Perłowe zawijasy


Dzień dobry! Jak minęły Wam pierwsze dni majowego długiego weekendu? U mnie wyśmienicie ♥ Po ciężkim tygodniu z nieprzyjemnym zakończeniem, w weekend weszłam w przyjemnym nastroju i oby tak zostało :)


Dzisiaj Chciałabym pokazać Wam paznokcie, które nosiłam jakoś w połowie marca :) Ich publikację odłożyłam w czasie ze względu na natłok niebieskich zdobień w moim wykonaniu :P Mam jeszcze kilka w tym kolorze :)


Tak coś patrzę, że kwiecień był jakiś ubogi we wpisy, ale może uda mi się trochę to nadrobić biorąc pod uwagę ilość wolnego czasu, który mam przed sobą...zobaczymy - mam  kilka całkiem fajnych pazurków do pokazania :)


Te, które prezentuję dzisiaj nieco mnie rozczarowały...tzn całość generalnie rzecz biorąc mi się podobała, ale spodziewałam się bardziej spektakularnego efektu pociągnięcia stempli niebieskim pyłkiem...


Ale po kolei...Głównym kolorkiem tego mani jak same widzicie jest niebieski. Tak naprawdę mamy tutaj aż 3 jego odcienie...pierwszy, holograficzny KIKO 005, który zakupiłam razem z Violą jeszcze w listopadzie :)


Lakier bardzo przyjemny, fajnie się nim malowało - z tego co pamiętam jest dosyć dobrze napigmentowany i trwały :) Efekt holo jest mocno rozproszony, ale w słońcu pięknie migotał  ♥ Podoba mi się! :)


Pod wzorem mamy bardzo ciemny KINETICS sinful. Lubię lakiery tej marki - bardzo wygodny pędzelek a pigmentacja jest po prostu MEGA! Już jedna warstwa mogłaby dać radę...druga dodaje po prostu głębi ♥


Wzór, lekko kwiatowy (chociaż wcześniej zinterpretowałam go jako zwykłe zawijaski....) pochodzi z płytki B. LOVES PLATES B.06 classy and chic pełnej arabeskowych motywów i eleganckich zawijasków ♥


Stemplowałam trochę kombinując i niestety efekt mnie lekko rozczarował :) Na pierwszy rzut poszedł lakiero-klej MOYRA do stemplowania folią transferową... Jak już wiecie, folii nie użyłam chcąc uzyskać nieco inny efekt..


Kurczę, nie przewidziałam, że jednak ten specyfik jest trochę za jasny, żeby uzyskać piękny efekt chromu z niebieskim połyskiem...Wrzuciłam na niego pyłek z BORN PRETTY STORE i ... ledwie co go widać niestety :(


Pyłek dał lekko perłowy połysk z minimalnie niebieskawym odcieniu. Nie wyglądało to fatalnie, ale nie tego oczekiwałam wymyślając sobie to zdobienie.... No nic, czasem bywa i tak :) Zdarzają się Wam tego typu rozczarowania?


CZEGO UŻYŁAM:

- na pewno jakiejś odżywki jako bazy...;
- KIKO holograficzny nr 005;
- KINETICS sinful;
- MOYRA lakier do stemplowania folią transferową;
- lateksu ochronnego z BPS;
- SECHE VITE;
- płytki B. LOVES PLATES b.06 classy and chic;
- pyłku BPS;
- stempla "jumbo" od  B. LOVES PLATES;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI - ŁATWE:

1. Nakładamy odżywkę - zdj. 1. , następnie po 2 warstwy koloru - zdj.2;
2. Zabezpieczamy paznokcie lateksem - zdj. 3;
3. Robimy stemple lakierem do folii transferowej - zdj. 4;
4. W jeszcze wilgotny lakier-klej wcieramy delikatnie pyłek - zdj. 5;
5. Zdejmujemy lateksik, czyścimy niedoskonałości i nakładamy top :)


KILKA DODATKOWYCH FOTEK:















Tyle na dziś - życzę Wam miłego majowego odpoczynku!
- Eliza ♥

Komentarze

  1. Udała się KIKO ta seria, mam grafit i bardzo sobie chwalę, mani jak zawsze piękny 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też mam grafit, czeka na cierpliwie na swoją kolejkę :)

      Usuń
  2. Pięknie wyszło, nie przesadzaj :) Z tego co widzę stemplowałaś srebrem, a pod wszelakie pyłki, czy to holo czy metaliki najlepiej nadaje sie czarny. Biały pod pyłki neonowe a srebro pod folię transferową. Ja tam widzę delikatną poświatę błękitnego pyłku. To wszystko zależy od kąta pod jakim masz pokazane pazurki na fotce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stemplowałam bielą, może na zdjęciach inaczej widoczne...no właśnie chyba muszę sobie sprawić czarny... :) :*

      Usuń
  3. Mi sie podoba ten niebieski lakier i chetnie bym go przygarnela:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to podpowiem, że znajdziesz go w KIKO :P hehehe Ładny jest :)

      Usuń
  4. Ja tez widzę pyłek 😍✨
    Śliczne niebieskości 💙 Aż mnie korci... 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszło, ten stempel bardzo mi się podoba, nawet mimo tego, że jest niebieski. 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. I wzór i kolorystyka bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 33 year-old Financial Analyst Phil Brumhead, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like Catch .44 and Paintball. Took a trip to Birthplace of Jesus: Church of the Nativity and the Pilgrimage Route and drives a Envoy XUV. mozesz sprobowac tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz