Bańki mydlane


Dzień dobry wszystkim :) Jak się macie po kolejnym tygodniu? U mnie sporo wrażeń - w tym tygodniu byłam na pierwszej wycieczce z moimi czwartoklasistami...o rany ileż to wymaga wysiłku!



Oczy dookoła głowy, ja w roli zaciętej płyty "idziemy parami!jeden za drugim!" mam wrażenie, że głownie takie dźwięki z siebie wydawałam :P Ale mimo wszystko było w porządku, fajne mam te dzieci.


Wiecie, serce topnieje w momentach gdy dostaje się własnoręcznie ozdobionego piernika z koślawo napisanym "dziękuję" albo gdy mała rączka (cudzego dziecka) wsuwa się w twoją dłoń i maszerujecie razem w pierwszej parze.


Co zrobić, lubię swoją pracę...nieistotna jest kategoria wiekowa moich uczniów - to chyba już zawsze będą "moje dzieci". Przez te naście lat pracy nazbierałam ich setki - niektórzy po tylu latach miło zaczepiają na ulicy ♥


Ale się rozgadałam! To normalne, kto mnie zna, ten wie, że o szkole i pracy mogę mówić godzinami :P Już wracam do tematów właściwych temu blogowi - paznokci (mój drugi temat bez końca...) :)


Mani, które możecie dzisiaj oglądać zrobiłam mojej Kasi jeszcze we wrześniu. Jest to hybryda, bo takiej właśnie sobie zażyczyła moja serdeczna przyjaciółka ♥ Pazurki zrobione były z okazji wesela, na które się wybierała.


Kasia miała sukienkę w kolorze nude, ozdobioną drobnymi cekinami zmieniającymi kolor na różowe złoto - piękna! Dodatki, czyli torebka i buty, również były beżowe, więc postawiłyśmy na klasyczne paznokcie.


Wiodącym kolorem zostało lekko połyskujące bordo od VICTORIA VYNN 118 right reddish. Odcień wyglądał rewelacyjnie przy tej sukience i aż żałuję, że nie mogę Wam zaprezentować Katarzyny w całej okazałości.


Jak się domyślacie bordo świetnie skomponowało się z beżami, ale my nie byłybyśmy sobą gdybyśmy nie dorzuciły czegoś dla ozdoby. Tym razem bez wariacji kolorystycznych - po prostu delikatne stemple.


Wzorek baniek, albo jak ktoś woli bąbelków, pochodzi z jednej z nowszych płytek B. LOVES PLATES, urodzinowej B.00 rainbows and unicorns pełnej słodziuchnych motywów dla każdej księżniczki ♥


Motyw bąbelków bardzo ładnie zgrał się z cekinami na sukience - miał identyczny kolor, co nam się szalenie podobało :) Oczywiście kształt wystemplowanego motywu również nawiązywał do ozdób na sukience.


Zapomniałam napisać o lakierze do stempli, który dał nam taki "złoto-różowy" efekt. Był to duochromowy GALAXY B. a mars od B. LOVES PLATES & COLOUR ALIKE - śliczny jest ♥


Całe zdobienie niby bardzo proste, ale świetnie wyglądało w parze z całością outfitu :) Mam nadzieję, że przypadło Wam do gustu :) Dzisiaj nie będzie tradycyjnego "co i jak" bo chyba wszystko jasne :P


CZEGO UŻYŁAM:

-  bazy i topu SEMILAC;
- VICTORIA VYNN 118 right reddish;
- CA&BLP galaxy B. a mars;
- płytki B. LOVES PLATES B.00 rainbows and unicorns;
- stempla "jumbo" od B. LOVES PLATES;


Dzisiaj już kończę, ale mam nadzieję, że jeszcze w ten weekend uda mi się coś napisać :P
Miłego weekendu - Eliza ♥

Komentarze

  1. Kolor jest piekny :). Uwielbiam takie odcienie czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego uczucia, kiedy się dzieciaku nie dość, że czegoś nauczyło, to jeszcze się zaskarbiło ich sympatię, nic nie pobije. :) A ta czerwień na pazurkach bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że kochasz swoją pracę :) Myślę, że jesteś przemiłą nauczycielką, skoro uczniowie pamiętają i rozpoznają Cię po latach ;)
    Paznokcie prezentują się naprawdę ładnie. Faktycznie szkoda, że nie możemy obejrzeć także sukienki.
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą przemiłą nauczycielką to bywa różnie, ale zwykle dzieci mnie lubią ;) Zapytam Kasię czy może ma foteczkę to pokażę ;)

      Usuń
  4. Hmmm... Nie wiem czy nie zwróciłam uwagi na to wcześniej czy dopiero teraz było pierwszy raz - ale, ale! - hybrydy na Twoim blogu? ;-)
    Zdobienie wyszło bardzo fajnie - choć delikatnie. Kolor ten strasznie mi się podoba (mam go u siebie). Dobrze, że lubisz swoją pracę - robić to co nas cieszy to naprawdę fantastyczna sprawa! Dużo słyszy się o tych, którzy gdzieś pracują i wcale tego miejsca/ czy czynności nie lubią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, pojawiły się już u mnie hybrydy i to kilkukrotnie :P Kolor jest przepiękny, bardzo mi się podoba ;) a swoją pracę lubię od samego początku, chociaż bywają i ciężkie momenty ;)

      Usuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą sukienką ☺ Paznokcie klasyczne,ale dzięki stempelkowi nie są nudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby taki mały drobiazg, a efekt świetny <3
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobienie! Twoja przyjaciółka ma fajnie z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 😘 a no ma dobrze, owszem - ja zresztą też nie narzekam. ;)

      Usuń
  8. 56 year-old Structural Analysis Engineer Winonah Bicksteth, hailing from Brossard enjoys watching movies like "Snows of Kilimanjaro, The (Neiges du Kilimandjaro, Les)" and Book restoration. Took a trip to Ha Long Bay and drives a Allroad. kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz