Raz słońce, raz deszcz - BPS thermal nail polish "wooden shallow"


Cześć moje Kochane ♥ Jak żyjecie? Ja powolutku...ale cały czas do przodu 😊 Właśnie jestem po pierwszej w tym roku burzy - wybrałam się z psem na spacer do parku i powiem szczerze szybko wracałam 😨 wśród drzew jakoś tak ciemno i straszno w tym huku grzmotów było...



Rzuciłam tylko garść orzechów wiewiórce i uciekałam do domu...a Precel zamiast robić co trzeba zajął się wąchaniem kwiatków 😂 W każdym razie już po burzy....a mnie naszła ochota na opublikowanie nowego posta.


Ostatnio jest mnie tu duuużo mniej z jednego małego względu....od miesiąca mam totalnie niepomalowane pazurki, ale o tym przy okazji następnego posta. Póki co, dzisiaj chcę Wam zaprezentować nowy lakier z BORN PRETTY STORE.


Otrzymałam go w paczce współpracowej i nie mogłam się doczekać kiedy go użyję. Tym bardziej, że skusiłam się na inny niż zwykle kolor (do tej pory wybierałam odcienie różu i fioletu). Mowa o termicznym lakierze BPLR-04 wooden shallow.


Jest to emalia wymagająca 3 warstw jeśli chcemy uzyskać pożądane efekty. A efekty są naprawdę ciekawe. Do tej pory moje termiczne lakiery miały dwa odcienie - ten ma aż trzy 😁 Najjaśniejszy jest niemal żółty (oczywiście ten gościł najczęściej na moich wiecznie ciepłych dłoniach).


Następny  jest fajny, nieco groszkowy odcień (taki przejściowy), żeby w końcu przejść w zgniłą, lekko szarawą zieleń - starałam się Wam ją pokazać przy pomocy lodu 😁 Lakier bardzo fajny, świetnie się trzymał (ponad tydzień!) i dobrze się zmywał. Tak lubię!


Jeśli Wam się podoba śmiało kupujcie, cena to $3,59 , nie zapominajcie też o moim kodzie ELZB10 😏 Stemplowałam niezastąpioną czernią od B. LOVES PLATES BLP01 B. a Black Hole - piękna, nasycona, idealnie odbijająca każdy szczegół.


Lekko splątany wzór pochodzi z płytki MOYRA stamping plate 38 aboriginal. Fajnie wyglądał na zmieniających kolor paznokciach. Płytek MOYRA nie da się nie lubić, poza świetnymi motywami, są też ardzo dobrej jakości, co chyba widać  😍


To chyba tyle...Mam nadzieję, że pazurki się podobają...i mam pytanie. Czy Wy też macie problemy z normalnym korzystaniem z bloggera? Mnie wylogowuje co i rusz, doprowadzając mnie przy tym do białej gorączki 😖 nawet odpowiadanie na komentarze jest problemem...


Dzięki za uwagę i za to, że jesteście ♥ Miłego weekendu życzę - Eliza 😘

Kilka dodatkowych zdjęć:







Komentarze

  1. Hihi, rozbawiłaś mnie Preclem wąchającym kwiatki :D Słodziak z niego :)
    Takiego 3-kolorowego lakieru jeszcze nie miałam. Fajny pomysł na tło do jakiegoś liściastego zdobienia. Choć pod tą siateczką tez wygląda fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ten mój psiak to przekorniak, zawsze odwrotnie niż potrzeba ☺️ a lakier naprawdę wart uwagi, z czystym sumieniem mogę polecić ☺️

      Usuń

Prześlij komentarz