Nocne niebo - Beauty Big Bang aluminium chrome flakes


Hej, to już ostatni post w tym roku więc wypada, żeby było z błyskiem jak na Sylwestra przystało :) Właśnie dlatego chcę Wam dzisiaj pokazać pazurki, które zrobiłam Kasi jeszcze w październiku (!!!)
Hey, this is the last post this year, so it should be sparkly as it befits for the New Year's Eve party :) That is why I want to show you the nails I did for my friend Kasia in October (!!!)


Nawet nie podejrzewałam, że będę je publikowała dopiero na koniec roku, ale jak się okazuje ostatnio wszystko jest możliwe z moim blogowaniem...w tym roku opublikowałam ponad 40 postów mniej niż w 2016 :(

I didn't even think that I will be publishing them only in the end of the year, but it seems that everything is possible with my blogging recently...I've published over 40 posts less this year (in comparison to 2016).


To był trudny rok i to pod wieloma względami - na szczęście pod koniec trochę zaczęło się prostować, chociaż zmęczenie daje o sobie znać cały czas...fizyczne i psychiczne też. Rezultatem jest spadek liczby wpisów na blogu.

The passing year was difficult for me because of various reasons - luckily in the end everything started to improve thugh tiredness (mental and physical as well) is still noticeable. As the result I published less.


Kolejny rok jest jedną wielką niewiadomą...zobaczymy jak się wszystko poukłada - w każdym razie na bank będę Was informowała na bieżąco, bom papla nieprzeciętna i lubię do Was mówić ♥ Mam nadzieję, że Wy lubicie mnie "słuchać".

Upcoming year is a wild card ... we'll see - all in all be sure that you'll be up to date - I love talking to you and I hope you like "listening" to me as well. 


Ale dość już prywaty...przechodzę do dzisiejszych pazurków :) Jak już wspomniałam wyżej dzisiejsze zdobienie powstało jakiś czas temu i powstawało w ramach recenzowania produktu....

But let's go back to the nails :) As I said before today's nail art was done some time ago and it was created within the cooperation with BEAUTY BIG BANG online shop :)


A produktem tym były złote płatki, które otrzymałam w ramach współpracy od BEAUTY BIG BANG. Wybrałam je, bo zaciekawiło mnie to, że są drobniutkie i dają zupełnie inne możliwości niż standardowa folia, którą posiadam w swoich zbiorach.

The reviewed product are GOLD MIRROR EFFECT ALUMINIUM CHROME FLAKES - I chose them because their tiny size and different possibilities that they give (in comparison to golden foil) interested me a lot.


Można nimi (płatkami) zrobić delikatny akcencik, można wrzucić na całe paznokcie tworząc nieregularne złote plamki - tak jak zrobiłam to ja....albo pokryć nimi całe paznokcie uzyskując piękną błyszczącą taflę :)

You can make a delicate accent, put them onto whole nail creating irregular spots - just like I did...or cover the nails with them to get beautiful and shiny surface.


Te złote płateczki aplikują się mega-łatwo. My (tzn. ja i Kasia) wybrałyśmy metodę "tycania" pacynką po lekko wilgotnym lakierze, co pozwoliło uzyskać efekt taki jak widzicie na zdjęciach :)

These golden flakes are easy to apply. We, I mean Kasia and I, chose the "dabbing" method what gave us the effect we can seein the photos.


Po nałożeniu topu wszystko jest gładziutkie, nic nie odstaje. Trwałość jest również na plus :)  Muszę dobrać się również do srebrnej wersji tej ozdoby, myślę że może się prezentować równie efektownie jak złoto :)

After applying the top coat everything is absolutely smooth and nothing stands out. Durability is also an advantage. I must get the silver version of this nail decoration...I think it may be as effective as its golden option.


Jeśli spodobały Wam się te delikatne płateczki zapraszam TUTAJ. Cena to 2,78 zł więc niezbyt dużo za całe pudełeczko ślicznych błyskotek :) Pamiętajcie też o moim kodzie ELIZA, który zapewnia 10% zniżki ♥

If you like these delicate flakes please click HERE . The price isn't high, just $1,99 for the box of beautiful bling-bling :) Remember about my 10% off code: ELIZA 


Jak widzicie mani nie wymagało zbyt wielu produktów :) Poza płatkami, ważną rolę odegrał też piękny lakier MORGAN TAYLOR - royal applique, wspaniały, bardzo głęboki fiolet, który świetnie udaje czerń :P

As you all see mani wasn't too demanding when it comes to the used prducts. The nail polish was MORGAN TAYLOR - royal applique, a great and very deep purple that imitates black :)


Żeby mani było kompletne dorzuciłyśmy przepiękne złote łezki o chropowatej powierzchni. Całość wyglądała bardzo dostojnie i elegancko. Powtórzę się chyba, ale moim zdaniem to niczego sobie propozycja na sylwestrowe mani :)

To make the look of the nails complete, we added few stunning tear-shaped studs. Entirety looked grandly and elegant. I've probably already said it but in my opinion it's a good mani for New Year's Eve.


CZEGO UŻYŁAM:
What I used:

- odżywki PIROLAM;
- MORGAN TAYLOR royal applique;
- SECHE VITE;
- płatków BEAUTY BIG BANG;
- ćwieków z BPS;


Kilka dodatkowych zdjęć:
A few additional photos:











Dzisiaj tyle - życzę Wam szampańskiej zabawy i do zobaczenia w Nowym Roku!
- Eliza ♥

That's all for today - I wish you a great New Year's Eve party and see you in 2018!
- Eliza ♥


Komentarze

  1. Aktualnie mam wlasnie takie platki na paznokciach. Na jednym tylko delilatnie, a drugi jest w nich caly i super wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować wrzucić je na cały paznokieć, podejrzewam że byłby efekt wow :)

      Usuń
  2. Piękne, iście Sylwestrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby na bogato, a jednak z umiarem ;) Podoba mi się :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Na większości zdjęć ten granat wygląda jak czerń :) Bardzo ładnie swoją droga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fiolet, ale i tak wygląda jak czarny, więc co za różnica ;)

      Usuń
  5. Byłyby teraz w sam raz na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego teraz publikowałam :) na sylwestra też błyszczałyśmy obie :P

      Usuń
  6. Świetne! Idealne na Sylwestra. Pewnie, że lubimy "słuchać" - przynajmniej ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki podwójne! Fajnie, że ktoś mnie chce czytać :*

      Usuń
  7. Świetne na karnawał :) Bardzo podobają mi się te płatki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz