Czarne perły -> Beauty Big Bang black pearls + nail glue review


Hej! To już drugi raz w tym tygodniu...szaleństwo! Jak minął Wam tydzień? U mnie całkiem sympatycznie, chociaż zmęczona jakaś jestem... Dzisiaj w planach kolejna recenzja - do tego  podwójna :) 
Hey! It's the second time this week - pure madness! How was your week? For me it was quite ok, thugh I'm tired... Today I'm planning another review - a double one!


Tym razem chciałabym Wam powiedzieć słów kilka o ślicznych czarnych perełkach i kleju, na który zostały przyklejone :) Obie rzeczy otrzymałam do przetestowania od internetowego sklepu BEAUTY BIG BANG

This time, I'd like to tell you about beautiful BLACK PEARLS and a glue that was used to glue them down :) Both of the products were sent to me by BEAUTY BIG BANG online shop to test.


Na początek może niech idą perełki :) Wiecie, że uwielbiam różne ozdóbki do paznokci - zwłaszcza ćwieki i cyrkonie. Właśnie dlatego w czasie wybierania produktów do zrecenzowania w oko wpadły mi śliczne CZARNE PEREŁKI.

Let's start with the pearls :) You know that I love all kinds of nail decorations - especially rhinestones and studs. That was the main reason of chosing those cute BLACK PEARLS


Wykonane są z akrylu, pięknie opalizują, a w opakowaniu znajdziemy około 200 sztuk :) Co mi się w nich podobało?...a no dużo :) Po pierwsze: kolor. Są naprawdę piękne, ciemne perełki mieniące się tęczą - coś wspaniałego ♥

They're made of acrylic, they opalesce and we can find 200 pieces in one pack. What I like about them? ... well, quite a lot I must say :) First of all: their colour. They're really beautiful, dark pearls  flickering in rainbow colours ♥


Spód jest nieco wklęsły, co sprawia, że ozdóbki lepiej przylegają do paznokcia (mimo tego, że są całkiem spore). A najfajniejsze jest to, że za pomocą 4 kuleczek można zrobić naprawdę efektowne mani :)

The bottom is a bit dished, what makes them adhere better to the nail (although they're quit big). But the best thing is that you can make an effective manicure with only 4 balls.


Jeśli chodzi o minusy, to są... Jedyny jaki znalazłam to fakt, że "tęczowa" powłoczka po kilku dniach mi się wytarła i perłowe bubki stały się po prostu czarne. Nie uważam tego za jakąś wielką wadę - spodziewałam się tego :)

If we talk about drawbacks, the only one I've found is the fact that they lose the rainbow layer after few days  - rhinestones become black...just like that. For me it's nothing important - I was expecting this :)


Cudeńka te znajdziecie TUTAJ - kosztują $2,39. Myślę, że to nie jest wygórowana cena za całkiem fajnej jakości produkt :) Dobrze przyklejone trzymają się naprawdę długo mimo pokaźnych gabarytów (u mnie aż tydzień!!!).

You can find BLACK PEARLS here - and they cost $2,39. It's not too much for such a good product :) If they're well glued, they will stick to the nail for a week.


No właśnie...dobrze przyklejone. I tu płynnie przechodzimy do produktu nr dwa -> kleju do ozdób i sztucznych paznokci :) Przetestowałam go naprawdę solidnie - odkąd go mam przyklejam na niego każdą ozdobę jakiej używam :)

Well glued....and we fade into the next product -> nail glue for nail decorations and false nails. I've tested it really decently - I've fixed all the decorations on it since I got it from BBB. :)


Od dawna już wiem, że świetnie sobie radzi z małymi ozdóbkami (ćwieczki, drobne cyrkonie) ale recenzję chciałam zrobić z czymś większym. Padło na te śliczne perełki - nie zawiodłam się ani trochę!!!

It perfectly manages with small decorations (studs, small rhinestones) but I wanted to make a review with something bigger. These BLACK PEARLS were perfect for the task :)


Klej trzymał jak należy przez 6 dni. Przy takich ozdobach to naprawdę długo. Za co lubię ten klej? Za jego pojemność (10g), za jego trwałość i jeszcze za to, że jest zamknięty w buteleczce z pędzelkiem. 

Glue held up for 6 days. If we use such big decorations it's a really long time. What I like this glue for? Well, for its capacity (10g), durability and for being closed in a bottle with brush.


Wcześniej miałam kleje w buteleczkach ze zwężonym dzióbkiem...klej mi w nich zasychał i kończyło się tym, że wyrzucałam go do śmieci. Butelka z pędzelkiem jest dużo bardziej praktyczna, a i precyzja w nakładaniu kleju jest większa.

Earlier I had glues in bottles with narrowed tip...glue dried up and I had to throw it away. Bottle with a brush is much more practical and it is easier to apply the glue precisely :)


Jestem z niego naprawdę zadowolona i z czystym sumieniem mogę go Wam polecić! Znajdziecie go TUTAJ  w cenie $1,99 (przeceniony z $2,99). W razie zakupów pamiętajcie o moim kodzie zniżkowym ELIZA (10% zniżki).

I'm really pleased with it and I can absolutely recommend it to you! You can find it HERE for only $1,99. In case of shopping there, please remember about my 10% off code: ELIZA :)


Same perełki nie wyglądały jakoś najpiękniej, dlatego dodałam do nich malutkie, złote ćwieki, które pięknie ozdobiły całość ♥ Były to małe "kocie oczka" i standardowy bulion - powiem Wam, że całość bardzo mi się podobała!

The pearls alone didn't look perefect enough, that's why I added tiny, gold studs that topped my nail art up. ♥ These were small "cat eyes" and balls - I must say that I really liked the outcome!


Zdobienie nałożyłam na białą bazę, bo uznałam, że właśnie biel najlepiej podkreśli urodę zastosowanych ozdób. W tym przypadku podkładem została ZILA 119 white, którą prezentowałam Wam już kilkukrotnie..

I applied the nail art onto a white base, I thought that it would highlight the prettiness of the decorations. Here the base was ZILA 119 white, which was presented on my blog several times.


Pozostałe paznokcie pomalowałam jednym z najpiękniejszych lakierów jakie posiadam - NCLA 257 volga seria LakoDom. Cudowne, fioletowe holo ♥ Wygrałam je w rozdaniu u Redheadnails (oj obłowiłam się w tym rozdaniu - będę się chwalić w kolejnych postach).

I painted the rest of the nails with one of the most beautiful polishes that I have - NCLA 257 volga (LakoDom series). Wonderful, purple holo ♥ I won it in Redheadnails' giveaway (oh, I won plenty of beauties).


Lakier jest fantastyczny! Krycie bardzo fajne - dwie warstwy zapewniają już pełne pokrycie paznokcia. ja wrzuciłam 3 cieniutkie dla pogłębienia koloru. Wysycha błyskawicznie i jest mega trwały!!!

The nail polish is absolutely fantastic! Its opacity is good - 2 coats are enough. I applied 3 thin coats to deepen the colour. It dries up very quickly and is really permanent.


Niesamowite jest to, jak się mieni w słońcu (a tego ostatnio nie brakowało, więc mogłam cieszyć oczy co i rusz). Gdzieś niżej wrzucę kilka fotek , a jak się uda to nawet króciutki filmik zrobione w pełnym słońcu :)

It flickers amazingly in the sun ♥ I'll post some pictures somewhere below in full sun :)


CZEGO UŻYŁAM:

- odżywki do paznokci;
- ZILA 119 wite;
- NCLA 257 volga;
- SECHE VITE;
- czarnych perełek z BEAUTY BIG BANG;
- kleju do ozdób z BEAUTY BIG BANG;
- złotych ćwieków z BPS;


CO I JAK. STOPIEŃ TRUDNOŚCI: ŁATWE

1. Nakładam odżywkę - zdj. 1, następnie nakładamy 2 lub 3 warstwy koloru - zdj. 2;
2. Na suchy, jasny lakier naklejamy 4 czarne perełki - zdj. 3;
3. Między perełkami przyklejamy złote ćwieki (wypełniając puste przestrzenie);
4. Nakładamy top i gotowe :)


Wielki zdjęciowy SPAM ♥















Dzisiaj tyle, zapraszam na kolejny post niebawem.
- Eliza ♥


Komentarze

  1. Przepiękne to zdobienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie to mani, ale te perelki nie sa dla mnie. Nie lubie az tak dużych i odstajacych ozdób na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię, nosiłam i większe ;) fakt, że zwykle nie są tak trwałe jak małe ozdoby, ale warto dla samego efektu WOW :)

      Usuń
  3. Przepiękny ten granatowy lakier - zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słońcu po prostu wymiata .nie mam piękniejszego fioletu.. ;)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się jak skomponowałaś te perełki z ćwiekami i bulionem - wyszło fantastycznie! A NCLA ... co tu dużo mówić ... cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lakier jest najpiękniejszy! Gapiłam się na swoje paznokcie jak nigdy :)

      Usuń
  5. I am in love with the accent nail you made and that ncla nail polish is stunning!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. As I said before, The nail polish is one of the most beautiful in my entire collection ;)

      Usuń
  6. Te perełki wyglądają jak jagódki mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie korzystam z takich ozdób, bo zawsze się boję, że zahaczę i od razu odpadną. Jednak u kogoś bardzo mi się podobają takie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wytrzymały 7 dni....albo 6 ale coś w tę stronę :P nie jest chyba tak źle?

      Usuń

Prześlij komentarz