PROJEKT II, TYDZIEŃ 1. - Metalowe Guziki (Wasze prace)


Cześć! Pierwszy tydzień drugiej edycji mojego projeku. Cieszę się, że zebrało się całkiem przyjemne grono i przypominam, że jeśli ktoś ma ochotę przyłączyć się do zabawy może to zrobić choćby zaraz :)
Tematem pierwszego tygodnia były METALOWE GUZIKI, czyli ćwieki. Ja osobiście uwielbiam tego typu ozdóbki, ale jeśli obserwujecie mojego bloga, wiecie o tym doskonale :)

Poniżej prezentuję Wasze piękne prace (ile osób tyle interpretacji tematu) - różnorodność niesamowita! Właśnie dlatego uwielbiam projekty paznokciowe - każda z nas zupełnie inaczej interpretuje taki sam temat...Ile inspiracji.... ♥ Podobnie jak ostatnim razem, macie do dyspozycji 3 głosy. Głosujemy przez cały tydzień (do następnej soboty) poprzez podanie numeru uczestniczki. Głosować może każda osoba zaglądająca na bloga :) No to co...oglądamy? :)

1. Owidia (klik)



2. Gosia (klik)



3. Viola (klik)



4. Kasia (klik)



5. Magda Matysiak



6. Agnieszka Z. (klik)



7. Żaneta Witkowska



8. Karaja (klik)



9. Natalien



10. Justyna (klik)



11. Modnania (klik)



12. Mariola M. (klik)



13. Milena - Lakierowa Obsesja (klik)



14. Zakręcona ZuZula (klik)



15. Aggi eN (klik)



16. Ajsza Nails (klik)



17. Eliza Ok-W (klik)


To jest cała galeria...jeśli któraś z Was się spóźniła spokojnie doślijcie a dodam zdjęcie :) Głosujemy!

Buziole - Eliza ♥

Komentarze

  1. To ja swoje głosy oddaje na :

    1. Owidia
    13. Milena - Lakierowa Obsesja
    14. Zakręcona ZuZula

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Owidia
    4. Kasia
    14. ZuZula

    OdpowiedzUsuń
  3. 6 13 17 :) Podoba mi się sporo więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.zakręcona Zuzula
    2.Viola
    3.Owidia

    OdpowiedzUsuń
  5. 3,14,17 😊

    Milena

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Owidia
    10. Justyna
    13 Milena

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny się postarały ;-) Jak dla mnie najlepiej wyglądają: 3,10,13 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A moje głosy lecą do:
    1 - Owidia
    7 - Żaneta W.
    13- Milena ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zdobienia świetne; a oddaję głosy na 1, 13 i 14 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli ja też mogę głosować, to trzymam kciuki za Owidię (1) - piękny niebieski i śliczne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 9 13 i 14 :) Chociaż wszystkie mnie urzekły oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda praca ma w sonie coś pięknego, aż ciężko wybrać tylko trzy. Jednak moje faworytki to 1, 9 i 13 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie bardzo fajne, ale jak juz musze wybrac to niech bedzie: 1, 3 i 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham ćwieki ♥ Głosy oddaję na:

    7. Żaneta Witkowska
    10. Justyna
    14. Zakręcona ZuZula

    OdpowiedzUsuń
  15. oh nie, pojechałam na urlop i przegapiłam! Losie, co za fatalne zgranie w czasie xD
    mam nadzieję, że niedługo jeszcze będziesz robiła i tym razem nie będę smażyć gdzieś tyłka :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz