Projekt u Asiulcowej - część VI "khaki", czyli świąteczne mani w nietypowej kolorystyce


Dzień dobry prawie po świętach :) Dziś ostatni dzień świąt, a ja dopiero teraz znalazłam chwilkę wolnego :) Wiadomo, żeby świętować, najpierw trzeba przygotować..ale ile potem radości ze wspólnie spędzonego czasu :)


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać paznokcie, które aktualnie noszę - świąteczne, a jakże! To moje drugie i ostatnie świąteczne zdobienie. I tak dużo moim zdaniem, chociaż jak widzę ile niektóre blogerki natworzyły to aż się za głowę łapię :)


Zakładam, że są to bardzo młode dziewczyny bez dzieci i obowiązków związanych ze świątecznymi przygotowaniami :) Ja mam wrażenie, że co roku mam mniej czasu - zupełnie nie mam pojęcia jak to się dzieje :)


Dzisiejsze pazurki powstały w ramach projektu u Asiulcowej. To już szósta część zabawy, tym razem tematem przewodnim jest kolor khaki. Ja postanowiłam go wplątać w świąteczną tematykę, mam nadzieję, że skutecznie :)


Na początku chciałabym zaznaczyć, że na żywo kolor jest bardziej khaki niż na zdjęciach ...tym razem nie bardzo wstrzeliłam się ze światłem i kolory są nieco przekłamane...no cóż, spieszyłam się :P


Trochę dumałam jak wplątać ten kolor w świąteczny klimacik. Najpierw miałam namalować Mikołaja ... nawet próbowałam i prawie wyszło, po czym drgnęła mi ręka i wszystko poszło się czesać :)


Na szczęście było to jedyne zmywanie nieudanych paznokci tego dnia :) Skoro Mikołaj nie wyszedł, postanowiłam wymalować coś prostszego - choinkowe gałązki...profilaktycznie zaczęłam od malowania na prawej dłoni :)


I standardowo okazało się, że lewą ręką wzorek namalowałam dużo ładniej niż prawą - dziwne, bo generalnie rzecz biorąc jestem osobą praworęczną :P Ale, że nie miałam czasu na ponowne kombinowanie, zostawiłam jak wyszło.


Głównym kolorem użytym w tym zdobieniu jest najbardziej zgniłozielony kolor jaki mam...(a mam tylko jeden podchodzący tonacją pod temat tego tygodnia) czyli SOPHIN nr 85. Kremowy lakier w kolorze wojskowej zieleni :)


SOPHIN nie był jedyną zielenią w tym mani...swoje gałązki nieco ożywiłam piękniusim COLOR CLUB 870 rule breaker, piękna zieleń z delikatnym shimmerem (niedługo pokażę ją w oddzielnym poście).



Wszystkie paznokcie są okraszone stemplami z motywem płatków śniegu - jak nie ma za oknem, to chociaż na paznokciach się pojawił, a co! Jedne stemple robiłam SOPHINEM, resztę KALEIDOSCOPE stf-301 pearly beach.


Bazą pod zdobienia (pod stemple i gałązki też), był mlecznobiały lakier ZILA 119 white (dałam 3 warstwy, żeby uzyskać efekt całkowitego krycia). Powiem Wam, że gdyby można było dać jedną warstwę mniej, byłby moim ulubieńcem.


Śnieżynkowe wzory pochodzą oczywiście z mojej ulubionej o tej porze roku płytki - B. LOVES PLATES B.05 let it snow. Mam wrażenie, że ten konkretny wzór jest przeze mnie najczęściej wybierany :)


Na ciemnych paznokciach dorzuciłam wzorek pojedynczego płatka śniegu...wystemplowanie całych paznokci byłoby chyba przesadne, a tak wyszło całkiem przyjemnie moim zdaniem...jakie jest Wasze zdanie?


Moje malowane lakierami wzorki ozdobiłam dodatkowo czerwonymi cyrkoniami w kształcie łezek, które ułożyłam w kształt kokardki...na środek dokleiłam złotą kuleczkę bulionu :) wyszło chyba fajnie...tak myślę!


CZEGO UŻYŁAM:

- odżywki PIROLAM;
- SOPHIN;
- KALEIDOSCOPE stf-301 pearly beach;
- BORN PRETTY STORE lakier do stempli (czerwony);
- COLOR CLUB 870 rule breaker;
- ZILA 119 white;
- taśma w płynie z BORN PRETTY STORE;
- SECHE VITE;
- klej do ozdób z BEAUTY BIG BANG;
- płytki BLP b.05 let it snow;
- stempla;
- cyrkonii i bulionu;
- cieniutkiego pędzelka;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI - ŚREDNIO TRUDNE:

1. Nakładamy odżywkę i biały lakier na akcentowanych paznokciach - zdj. 1;
2. Zabezpieczamy skórki i stemplujemy białe paznokcie (jeden na srebrno, drugi w kolorze khaki) - zdj. 2, 3 i 4;
3. Na wystemplowanych srebrnym lakierem paznokciach malujemy cieniutkim pędzelkiem gałązki - zdj. 5;
4. Po namalowaniu wzoru, przyklejamy cyrkonie i bulion - zdj. 6;
5. Na środku śnieżynek w kolorze khaki malujemy sondą czerwone kropki - zdj. 7;
6. Zabezpieczamy taśmą skórki i stemplujemy ciemniejsze paznokcie - zdj. 8 i 9;
7. Na środku śnieżynek stawiamy czerwone kropki :)
8. Całość pokrywamy topem.


KILKA(naście) DODATKOWYCH ZDJĄTEK:















Uffff, sporo tych fotek mi wyszło :P 
Życzę spokojnego wieczoru - do następnego posta!
Eliza ♥


Komentarze

  1. Świetne pazurki! Sama nie wiem co podoba mi się bardziej - czy malowane choinkowe gałązki, czy śnieżynki z kropkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że się podobają :) fakt, śnieżynki fajnie wyglądają, czerwone kropki dodały im uroku :)

      Usuń
  2. Piękne! Wszystko ze sobą super gra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, iście świąteczne mani :) Ja nadal nie znajduje czasu na jakikolwiek post :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Violu :* widzisz, też miałaś wkład w to mani, srebrny lakier oczywiście od Ciebie ♥ ZNajdziesz w końcu :*

      Usuń
  4. Zdobienie jest fantastyczne! Ja nawet jeszcze się nie zabrałam za moje khaki. Zupełnie nie miałam czasu przed/na Święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też niespecjalnie miałam czas, ale jeden wieczór sobie zarezerwowałem,bo paznokcie były tak okropne, że patrzeć na nie nie mogłam :P

      Usuń
  5. Pieknie wyszlo. Żałuje, ze nie malowałam niczego podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :* ja dawno nie malowałam ręcznie i okazało się że pędzelkiem ledwo umiem operować, a takie kiedyś ładne kwiaty potrafiłam wymalować... :P

      Usuń
  6. Świetnie wyszło, gałązki na serdecznych wyglądają super :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz