Stempelkowe "tatuaże" od BPS


Cześć! A ja dzisiaj na przekór pogodzie wracam do jesieni...Co prawda za oknem wspaniała zima, ale mam do pokazania zdobienie, które zrobiłam jeszcze w październiku. Bardzo proste i jednocześnie bardzo przyjemne.



Znowu zabałaganiłam z regularnymi wpisami, ale sama sobie wytłumaczyłam, że nie ma co się spinać - nie żyję z robienia paznokci...nic nie zależy od częstotliwości  wpisów, przestałam się stresować i znowu to miejsce jest moim odpoczynkiem 😊


Dzisiejszy wpis jest recenzją uroczej płytki, którą otrzymałam od BORN PRETTY STORE w ramach blogerskiej współpracy. Mowa o płytce s serii "spring garden" L003, pełnej fantastycznych wzorów, które mi osobiście kojarzą się z tatuażami.


Cóż mogę powiedzieć o samej płytce...po pierwsze podoba mi się bardzo, po drugie jest świetnej jakości, wzory odbijają się perfekcyjnie no i są naprawdę ciekawe - większość idealnie się nadaje do robienia kolorowanych stempli 😍


I właśnie po tę technikę sięgnęłam... Wyszło delikatnie, ładnie i ...jesiennie 😏 Niewielkim nakładem pracy można osiągnąć ciekawy efekt. Płyteczkę znajdziecie TUTAJ w cenie $2,99, zachęcam do użycia mojego kodu ELZB10 😀


Kolory, jak same widzicie iście jesienne ♥ Pomarańczowy to ORLY flicker, którego używam dosłownie raz, no może dwa razy w roku - w sezonie jesiennym. Jest obłędnie śliczny, lekko metaliczny...lubię go!


Nudziak, na którym odbiłam wzór to KIKO ale taki no name...obejrzałam z każdej strony i nazwy nie znalazłam 😒 dostałam go kiedyś w zestawie z "żelowym" topem. Na zdjęciach tego nie widać, ale ten beżyk mieni się złotymi drobinkami 😉


Stemple robiłam moją ulubioną ostatnio czernią B. LOVES PLATES BLP01 B. a black hole - póki co nie spotkałam się z lepszym lakierem do stempli - zresztą same widzicie jak pięknie odbił cały wzór...czego chcieć więcej 😉


Całość urozmaiciłam maleńkimi ćwiekami w kolorze złota (ćwieki też z BPS). Dorzuciłam je również do wzoru, bo mi czegoś brakowało. Całość, jak już pisałam gdzieś wyżej, nosiła mi się bardzo dobrze. Byłam mega zadowolona z tych pazurków ♥


Jeszcze kilka dodatkowych fotek:




 

Dzisiaj tyle, do zobaczyska w następnym poście 😘
- Eliza ♥


Komentarze

  1. Piękne wzory, na prawdę to cudownie wygląda <3 Z koleżanką, na pewno po to sięgniemy :D Tym bardziej cena nie jest jakoś zastraszająca, a efekt końcowy wygląda świetnie. Ja jestem zachwycona i nie mogę się doczekać, aż zamówienie do mnie dotrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to na zdrowie :) płytka jest naprawdę rewelacyjna i daje dużo możliwości :)

      Usuń
  2. Mam te płytkę i również uważam, ze jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tę płytkę i jestem zakochana we wzorach. Dokładnie wczoraj siedziałam, zastanawiałam się, który użyć jako następny i wybrałam dokładnie ten, który Ty masz ;D
    Przepięknie wygląda na Twoich paznokciach i świetny pomysł z uzupełnieniem go tymi malutkimi ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie widziałam tak pięknych wzorków, idealne do reverse stampingu, prawda? :)

      Usuń
  4. cudne zdobienie ;) podobają mi się wzory w tym stylu i ubolewam, że nie mieszczą się na moich paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie zmieścił się cały ten wzór, można pokombinować, chociaż wiem, że Ty masz naprawdę drobną płytkę :)

      Usuń
  5. W pierwszej sekundzie, jak zobaczyłam zdjęcie główne, to pomyślałam, że robiłaś te stempelki kasztanami! :o :D
    Świetne pazurki :P.
    Obserwuję, żeby być na bieżąco :).
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz