo ciekawe zdobienie do niego dobrałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) lakier rzeczywiście piękny 😍

      Usuń
  7. The green nail polish is a stunner and it goes so well with the accent nail!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes,The green one os just perfect! Thank you Andrea :)

      Usuń
  8. Świetny efekt, i podziwiam za wytrwałaś. Ja nigdy nie przepadałam za zwykłymi lakierami, w moim sercu goszczą już tylko hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 27 year-old Programmer Analyst II Adella Mapston, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like Sukiyaki Western Django and Motor sports. Took a trip to The Sundarbans and drives a Bugatti Type 57SC Atalante Coupe. kliknij odniesienie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz