Chabrowe pole - BPS lakier do stempli BP-BW03 & płytka nicole diary 092


Cześć Gwiazdeczki, po kolejnej przerwie wymuszonej brakiem internetu (uroki wiejskiego życia - brak zasięgu, zapomnij o załadowaniu zdjęć) jestem z kolejną recenzją - bo na razie muszę się z nich wywiązać w pierwszej kolejności :)



Przedmiotem recenzji są dwie rzeczy (bo już się pogubiłam co kiedy dostałam, co było niespodzianką , a co wybranym przeze mnie produktem...). Pierwsza z nich to przepiękny lakier do stempli, druga, bardzo ciekawa i delikatna płytka NICOLE DIARY.


Zacznę od płytki - dostałam ją w ramach współpracy z BORN PRETTY STORE jako paczkę-niespodziankę (płytek było kilka). Jest to płyteczka marki NICOLE DIARY, którą BPS niedawno wprowadziło do swojej oferty.


Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tymi płytkami i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Po pierwsze wzory są bardzo łądne i gwarantują piękne zdobienia w różnych, delikatnych kombinacjach...


Po drugie jakość jest również mega, wszystko się odbija z najmniejszymi detalami (same wzory w sumie należą do tych drobniejszych). Zachęcająca jest też cena $1,29, więc myślę, że nie ma się nad czym zastanawiać i po prostu kliknąć TUTAJ i zakupić 😏


Drugim produktem jest lakier do stempli, którego użyłam nie tylko do stempli (głównie z racji tego, że wybrałam niewielki wzór do odbijania). Wydaje mi się, że ten lakier też dostałam w ramach współpracowej "niespodzianki" 😋


Po kolejnej długiej przerwie od malowania nie było opcji innej niż kolor niebieski na pazurkach!!! Wrzuciłam go na całe pazurki, wyglądał naprawdę przepięknie - kocham takie chabrowe kolory 😍 Ten piękniś to BP-BW03 "ingalla", który znajdziecie TUTAJ.


Jako zwykły lakier wytrzymał na moich paznokciach 3 dni bez uszczerbku, wynik taki sobie, ale liczyłam się z tym...w końcu to lakier do stempli a nie zwykła emalia. Jeśli chodzi o stemplowanie, nie mam żadnych zastrzeżeń.


Gdybyście były zainteresowane, to kosztuje $2.99 (są różne odcienie niebieskości - wszystkie piękne ♥). Pamiętajcie też o kodzie ELZB10 😁 Całe mani już zniknęło z moich pazurków - planuję nowe, wściekle różowe tym razem..ale coś czasu brakuje 😲🙈


Kończę już dzisiejszy post...za jakiś czas na pewno pojawi się coś nowego - nie zamierzam rezygnować! Póki co dziękuję za uwagę i do zobaczenia za jakiś czas...jak już wyślę dziecko do szkoły a męża do pracy powinnam mieć nieco więcej wolnego 😆

Buziam - Eliza ♥







Komentarze