Skarby Atlantydy - SOPHIN 365 "deep water" (seria BLUE LAGOON)


Cześć! Miało być wczoraj, wyszło jak zwykle.... :P Wczoraj wieczorem padłam jak mucha i nie było mowy o pisaniu żadnego posta....Straciłam przytomność i nic nie było w stanie mnie ruszyć z miejsca :P


Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moje najświeższe pazurki, które wciąż jeszcze noszę :) Po raz pierwszy od ładnych paru tygodni zrobiłam mani, które naprawdę mi się podoba pod każdym względem...


Wybrałam sobie piękny niebieski lakier (o nim za chwilę...), który zainspirował mnie do biżuteryjnego zdobienia...no bo jak inaczej ozdobić takie cudo...dodać klejnotów, żeby wyglądał po królewsku i tyle ♥


Pierwotnie zamiast cyrkonii chciałam użyć złotych, trójkątnych ćwieków...ale w ostatniej chwili zmieniłam zdanie i wydaje mi się, że bardzo dobrze zrobiłam. Manicure podoba mi się bardzo - lubię takie zdobienia.


Ozdoby (wszystkie) są moimi zdobyczami z BORN PRETTY STORE. Część kupiona za punkty, część zdobyta w ramach współpracy...Każde z nich już Wam pokazywałam, często po nie sięgam :P


Jasne, duże ozdóbki pokazywałam Wam w ubiegłym roku jesienią (KLIK). Możecie je kupić TUTAJ w całkiem przyzwoitej cenie. Są przepiękne i zdjęcia nie oddają ich urody (lampa psuje efekt niestety...).


Niebieskie cyrkonki pokazywałam Wam już dawno (KLIK) - pamiętam, że wtedy właśnie sprawdzałam matury pisemne...weekend wyjęty z życia :P Możecie je znaleźć TUTAJ - są naprawdę piękne. Polecam!!! 


Jeszcze tylko wspomnę, że w razie chęci popełnienia zakupów w tej internetowej drogerii, zachęcam Was do użycia mojego kodu rabatowego, który daje 10% zniżki na cały koszyk. Kod to: ELZB10 -> śmiało! 


Do cyrkonii dodałam drobny bulion w złotym kolorze..niestety z upływem czasu (dość krótkiego zresztą...) straciły swój złoty blask i teraz są jakieś takie jakby przybrudzone...nic to - pretekst do nowych pazurków!


A teraz przyszła pora na słów kilka o głównym bohaterze dzisiejszego posta. Mowa oczywiście o przepięknym lakierze SOPHIN, który otrzymałam w ramach współpracy (co nie wpływa na moją opinię).


Jest to emalia z najnowszej, letniej kolekcji blue lagoon złożonej z 8 pięknych lakierów w odcieniach niebieskości (cała kolekcja TUTAJ). Numer 365 "deep water" jest pięknym, głębokim niebieściakiem.


Lakier jest świetnie napigmentowany - zobaczycie na filmie jak świetnie kryje już po pierwszej, cienkiej warstwie. Jestem absolutnie zachwycona tym pięknisiem. Zdjęcia kradną mu nieco uroku, ale i tak wymiata.


Buteleczka standardowa dla marki, prosta i z dużą pojemnością aż 12 ml. Niezbyt szeroki, równo przycięty pędzelek jest idealny - świetnie się nim manewruje podczas malowania, lakier nie rozlewa się na skórki.


Czas schnięcia bardzo dobry (po pomalowaniu warstwy na obu dłoniach, można nakładać już kolejną), trwałość chyba też - przetrwał sobotnie porządki i tony zmywania :P Po dwóch dniach nawet się nie wytarł.


Ważną kwestią jest fakt, że jego formuła oparta jest na zasadzie BIG5FREE, czyli nie zawiera toksycznych substancji takich jak: formaldehyd, toluen, ftalany, kamfora czy parabeny. Dla mnie to istotna kwestia!


Lakier możecie kupić w internetowym sklepie marki SOPHIN -> klik. Ten konkretny kolorek znajdziecie TUTAJ w cenie 26 zł. To nie jest wygórowana cena, jeśli weźmiemy pod uwagę jakość emalii ♥


Serdecznie polecam! Naprawdę! Jest to jeden z najpiękniejszych niebieskich lakierów z jakimi miałam do czynienia - a mam ich trochę, co by nie mówić :P A jak WAM się podoba to cudo? Czekam na opinie :)


CZEGO UŻYŁAM:
  • odżywki SOPHIN - oxygen hardener;
  • lakieru SOPHIN - nr 365 deep water;
  • utwardzacza SECHE VITE;
  • cyrkonii z BPS;
  • bulionu;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI - ŁATWE:


Dodatkowe zdjęcia:


Dziękuję firmie COSMO ART za możliwość testowania lakieru


P.S. Filmik został złożony przez mego męża, który wymyślił również nazwę dla tego zdobienia ♥ Sęk ju ♥
P.S.2 Jedno ze zdjęć zrobiłam w aplikacji PRISMA....moim zdaniem idealnie pasuje do tytułu :P


Komentarze

  1. Piękne są <3 Zapraszam Cię do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobienie i niesamowity kolor! Piękny! Już jest na mojej ,,wishliście" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor i bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor :) Bardzo lubię Twoje filmy, pochwal męża za profesjonalizm ... Brawo Piotr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wiolu, męża pochwalę, ale to ja nadzoruję każdy, nawet najmniejszy szczegół :P Działamy razem :P

      Usuń
  5. Cudny ten niebieski <3 A zdobienie minimalistyczne ale boskie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny jest, co chwilę zerkam na swoje paznokcie :)

      Usuń
  6. Piękny ten kolor. Mam podobny z Barry M. Śliczne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też mam z barry M podobny i chyba wiem o który konkretnie chodzi - ten ma o niebo lepszą aplikację, to bankowo :)

      Usuń
  7. Kolor absolutnie mój <3 Rewelacyjny pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też, uwielbiam niebieskie lakeiry, zwłaszcza w takim odcieniu jak ten :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolor i śliczne pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym kolorku <3
    Piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, trudno mu się oprzeć :P wiesz gdzie go nabyć, więc do dzieła! :)

      Usuń
  10. Prześliczne pazurki! Uwielbiam niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny niebieściak! Też wczoraj padłam jak mucha a miałam posta napisać , a dzisiaj ledwo zdjęcia obrobiłam a tu już pierwsza w nocy ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jakaś zła energia krąży wokół :)

      Usuń
  12. ależ się błyszczą :D piękne to zdobienie, kiedyś chciałam wykonać podobne ale nie miałam takich fajnych cyrkonii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyrkonie już się pojawiają na allegro i w sklepach internetowych, więc wszystko przed Tobą... :)

      Usuń
  13. Piękny jest ♥ a zdobienie pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś mistrzynią biżuteryjnych zdobień. Jak zawsze prosto, minimalistycznie i po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, miło mi ♥ Bardzo dziękuję!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. 34 yr old Librarian Standford Rowbrey, hailing from Chatsworth enjoys watching movies like Princess and the Pony and Rugby. Took a trip to Catalan Romanesque Churches of the Vall de BoíFortresses and Group of Monuments and drives a Mustang. wizyta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz