Trochę inny kwiatek urodzinowy.... - ZILA 105 JASPER


Cześć! Jak się macie? U mnie całkiem sympatycznie, piękna pogoda, majówka za pasem, za chwilę spotkanie z moimi dziewczynami i babski dzionek - pyszne jedzonko, spacer i malowanie pazurków... Czego chcieć więcej!


Dzisiaj chcę Wam pokazać paznokcie, jakie zrobiłam sobie na urodziny :) Bo nie wiem czy wiecie, ale w mijającym tygodniu stuknęła mi 37. wiosenka :) Stara baba już ze mnie, ale tylko ciałem....duchem jeszcze nie :)


W związku ze swoim świętem nabrałam ochoty na malowanie paznokci, ale totalnie nie miałam na nic pomysłu...tu z pomocą przyszłyście Wy ♥ Na instagramie Snaily rzuciła kolor, ktoś zaproponował biżuteryjne i proszę :)


Z takim silnym wsparciem nie ma rzeczy trudnych :) Zrobiłam szybciutkie mani w pięknym kolorze z delikatnym kwiatkiem zrobionym z ćwieków i z cyrkonii...mam nadzieję, że widzicie tam kwiatka...widzicie? ;)


Lubię tego typu zdobienia...bardzo proste, a zwracają uwagę :) Mimo tego, że nadal noszę to mani (przynajmniej przez następne kilka godzin...) to już trochę inaczej wygląda...ktoś mi chyba pozazdrościł paznokci...wskazujący trzasł :P


Niestety nie używam żadnych żeli, hybryd budujących ani innych takich...musiałam wszystkie ściąć na zero...no nic, w końcu odrosną. Widocznie nie dane mi jest cieszyć się pięknymi długimi paznokciami (ach gdzie te czasy...).


Zdobienie to było okazją do przetestowania jednego z lakierów, które dosyć długo czekały na swoją kolej. Mowa o lakierze ZILA 105 "jasper" - ślicznej kremowej czerwieni w lekko malinowym odcieniu ♥


I tu jestem trochę skonsternowana...przygotowując posty recenzujące zawsze wklepuje adres sklepu, w którym można kupić lakier a dzisiaj zonk...sklep tymczasowo niedostępny i w sumie nie wiem co się dzieje o.O


W każdym razie słów kilka wypada napisać, bo lakier wart uwagi...Jak już wspominałam jest to lekko malinowy krem, bardzo dobrze napigmentowany - wystarczyły 2 niezbyt grube warstwy :)


Emalia schnie szybko, jest trwała - warta uwagi i to zdecydowanie! Niestety nie podlinkuję Wam tego lakieru, ale mam nadzieję, że można je gdzieś znaleźć...spróbuję się czegoś dowiedzieć w najbliższym czasie :)


Ale czerwona ZILA to nie jedyny lakier użyty w tym mani...myślę, że Was trochę zaskoczę jeśli teraz napiszę, że użyłam aż 3 lakierów :) Tak, trzech :P Jeden to wspomniana już czerwień, kolejny to biały GOLDEN ROSE rich color 76.


Ale jakoś mi tak zbyt biało było, to postanowiłam wrzucić na niego cudny lakier, który daje coś w stylu efektu syrenki...mowa o SOPHIN 146, który nadaje taką fajną złotą powłoczkę - fajnie się zgrała ze złotymi dodatkami :)


Cyrkonie dobrałam kolorystycznie, dorzuciłam też ćwieki w różnych kształtach -całość podobała mi się bardzo. Mam nadzieję, że Wam również przypadło do gustu :) Oczywiście czekam na Wasze komentarze :* ♥


CZEGO UŻYŁAM:

- podkładu ORLY (zapomniałam wrzucić do zdjęcia);
- ZILA 105 jasper;
- SECHE VITE;
- GOLDEN ROSE rich color 76;
- SOPHIN 146;
- ćwieki i cyrkonie z BPS;
- klej do ozdób;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI - ŁATWE:

1. Nakładamy odżywkę - zdj.1, następnie po 2 warstwy koloru;
2. Na białe paznokcie dorzucamy jedną warstwę złotawego topperka - zdj.2;
3. Przyklejamy przygotowane ozdoby - zdj.3 i 4;
4. Całość zabezpieczamy topem :)


Kilka dodatkowych foteczek:
















Dzisiaj tyle ♥ Do następnego!
- Eliza :*

Komentarze

  1. Śliczne i kobiece mani 😍 Dziękuję za wspominkę Kochana 😘 Aaaa - jasne, ze widzę kwiatka! Takiego tulipka ślicznego 🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ozdóbka! Tak jak mówisz - dużo nie trzeba a i tak przyciąga skutecznie wzrok :)
    A co do drogeria.pl to też mnie zaskoczyli. Chciałam coś zobaczyć jakiś miesiąc temu i ta sama sytucja - sklep niedostępny. Domyślam się, że padli :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na początku myślałam, że po prostu coś źle wklepałam ale nie...ewidentnie już ich nie ma w sieci o.O

      Usuń
  3. Swietne mani :). Mojr urodzint w lipcu ale juz szukam inspiracji na paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszukałam dzień przed zapytując dziewczyny na instagramowej grupie :) są niezawodne :)

      Usuń
  4. pewnie że widać że to piękny kwiatuszek! ;) wszystkiego co najlepsze Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Fajnie, że widać tego kwiatka....myślałam, że tylko ja go zobaczę :)

      Usuń

Prześlij komentarz