Z kwartalnym poślizgiem... :P


Hej, miało być wczoraj, ale padłam :) Piszę więc dziś, mam chwileczkę wolnego to wykorzystam :)
Nie mam żadnego świątecznego mani, zresztą chyba nigdy nie robiłam stricte wielkanocnych paznokci...



Je jestem klasyczna Matka Polka i przed świętami mam co robić - paznokcie schodzą na drugi plan (nie ma czasu na zabawy w kurczaczki czy inne zajączki na paznokciach kiedy kuchnia wzywa). Dlatego dziś pokazuję Wam...


...moje sylwestrowe mani :D Haha! Niezły poślizg co? Minął cały kwartał zanim pokazałam :) Jakoś nie było czasu ani okazji żeby wcześniej je zaprezentować, zresztą to był ten moment kiedy się zorientowałam, że na blogu same niebieskości...


Tak więc na Sylwestra miałam stosunkowo skromne pazurki, ale byłam z nich bardzo zadowolona. Sprawdzone połączenie kolorystyczne to dobra sprawa :) Zdjęcia niekoniecznie oddają ich prawdziwej urody, bo w realu ładnie błyszczały :P


Oczywiście na "wydziwiane" pazury czasu nie miałam (coś ostatnio to mój stan trwały) więc zdecydowałam się na piękny granat ze srebrnymi akcentami - wydawało mi się, że będzie to wystarczająco karnawałowe.


Mani podobało się wszystkim koleżankom, więc byłam tym bardziej zadowolona :) Podstawą tego zdobienia był przepiękny, granatowy lakier marki KINETICS "call me blue" - piękny, głęboki kolor z tyciusimi drobinkami.


Byłam pod wielkim wrażeniem tej emalii...jedna warstwa zapewniła praktycznie całkowite krycie. Szeroki, lekko zaokrąglony pędzelek bardzo ułatwia malowanie. Nic się nie rozlewa,a czas schnięcia jest rewelacyjny ♥


Na ten piękny podkład wrzuciłam srebrne stemple z motywem róży. Sreberko to oczywiście B. LOVES PLATES + COLOUR ALIKE blp03 "B. a silver king" - rewelacyjny do tego typu zadań, złapał absolutnie każdy szczegół!


Wzorek pochodzi z jednej z moich ulubionych płytek, dobrze Wam znanej B. LOVES PLATES B.02 flower power ♥ Tym razem w mało wiosennym, ale wciąż efektownym wydaniu :) Takie zimowe różyczki :P


Całość mani dopełniłam "tęczowym pyłkiem" czy jakoś tak - fajnie błyszczącym brokacikiem firmy MAGA. Udało mi się go wygrać przy jakiejś fejsbukowej okazji - nie pamiętam dokładnie w jakich okolicznościach, ważne, że pięknie błyszczy ♥


Będę już kończyła, bo wiadomo święta....w tym miejscu chciałabym Wam życzyć wesołego ALLELUJA - czasu spokojnego, radosnego i rodzinnego, smacznego jajka no i mokrego dyngusa oczywiście też :)


CZEGO UŻYŁAM:

- odżywki PIROLAM;
- KINETICS call me blue;
- BLP+CA blp03 b. a silver king;
- SECHE VITE;
- brokat MAGA;
- B. LOVES PLATES b.02 flower power;
- BPS lateks do skórek;
- clear jelly stamper;


Kilka(naście) dodatkowych zdjęć :)













Dzięki i do zobaczenia wkrótce :)
- Eliza ♥

Komentarze

  1. Chociaż nie przepadam za niebieskimi mani, te mi się bardzo podobają. Cudna jest ta róża. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) ja z kolei uwielbiam niebieskie pazurki ♥

      Usuń
  2. Nie ważne, że z poślizgiem, ważne, że pokazałaś to śliczne mani 😉💙

    OdpowiedzUsuń
  3. Mani z sylwestra? Niezły poślizg :) Ale nie masz się czym przejmować! Zdobienie jest piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę się spóźniłam ... :P Najważniejsze, że się podoba ;)

      Usuń
  4. Ja jestem ostatnim czasem zakochana w lakierach Kinetics własnie za ich krycie i genialny pędzelek :) Pieknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i to w dużej mierze dzięki Tobie :) Nakupiłam sobie kilka lakierów tej marki i chyba na tym nie skończę ... :*

      Usuń
  5. The rose print is fantastic and the glitter particles are so well placed!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, no i co? No i dobrze! Skończył się post wiec jest zabawa 😉 A, że karnawałowa, pff kto na to zwraca uwagę? 😜
    Śliczne mani Kochana 😍😘♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Ciebie zawsze można liczyć! Dzięki za dobre słowo :*

      Usuń
  7. Uwielbiam niebieskości na paznokciach, super połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz